Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

SNOOKER: World Championship 2018

NYTT TEMA
KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 51066
19.04.18 20:53

Klart for den store festen i Sheffields Crucible Theatre fra 21. april - 07. mai.

Årets vinner stikker av med smått imponerende 425000 GBP, total premiesum nesten 2 mill.

Trekningen er som følger:

Mark Selby v Joe Perry
Mark Allen v Liam Highfield
Kyren Wilson v Matthew Stevens
Shaun Murphy v Jamie Jones
John Higgins v Thepchaiya Un-Nooh
Stuart Bingham v Jack Lisowski
Luca Brecel v Ricky Walden
Judd Trump v Chris Wakelin
Ding Junhui v Xiao Guodong
Anthony McGill v Ryan Day
Marco Fu v Lyu Haotian
Barry Hawkins v Stuart Carrington
Mark Williams v Jimmy Robertson
Neil Robertson v Robert Milkins
Ali Carter v Graeme Dott
Ronnie O’Sullivan v Stephen Maguire

Håper det blir et bra VM med mye god snooker, og god aktivitet her inne.

notlob
notlobInnlegg: 34206
19.04.18 21:37

Reprise av 1.-rundekampen i 2005. Gud fader så nervøs jeg en periode da var, da Maguire ledet 9-8 og var vel på tur til å avslutte det hele, men gjorde en lei miss og Ronnie kom inn på bordet og tok to strake. Samme sesong som skotten hadde slått ut Ronnie i to turneringer på rad, og Ronnie da spådde at Maguire kunne komme til å dominere det neste tiåret. Så utrolig feil tok han. Jeg var vel opplagt ikke akkurat like stor fan av Maguire på den tiden.

Nå må han vel mest sannsynlig reise hjem etter 1. runde igjen. Men han har jo bare seg selv å takke, at han ikke greide å holde seg innenfor topp 16.

majestix
majestixInnlegg: 4693
19.04.18 21:38

Bra, Halvor! Eg kjem til å vere overaktiv, er eg redd, så du kan rekne med meg i alle fall.

Litt keisamt med alle frå Kina, Fu inkludert, så tett samla på nedre halvdel. Og Un-Nooh er einsam asiat på øvre halvdel. Ding mot Un-Nooh i ein tett finale hadde eg dog ikkje hatt noko imot!

Bra med like mange skottar som walisarar forresten. Nord-Irland stiller berre med Allen, men det er vel ikkje så uvanleg.

Alltid artig å spå litt framover i rundane. Til dømes, om kameratane Trump og Lisowski skal få treffe kvarandre i ein kvartfinale, så må Lisowski gjennom Higgins først. Dét hadde vore noko!

Ein annan draumekvartfinale er O'Sullivan mot Robert Milkins i form. Det kan gå om Milkins skulle klare å ta Robertson i første runde. Men det hadde sjølvsagt vore synd med tanke på kor god Robertson er om dagen. Vanskelege val. Eg ser gjerne mannen frå Australia i ein kvartfinale, til og med semifinale om O'Sullivan er ute av bilete.

Tungt å skrive så mykje på telefonen, så dette får rekke for no. Godt VM!

majestix
19.04.18 21:40

Notlob, det der er sanne ord! Eg ser gjerne at Maguire tar O'Sullivan, men eg kan ikkje akkurat sjå det for meg sånn som det er i dag.

majestix
21.04.18 12:06

VM i snooker er i gang, nøyaktig fire frame er avslutta. 2-0 til Joe Perry over Mark Selby, og Marco Fu og Lyu Haotian har eitt frame kvar.

Perry vann eit stort frame no nettopp. Selby leia lenge, men måtte gje tapt på dei siste 27. Nervøst!

Og Perry er på ope bord igjen. Selby kjenner presset no.

(Innlegget ble redigert 21.04.18 12:08)

Tullin_Thams
Tullin_ThamsInnlegg: 9404
21.04.18 12:41
majestix: Og Perry er på ope bord igjen. Selby kjenner presset no.

4-0 til Perry! Selby lurer seg nok videre, men artig med spenning.

majestix
21.04.18 12:45

Selby får smake litt av sin eigen medisin. Kaos, mykje feil og nervar. Men i staden for at Selby utnyttar det, så er det Perry som vinn på å halde seg til sitt aggressive spel. Selby har hatt frame-vinnande moglegheiter i tre av partia, men 4-0 er det til pause altså. For ein start på VM-et!

3-1 til Lyu i den andre matchen. Eg har ikkje sett noko av den, men på Twitter går det rykte om at Fu er under pari, mest sannsynleg på grunn av augeproblem. Det er trist å høyre. Ein fæl måte å avslutte sin snookerkarriere på (særleg med tanke på at Fu med åra berre har blitt betre og betre).

JaktFalk79
JaktFalk79Innlegg: 625
21.04.18 12:45

Perry opp 4-0 mot regjerende mester til pause. Dette er drama som vi liker det!

Perry er i stand til å vinne, og tape, mot alle - og også fullt ut i stand til å kollapse fullstendig. Mot Selby er ingenting avgjort før det står 10 parti-seire. Selby fremstår foreløpig som en skygge av seg selv, bommer på selv det som ser ut som enkle kuler.

Perry har en kvartfinale fra 2004 og semifinale i 2008 som sine VM-høydepunkt. Årets sesong har gitt 4 kvartfinaler.

1-3 til Haotian til pause. 

majestix
21.04.18 12:54
JaktFalk79: Perry er i stand til å vinne, og tape, mot alle - og også fullt ut i stand til å kollapse fullstendig. Mot Selby er ingenting avgjort før det står 10 parti-seire. Selby fremstår foreløpig som en skygge av seg selv, bommer på selv det som ser ut som enkle kuler.

Det har vore ein elendig sesong frå eit Selby-perspektiv. Sjølvsagt skjerpa han seg då to av dei største sjekkane skulle skrivast ut, men i reint spel har han vore beint fram dårleg. Avkledd, skulle eg påstå.

Så dette er ein del av eit mønster.

Perry i form er ein av mine favorittar, og i dag ser han bra ut. Om han i tillegg fokuserer enno litt meir i dei heilt avgjerande støta – og ikkje bommar på sånne som den raude til midten i fjerde frame, det kunne fort ha blitt eit vendepunkt for Selby – då kan dette halde heilt inn.

majestix
21.04.18 13:02

Fælt å sjå Fu i den andre matchen, me fekk eit lite blikk på den kampen i pausen. Verkar ubekvem og usikker. I måten augeproblema hans har blitt kommunisert på, så får ein inntrykk av at det ikkje kan bli betre. Eg håpar av heile meg at det er eit feilinntrykk frå mi side, men det ser ikkje bra ut.

Selby fekk første sjansen i femte framet, opna opp dei raude, men spela seg deretter inn i trøbbel nesten med ein gong. Safe-duell no.

(Innlegget ble redigert 21.04.18 13:03)

majestix
21.04.18 13:20

Snooker er rart på den måten at pendelen så ofte kan svinge i éi retning kva gjeld resultattavla (Perrys retning i dette tilfellet), og i heilt motsatt retning kva gjeld det psykologiske spelet (langt i Selbys favør akkurat no). Perry har heilt mista det, gjer reint av dumme val. Me er godt på veg mot 2-4 no.

Eg elskar den der over-dynamiske pendelen til vanleg. I Selby-kampar likar eg den ikkje så godt...

(Innlegget ble redigert 21.04.18 13:29)

Hansaguden
HansagudenInnlegg: 4676
21.04.18 13:41

Herlig av Perry. Det står nå 5-2.

PottingMachine
PottingMachineInnlegg: 19
21.04.18 13:44

Slapp av, folkens. Selby berre testar comeback- skillsa sine her!

majestix
21.04.18 13:56
PottingMachine: Slapp av, folkens. Selby berre testar comeback- skillsa sine her!

Det er alltid faren.

Men for eit safe-spel av Perry akkurat no. Utruleg bra.

majestix
21.04.18 14:05

Kjære Snookergud, eg vil ha 7-2 før kvelden.

(6-2 til Perry no, før det siste partiet i denne sessionen. Utruleg sterkt av Perry, både mentalt, teknisk og strategisk.)

(Innlegget ble redigert 21.04.18 14:06)

majestix
21.04.18 14:10

Det er i den andre kampen snookermagien skjer. Tre century-seriar til no, to til Lyu. Der står det 5-3 før det siste formiddagsframet. Fu, i den situasjonen han er, bør ha 4-5 før kvelden.

(Innlegget ble redigert 21.04.18 14:12)

RamsherE
RamsherEInnlegg: 16983
21.04.18 14:13

Selby er helt ute av det i dag ja. For en som nyter å se den mannen spille er ikke dette noe gøy.

majestix
21.04.18 14:28

7-2!

Dette var ein gledens opningsdag. Perry spelar aggressivt og solid. Nervøst til tider, ofte unøyaktig med kvitballen, men han kjempar seg nesten alltid gjennom det. 92 prosent pot-suksess var det siste eg såg før han gjorde sin og kampens første century-serie, 109.

7-2 er ikkje krise for ein mann som Selby, men i det minste har me ein utruleg spennande kveld føre oss.

Selby har vore dårleg i år, og Perry kjem frå skikkeleg match-trening i kvaliken. Det verkar som at det er den store skilnaden i dag. Perry spela tre solide kampar, alle mot bra motstand (Ross Muir, Jimmy White og Mark Davis). Litt nervøst mot slutten i Davis-kampen, men han skjerpa seg der òg.

majestix
21.04.18 14:31

Nesten som venta er det 6-3 til Lyu Haotian over Marco Fu. Om Fu faktisk slit så kraftig med augo er det nesten like greitt at han forsvinn ut. Men trist er det åkkesom. Me får sjå korleis det går i kveld, men på ein måte byrjar ikkje VM på skikkeleg for Lyu før i runde 2. Det har han sjølvsagt ingenting imot.

hvar
hvarInnlegg: 4495
21.04.18 14:31

Merkverdig svakt av Selby i de to første sesjonene. En ting er det at han sliter med å bygge store serier, men han er samtidig helt ute av det i "grinding"-fasen av spillet også. Virker veldig ufokusert og utilpass. Han må ha minst 3-1 i kveldens første sesjon.

Dersom Perry skulle gjøre det helt store, og slå ut verdenseneren, så har vel Ronnie O'Sullivan knapt vært større oddsfavoritt i et VM.

RamsherE
21.04.18 14:35

Må finne meg en britisk stream til kvelden. Jeg orker ikke å høre på Maflin mer. Noen som vet om han skal kommentere i kveld/resten av VM?

majestix
21.04.18 14:36
hvar: Dersom Perry skulle gjøre det helt store, og slå ut verdenseneren, så har vel Ronnie O'Sullivan knapt vært større oddsfavoritt i et VM.

Jo da, i alle fall reint byråkratisk for gamblingselskapa. Men Selby er ganske dårleg mot Ronnie O'Sullivan. Eg ser mange andre som reelt sett mykje større truslar.

majestix
21.04.18 14:37
RamsherE: Må finne meg en britisk stream til kvelden. Jeg orker ikke å høre på Maflin mer. Noen som vet om han skal kommentere i kveld/resten av VM?

Du har ingen moglegheit til å byte over til svensk kommentator? Svenskane er alltid betre, synest eg, men om du er heldig og støter på Kim Hartman, så har du til og med verdas beste snookerkommentator.

hvar
hvarInnlegg: 4495
21.04.18 15:07
majestix: Du har ingen moglegheit til å byte over til svensk kommentator? Svenskane er alltid betre, synest eg, men om du er heldig og støter på Kim Hartman, så har du til og med verdas beste snookerkommentator.

Nå ble jeg nysgjerrig på hva Hartman kan "bring to the table". Har aldri hørt ham kommentere selv.

For meg vil det alltid være Dennis Taylor og John Virgo. De har jo gjerne sine fakter som kan bli litt mye av og til, og det finnes gjerne tidligere toppspiller som er hakket mer informative om hva som foregår på bordet (Hendry synes jeg er i særklasse her, kanskje naturlig nok). Men Taylor og JV blir i disse VM-tider litt som Rike og Carlsen var, med sine limericker og øvrige karisma. De får meg i riktig modus.

majestix
21.04.18 15:40
hvar: For meg vil det alltid være Dennis Taylor og John Virgo. De har jo gjerne sine fakter som kan bli litt mye av og til, og det finnes gjerne tidligere toppspiller som er hakket mer informative om hva som foregår på bordet (Hendry synes jeg er i særklasse her, kanskje naturlig nok). Men Taylor og JV blir i disse VM-tider litt som Rike og Carlsen var, med sine limericker og øvrige karisma. De får meg i riktig modus.

For meg er det nesten kun Ken Doherty eg ikkje heilt klarer av dei engelskspråklege. Han har ei enerverande røyst, som er synd fordi han har mykje kunnskap.

(Stephen Hendry synest eg er eit gøy tilskot. Like kald og nådelaus som kommentator som når han spela. Ofte utruleg irritert på spelarar som vel feil støt.)

Men Kim Hartman er ei stjerne, synest eg. Ganske gammal no. Han snakkar ikkje ofte, men når han først veljer å ytre eit ord eller to er det alltid smart, ofte morosamt.

Han er åleine, så det blir ofte veldig tyst, veldig lenge. Men det synest eg er perfekt for ein sport som snooker. Han har kanskje ein litt vanskeleg stil, men når ein først kjem inn i snookertitting med Hartman som følgesven er det nesten litt trist å sjå på snooker utan han.

Bonus: Eit utval av Kim Hartmans snookersitat.

(Innlegget ble redigert 21.04.18 15:50)

majestix
RamsherE
21.04.18 16:20
hvar: Dersom Perry skulle gjøre det helt store, og slå ut verdenseneren, så har vel Ronnie O'Sullivan knapt vært større oddsfavoritt i et VM.

Så raskt kan oddsen snu, hehe.

majestix
21.04.18 16:24

Tre parti, ein century-serie, ein 95-serie (burde ha vore century, men bommar på rosa), og 3-0 til Stephen Maguire over Ronnie O'Sullivan. 270 poeng til Maguire, 40 til O'Sullivan.

O'Sullivan verkar jumpy og kald. Dette kan eg like!

(Innlegget ble redigert 21.04.18 16:26)

RamsherE
21.04.18 16:40

Mye slurv her fra begge nå.

Hansaguden
HansagudenInnlegg: 4676
21.04.18 17:19

Stillingen var 4-0 til Maguire når de tok pause.

Nå har Ronnie vunnet det femte partiet så stillingen er 4-1.

Og Kyren Wilson har tatt ledelsen 3-1 mot Matthew Stevens.

(Innlegget ble redigert 21.04.18 17:21)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg