Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jerry Rice

NYTT TEMA
sirsirsir

sirsirsir
20.09.04 23:14
Synes han fortjente en tråd i dag.
Etter sinnssyke 274 kamper på rad med minst en mottatt pasning klarte ikke Jerry Rice i går å fiske ned en eneste ball. Det er en helt utrolig rekke når man tenker på at det kun spilles 16 kamper i regular season i NFL hvert år. Ikke minst med tanke på hvilken knallhard idrett amerikansk fotball er. En gjennomsnittlig karriere i NFL varer i 4 år. Sist Jerry Rice ikke tok i mot en pasning var 1. desember 1985 mot Washington Redskins. Da var f.eks. Dan Marino i sitt andre år i NFL... Vi snakker her om mannen som tok i mot baller fra Joe Montana og gjorde sistnevnte til en legende.

Jeg tror dette kan sammenliknes med Cal Ripkens over 2,600 kamper på rad i baseball, en streak som må sees i betraktning av at det spilles 162 grunnseriekamper i baseball hvert år.

Etter kampen kommenterte Jerry følgende: ""I expect to catch footballs," Rice said. "I never thought it would come to an end like this. But, you know, it's OK. It's all right. It happens. Life goes on. I'll just start another one and get another 200."
Berger15

Berger15
21.09.04 02:04
Det var litt trist dette, at streaken kom til en slutt, har sansen for Rice.. Topp innstilling fra Rice derimot, siden han skal ha en streak på 200 kamper til. Da er han vel nærnere 55 når han klarer det, hehe. DET skulle jeg likt å ha sett....
RatPack

RatPack
21.09.04 15:35
Mens vi er inne på ville rekorder;

San Fransisco 49ers, 418 kamper på rad har de scoret. Ikke siden 1977 (året jeg ble født) har noen klart å holde de til 0 poeng. Nummer to på lista har 274 kamper på rad.

HansM
sirsirsir

sirsirsir
27.09.04 07:05
Og der røk den også!! Seahawks knuste ynkelige niners 34 - 0
RatPack

RatPack
27.09.04 11:42
sirsirsir skrev:
Og der røk den også!! Seahawks knuste ynkelige niners 34 - 0

Var ikke det ganske typisk, egentlig? Men men. En rekord jeg tror blir stående for alltid! Ingen andre lag har noen streak på gang i denne kategorien.

HansM
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg