Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Capoeira i Oslo-området

NYTT TEMA
Espmell

Espmell
04.10.04 17:03
Flytter til Oslo-området snart og trenger info om hvor de har Capoeira-klubb jeg kan bli med i!
PaulieW

PaulieW
04.10.04 17:05
Capoeira er skikkelig rått å se på. Fikk sett to show da jeg var i Brasil i sommer. Helt vilt.
EBGrande

EBGrande
04.10.04 17:06
http://capoeira.no/
calveron

calveron
04.10.04 22:28
ooh, da starter nok vi i samme klubb med tanke på at jeg har planer om å begynne i Oslo også. Nybegynner eller viderekommende?
Espmell

Espmell
05.10.04 14:35
calveron skrev:
ooh, da starter nok vi i samme klubb med tanke på at jeg har planer om å begynne i Oslo også. Nybegynner eller viderekommende?

Begynte for 2 1/2 år siden men kom ikke så veldig langt før studier tok all tid, siden den gang har jeg meldt meg på flerfoldige kurs på universitetet men det har blitt kansellert hver gang pga for få påmeldte! Kan de grunnleggende bevegelsene og endel andre bevegelser men det begynner å bli lenge siden så jeg er nok tilbake på nivået til en nybegynner!
Jeg er i Australia men kommer hjem i februar/mars, regner det som ganske sikkert at jeg flytter til Oslo da, men det kan fort ta noen få måneder til før jeg er på plass og klar til å starte i klubb.

Er du nybegynner eller viderekommende?
Vi kan jo holde kontakten her inne så får vi se om vi ender opp med å møtes i samme klubb!

Takk for adressa EBGrande!
calveron

calveron
07.10.04 22:34
Kan vel kalle meg noe av det samme som deg. Holdt på for 2 år siden eller noe rundt der, men så dro han som trente klubben vår til Brasil permanent, så det ble liksom aldri noe mer. Men har tenkt mye på å begynne igjen. Driver litt med Capoeira sånn i hagen og shit, så jeg husker nok en del fremdeles...
Pandgrif

Pandgrif
09.10.04 18:35
Hei du,

Capoeira på universitetet i Oslo er bra. De kan vel også fortelle deg om andre klubber i Norge. http://www.osi.uio.no/capoeira/

OSI har et fantastisk kampsport tlbud.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg