Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bochans kultur

NYTT TEMA
pirlo89

pirlo89
07.10.04 22:27
Føler att ikke bochan ikke kommer fram i media, og de stor bocha stjernene som : Andy Rafnin og bochans stor konge Malcom Bund
Heia milan(råssenarri), real madrid(los meranges),og manu(rød djevel) og Arsenal (the gønners)
Hercules

Hercules
07.10.04 22:29
Jeg tiltror deg faktisk ikke å vite hvordan spillet fungerer en gang.

Hercules- som sveger til kubb...

Chippy

Chippy
08.10.04 10:56
Vel, vel, vel! Boccia, det er et spill for de smarte. Et kultivert spill, og et usdvanlig taktisk spill. Jeg kunne, her og nå, presentert en lang utredning, men dropper det til fordel for det faktum at jeg heller vil innformere dere om at undertegnede er regjerende VM mester i parboccia. Mesterskapet ble avholdt på Vaulen badeplass i Stavanger, og det var 25 deltagende par. Deltakere med usedvanlig mange kvaliteteter. Dette skjedde for et par uker siden. Jeg er stolt!
Hercules

Hercules
08.10.04 11:38
Vaulenmester i parboccia. Det er jammen ikke å kimse av, Chippy :-) .. God makker ?

Ednan

Ednan
08.10.04 13:16
Hei, Chippy

Jeg kjenner ikke dette spillet. Er det mulig, sånn i full fart, å trekk-opp hovedreglene? ( ev. en link )

mvh. Ednan
Hercules

Hercules
08.10.04 13:27
Kast en liten ball, og kom nærmest mulig den lille ballen med aningen større baller du kaster etterpå. Nærmeste ball tar poenget. Har du de to nærmeste, får du to poeng osv... Nesten litt som Curling :-)

I hvert fall slik vi spilte det da jeg var liten.

I Vaulenmestrskapet har de sikkert noen spesialregler. Kjenner jeg Chippy rett, innbefatter det Cognac og gratis Arsenaleffekter.....
Ednan

Ednan
08.10.04 14:39
Hjertelig takk, Hercules! Ha en fin helg!!

mvh. Ednan
Klikk for å gå tilbake til toppen