Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL UKE 6

NYTT TEMA
mcdermott

mcdermott
15.10.04 17:16
det begynner å nærme seg halvspilt sesong, og det er ganske utrolig å se at det denne uken bare er to lag med en "winning record" som møtes !

Miami vs Buffalo
05 møter 04, og hvem hadde trodd det før sesongen begynte !? En ting er (nesten) helt sikkert; en av de to har en seier etter denne kampen ;oD

Vinner;Bills

Cincinnati vs Cleveland
Cincy har ikke klart å følge opp den sterke avslutningen på fjorårets sesong, og jeg tror de er 1-4 etter denne

Vinner;Browns

Washington vs Chicago
1-4 vs 1-3.Gibbs har ikke fått den sesongen han ønsket, og jeg vil tro supporterene i DC er ganske så frustrerte nå. Urlacher er muligens tilbake, og det kan bety at marerittet fortsetter for de Røde

Vinner; Bears

Carolina vs Philly
Eagles er 5-0, og eneste ubeseirede lag sammen med Pats og Jets etter denne runden

Vinner; Eagles

Seattle vs New England
Og dermed er det ingen hemmelighet at jeg tror Pats fortsetter mot sin tjuende i denne. De får imidlertid kamp helt til døra

Vinner; Patriots

San Francisco vs New York Jets
1-4 vs 4-0.Alt annet enn Jets i denne, er en gedigen bombe

Vinner; Jets

San Diego vs Atlanta
SD har overrasket, og kan godt gjøre det igjen. Men jeg tror Falcons skjerper seg, og drar denne i land

Vinner; Falcons

Houston vs Tennessee
Begge med 2-3, men Titans taper ikke denne hjemme

Vinner; Titans

Green Bay vs Detroit
GB var stakkarslige sist mandag, Lions har virkelig fått skikk på sakene.Tror imidlertid på en jevn kamp her, og jeg tar en råsjans på at Favre & Co klarer en liten "upset" her

Vinner; Packers

Kansas City vs Jacksonville
KC viste bedre takter for to uker siden, og har hatt en uke fri.Jeg tror de fortsetter fremgangen her, selv om Jags har gjort det bra hittil

Vinner; Chiefs

Denver vs Los Angeles
Alltid tøft mellom disse lagene, og selv om Denver er favoritter, så vil ikke Raiders gi seg uten kamp.Denver må allikvel få stempelet

Vinner;Broncos

Pittsburg vs Dallas
To gamle "dynastier" mot hverandre, og begge lag er absolutt med fortsatt.Steelers virker imidlertid solide, og jeg tror de squeaker ut denne

Vinner; Steelers

Minnesota vs New Orleans
Vikings taper ikke denne, selv om det er borte

Vinner; Vikings

Tampa Bay vs St.Louis
Rams med en glimrende comeback-win sist søndag, og det gir selvtilitt.Tror de blir for sterke for Bucs her også

Vinner; Rams
sirsirsir

sirsirsir
15.10.04 18:03
Har Raiders flyttet til LA igjen i løpet av uka? *blunker og mobbedytter*
erIendy

erIendy
19.10.04 11:52
Øyh!!
Har helt glemt disse trådene dine jeg :-)
Vikings er på gang igjen ser jeg. Men kjenner jeg dem rett dør vel tendensene hen i slutten av sesongen. Culpepper er red-hot leser jeg diverse steder, og ligger an til å få en MVP sesong.
mcdermott

mcdermott
19.10.04 17:24
11 av 14 riktige denne uken.Begynner å "utkrystallisere" seg litt nå,enkelte lag spiller meget solid fotball
Taq88

Taq88
20.10.04 15:42
Er ikke helt oppdatert, har Raiders flytta til LA?
Og noen som vet grunnen?
sirsirsir

sirsirsir
20.10.04 18:12
Nei, det er bare mcdermott som har tittet litt dypt i glasset før han tippet :D
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg