Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Har du noen gang jukset i et brettspill?

NYTT TEMA
Magyar
MagyarInnlegg: 3052
04.09.03 17:22
Jeg må svare ja, men jeg var ung og dum ;-)

Jeg har og jukset den andre veien, latt andre vinne.
Da blir de så glad.
majestix
majestixInnlegg: 4822
04.09.03 17:22
Har nok jukset en god del ganger i brettspill ja. Samme gjelder kortspill.
LouieLouie
LouieLouieInnlegg: 1505
04.09.03 17:29
Spiller man med småsøsken er det uetisk å ikke jukse.

Man jukser selvsagt for å vinne. Glemte å presisere dette da det falt meg som fullstendig unødvendig, men så kom jeg til å tenke på at kanskje enkelte 'minstebarn' kunne finne på å lese innlegget. De er, som alle vi andre vet, ikke smarte nok til å skjønne denslags.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Louie, Louie, oh baby, we gotta go.
Magyar
MagyarInnlegg: 3052
04.09.03 17:31
Karmøyspillet har jeg jukset mye i.

Karmøyspillet minner en del om monopol.
huey2
huey2Innlegg: 3660
04.09.03 17:34
Tøft. Selv tilhører jeg en familie som er i besittelse av Arendalspillet, som også minner en hel del om Monopol. Vi har også Grimstadspillet som, gjett hva, minner en del om Monopol. I tillegg har vi Mandalsglupingen, men det minner ikke om Monopol, for det er et spørrespill om Mandal. Intet hjem og ingen spillsamling er komplett uten et spørrespill om Mandal, det er jo noe alle vet.

Jeg vil forøvrig rose VG for dette initiativet, det var jaggu på tide med et eget brettspillforum, så vi slipper alle nerdene som maser om CS. Noen burde starte en stor Scrabble-tråd snarest, og vi trenger også en tråd om Trivia Pursuit, ettersom disse to brettspillene er de tøffeste brettspillene i verden.
Tickle
TickleInnlegg: 22296
05.09.03 10:35
Jeg har alltid en bunke penger ekstra når jeg spiller monopol.

Τ ϊ © К Ļ Ĕ - Dytter til de som holder på å falle.
Litotes
LitotesInnlegg: 33060
05.09.03 10:37
Jeg har sikkert gjort det når jeg var liten, men ikke på mange år nå. Synes ikke det er morsomt å vinne med juks. Jeg har sluppet å jukse for å tape, men ser ikke bort fra at det kan bli aktuelt når niesen min blir eldre.
gunnnar
gunnnarInnlegg: 1788
05.09.03 10:43
vinner stort sett uten å jukse, så det er ikke nødvendig.
Klikk for å gå tilbake til toppen