Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL mot College Footbal??

NYTT TEMA
Swoff

Swoff
04.10.04 18:17
Hva synes dere er mest interesant å se på??? Selv synes jeg College football er morsomt. Masse vilje pga endelig er de på TV og spiller... mange rare situasjoner også...... mens NFL er litt for kjedelig, det er 5 topp lag mens resten egentlig er der for fyll plass. Plusset som jeg synes er kanskje den rå styrken i NFL, mange taklinger i konge klasse.
Så foresten Navy@ Airforce på Tv her om dagen..... masse liv fra spillere og tribunen, sånn skal dere være. De spiller med sjel mens NFL spiller for pengene.
--------------------------------------
'To do is to be' - Plato
'To be is to do' - Socrates
'Do be do be do' - Sinatra
sirsirsir

sirsirsir
04.10.04 19:08
Som om det ikke er penger i college football? Det er en grunn til at mange college coacher tjener mer penger enn NFL-coachene. Og som om ikke gode spillere som regner med å bli draftet ikke allerede er kaksete og klysete?
ashleycole

ashleycole
04.10.04 20:11
Generelt er vel collegeidretter *stort* over there, langt større enn man egentlig får inntrykk av her i Europa - noe som selvsagt har med [den manglende] mediedekningen å gjøre. Ser man på tilskuertallene være seg collegebasket eller -fotball er de enorme..

Swoff
04.10.04 20:18
sirsirsir skrev:
Som om det ikke er penger i college football? Det er en grunn til at mange college coacher tjener mer penger enn NFL-coachene. Og som om ikke gode spillere som regner med å bli draftet ikke allerede er kaksete og klysete?

Fult mulig det, men jeg har større respekt for spillerene som spiller for de amerikanske militære skolene...... leste et sted at de har 2.5 timer obligatorisk trening hver dag pluss alt skole arbeidet og militære treningen i tillegg....... det står det respekt av synes nå jeg........ dette er enkle gutter som vil litt mer enn det vanlige. Mens NFL spillerene tjener mange penger på å være skadet også, mens militær kadettene tjener null i tillegg (ser bort ifra militær lønn).
--------------------------------------
'To do is to be' - Plato
'To be is to do' - Socrates
'Do be do be do' - Sinatra
sirsirsir

sirsirsir
04.10.04 23:02
Joda, de tjener jo ikke stort i college, men de spiller jo for å bli draftet
Taq88

Taq88
06.10.04 22:00
ashleycole skrev:
Ser man på tilskuertallene være seg collegebasket eller -fotball er de enorme..

Det er de, jeg var på en college amerikansk fotballkamp i 2000, University of Washington Huskies mot University of Oregon. Der var det fulle tribuner (70 000) og det var det visst hver eneste gang.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg