Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Til tennisfansen. Et spørsmål

NYTT TEMA
niggen

niggen
15.09.04 19:55
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 13:53)

niconi

niconi
15.09.04 20:05
Höres ut som Yannik Noah

Opprinnelig fra Kamerun, men representerte Frankrike.
tooommm

tooommm
15.09.04 20:08
niconi har svaret. når det gjelder repriser, så hadde det vært moro å sett finalen fra Paris 84 mellom Lendl og McEnroe. Big Mac hadde så og si vunnet kampen, før alt gikk til helvete....
niggen

niggen
15.09.04 20:08
Takk og takk. Har lurt på det en stund. Det var Yannik Noah. En fantastisk spiller og showmann
niggen

niggen
15.09.04 20:11
Hei Tooooommmmm

Lenge siden DSJ-konkurransen nå! Samen med Biker og Torinho. En kjekk tid. Var hekta på det spillet en stund. Men ikke nå lenger. For de uinvidde: DSJ er og blir et bra hoppspill. Med elendig grafikk : ) Men det gjør ikke noe.

Niggen *www.golfsiden.tk*
barmadu

barmadu
15.09.04 20:20
Husker godt når Noah vant French Open, det var en av hendelsen som gjorde meg til tennis-fan!
tooommm

tooommm
16.09.04 11:15
niggen skrev:
Hei Tooooommmmm

Lenge siden DSJ-konkurransen nå! Samen med Biker og Torinho. En kjekk tid. Var hekta på det spillet en stund. Men ikke nå lenger. For de uinvidde: DSJ er og blir et bra hoppspill. Med elendig grafikk : ) Men det gjør ikke noe.

var moro ja, men nå har jeg ikke prøvd spillet på en ganske lang stund nå....
sexxes

sexxes
18.09.04 07:11
niconi skrev:
Höres ut som Yannik Noah

Opprinnelig fra Kamerun, men representerte Frankrike.

Ikke helt korrekt. Faren til Noah var fra Kamerun, moren var fransk, og han er født i Frankrike. Levde dog i Kamerun fra 63-71.

Noah har for tiden relativt stor suksess som artist i Frankrike (er vel ikke så lenge siden hans siste album kom ut).
Berger15

Berger15
18.09.04 07:44
DSJ er jo et kongespill! Husker jeg spilte deg til langt på natt sammen med kolleger under min tid hos Telenor Media.

Hadde nesten glemt bort spillet, men nå som du nevner det tror jeg nesten jeg må hoppe fillene av den bakken i Australia igjen :D
sirsirsir

sirsirsir
18.09.04 23:28
Noah var kul... jeg husker en gang, da klarte han nesten å få Lendl til å smile!!
Lendl ble selvsagt ekstremt stresset av dette og rev av seg begge øyelokkene!!
Berger15

Berger15
19.09.04 04:18
sirsirsir skrev:
"Noah var kul... jeg husker en gang, da klarte han nesten å få Lendl til å smile!!
Lendl ble selvsagt ekstremt stresset av dette og rev av seg begge øyelokkene!!"

Ikke rart han drev og plukket "øyelokk", han lærte jo aldri - han hadde henda fulle av spon som han brukte på det beinharde lær-Adidas-håndtaket, og vips så gnei han seg i øynene, og etter det ble det et aldri så lite helvete å prøve å plukke ut dritten fra øyet. Så han spille golf her om dagen, han drev enda og plukket ut noe av sponet fra øynene.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg