Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Idrettsmannen Førde.

NYTT TEMA
ifen

ifen
28.09.04 09:40
Politikk og Einar Førde er grundig omtala i desse dagar. Det må nemnast ei anna side ved mannen og. Han var eit stort idrettstalent. I tidleg ungdom sprang han 1500m på svært gode tider. Så vidt eg veit var han norsk juniorme(i)ster på distansen. Han valde meir og meir politikken. Dermed gjekk han sikkert glipp av
mykje suksess på idrettsbanen, kanskje idrettsnorge også.
Førde var nok ikkje alltid så godt likt i Sogn som han var mange andre stader i landet. Kanskje han vann seg meir dei siste åra i livet. Han var vel og slik at han sette pris på ein god krangel.

ifen
Manolito

Manolito
28.09.04 10:05
Leste at han også hadde sølv fra senior-nm i 1963.

At han ikke var godt likt i Sogn & fjordane kan jeg godt tenke meg.
Ser på S & F som det norskeste av det norske, med alt negativt det innebærer.
Som f.eks. jantelovmentalitet.
niconi

niconi
28.09.04 10:35
Dette står på friidrett.no:

Einar Førde slo igjennom allerede som 19 åring med 6.plass i junior NM 1962 på 800m. Men, året etter ble han norsk mester for juniorer på 1500m (foran Arne Kvalheim), og tok en fin 2. plass i hoved NM på samme distanse bak Arne Hamarsland. 1963 ble Einar Førdes beste år, hvor han ikke bare hadde landets klart beste tid for juniorer på 1500m, men også tok gull i Nordisk juniormesterskap på favoritt distansen 1500m.

Personlige rekorder: 800m: 1.52,6; 1000m: 2.27,3; 1500m: 3.50,3
ifen

ifen
28.09.04 10:36
Manolito skriv om janteloven som nok har gode vilkår i Sogn og Fjordane,( som så mange andre stader der det er grisgrendt.) Dette er forresten veldig variabelt.
Eg opplevde lite jantelov i den kystbygda eg vaks opp i. Derimot fekk eg kjenne janteloven meir i ei bygd langt inne i fylket.
Eg var forresten på Voss nokre år. Det er ei veldig norsk bygd som eg tykte hadde fin evne til å gjere stas på sine lokale kjendisar.
Felespelaren Osa var "profet i eiga bygd."Slik var det med andre og.
Alt i alt trur eg bymiljøa er tøffare enn landsmiljøa, enten ein kallar det for jantelov eller noko anna. Det er berre det at der kan ein alltid finne sine eigne til slutt, uansett kva slags interesser ein har.

ifen
ifen

ifen
28.09.04 11:23
niconi har henta fram idrettsopplysningar om Førde som eg ikkje kunne utenat.
Det understrekar endå meir kor stort idrettstalent han var.Likevel var det nok politikken som var hjertebarnet.

ifen
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg