Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

I want it all.... Frustrasjonstråd OL '18

NYTT TEMA
PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 26726
10.02.18 22:28

Da var ikke jeg påtenkt enda. Det første OL jeg kan huske er Sarajevo ‘84, men man har da vokst opp i en tid da NRK var den eneste kanalen og de har jo yndet å trekke frem den sangen i tide og utide. Samme med Gjermund Eggen fra VM i Oslo 1966. Selv om det enda var 11 år før jeg kom til verden føler jeg at jeg satt der og ventet spent på om han snart dukket opp ute i skogen :)

(Innlegget ble redigert 10.02.18 22:29)

Il-Pirata
Il-PirataInnlegg: 17157
10.02.18 22:57
PapaSmurf: Det første OL jeg kan huske er Sarajevo ‘84, men man har da vokst opp i en tid da NRK var den eneste kanalen og de har jo yndet å trekke frem den sangen i tide og utide.

He, he ja. Under Sarajevo OL så var jeg forresten i Sverige og fulgte det OL'et gjennom SVT. 

dengelgen
dengelgenInnlegg: 835
10.02.18 23:07

Har sett på Ol-kveld og det var ikke noe særlig. Jeg måtte spole over Calle sitt innslag. "Festraketten" Alsgaard er ikke drømmegjesten når du vil bli underholdt fra sofaen heller. 

Il-Pirata
Il-PirataInnlegg: 17157
10.02.18 23:07
PapaSmurf: Samme med Gjermund Eggen fra VM i Oslo 1966. Selv om det enda var 11 år før jeg kom til verden føler jeg at jeg satt der og ventet spent på om han snart dukket opp ute i skogen :)

Et idrettshistorisk VM øyeblikk, det samme med OL i 1972 Sapporo, da vi alle sto opp grytidlig for å få med oss andre omgangen av storslalomen. Det neste nasjon samlende magiske historiske øyeblikket må vi vel kanskje helt til stavbrekket til Brå for å oppleve? Eller kanskje vi skal ta med VM i Falun (74) da russeren mistet bindingen eller da Magne hadde flaks med været og vant 15 km på tross av skiene. Sikkert fler gigantøyeblikk, ( Ja for pokker da det kun skilte et hundredel mellom Wassberg og Mieto, det var vel i Lake Placid det? Det er noen øyeblikk som virkelig fester seg bedre enn andre ja.  

(Innlegget ble redigert 10.02.18 23:08)

Olmba
OlmbaInnlegg: 1669
11.02.18 01:13

Var da voldsomt til skrål og skrik fra Jon Almaas, fikk vond i hodet her.. For mye redbull?

Ellers var det artig med et tilbakeblikk fra 1924, andre tider kan man si.

(Innlegget ble redigert 11.02.18 01:14)

Hudsucker
HudsuckerInnlegg: 755
13.02.18 00:28

Ganske hårreisende tabbe at de i dagens sending viste klipp fra herrenes skiskyttersprint i stedet for jaktstarten. Fourcade som klager over å ha skutt bort gullet osv. Og INGEN legger merke til det! (Eller de holder kjeft og håper at ingen som ser på gjør det..)

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 42237
13.02.18 10:59

Jeg liker ikke at de kjører intervjuer konsekvent i opptak, f.eks nå med den norske sprint-treneren som snakker om taktikk om heat de skal gå i etter at vi har sett trekningen. Meningsløst.

dengelgen
dengelgenInnlegg: 835
14.02.18 18:04

Begynner dette OL å bli et fiasko? For arrangørene altså, utsettelser og lite publikum. Laber stemning generelt. 

Rome77
Rome77Innlegg: 9124
14.02.18 18:07

Ja

daskedusken
daskeduskenInnlegg: 4638
14.02.18 20:25

-Null publikum
-Utsettelser, utsettelser og atter utsettelser
-Vindmøllepark

Mangler bare en gigantisk dopingskandale nå...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg