Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

*Gullkorn under Tour de France

NYTT TEMA
chico

chico
01.07.06 16:23
Kaggestad og Paasche på TV2 serverer mange godbiter under Tour de France.
Kanskje noen på andre kanaler også, uansett, fyll inn her så blir det mye artig lesestoff.

elbarca86

elbarca86
01.07.06 16:23
Han vant overlegent...
--Johan Kaggestad høyt oppe
TriGufas

TriGufas
01.07.06 16:24
Ikke akkurat et gullkorn, men jeg aner en tendens til at Kaggestad har forelsket seg i ordet "bohem".
-Vanaheim-

-Vanaheim-
De er flinke til å stokke om på Savoldelli, Salvatelli og Salvodelli.
Kieran

Kieran
Vi har jo de vanlige frasene da..."se på dyret fra Grimstad".."vær klar over det!"
Gauron

Gauron
01.07.06 16:37
Dag otto Lauritzen:

(Etter at Thor har vunnet prologen)

Tror det var noe sånt: Mceven sykla bra, Boonen sykla bra, men Thor sykla sinnsykt bra, og det er bra..

Correct me if im wrong..
chico

chico
01.07.06 17:59
Fin den som Kaggestad nevnte, om hun podie-jenta som kyssa så intenst under premieutdelingen at hun fikk fyken som podie-jente, men de er gift den dag i dag, så det var nok ekte følelser i sving :)

Kiminho

Kiminho
01.07.06 18:28
Kieran skrev:
Vi har jo de vanlige frasene da..."se på dyret fra Grimstad".."vær klar over det!"
-------------------------------
Hvor mange ganger kommer vi til å få høre Dag Otto si: "Dette er en spurt som passer veldig bra for Thor", for så å se Grimstad-gutten slite seg inn til en 10-12.plass?
Motornegro2

Motornegro2
01.07.06 18:46
INGEN som fikk med seg "Hodet skjult i rumpa" ???????
Goldberger

Goldberger
01.07.06 18:53
Glemmer fortsatt ikke hvordan Paasche sa " du verden, himmel og hav" i fjor.
BillyKid

BillyKid
02.07.06 00:54
Den historia om når feltet skal krysse jernbanen - så går bommen ned og rytter i front (som kom forbi før bommen gikk ned) vinner stort.
Troygirl

Troygirl
02.07.06 01:10
BillyKid skrev:
Den historia om når feltet skal krysse jernbanen - så går bommen ned og rytter i front (som kom forbi før bommen gikk ned) vinner stort.
---------
Var det et gullkorn? Hørte ikke det ble fortalt i dag, men dette var jo fra årets Paris-Roubaix. Fikk du med deg hvem som stod igjen med skjegget i postkassa, hvem som ble disket og hvem som vant? Det er jo det viktigste :-)
jallaboboo

jallaboboo
02.07.06 14:15
Ahlsen til Boonen:
"Did Thor show strength yesterday?"
Ciliatus

Ciliatus
02.07.06 14:17
jallaboboo skrev:
Ahlsen til Boonen:
"Did Thor show strength yesterday?"

Nok et genialt intervju fra Ahlsen. Mannen er i hvert fall en humørspreder som får syklister til å le.
HoldBriIlan

HoldBriIlan
02.07.06 14:20
chico skrev:
Fin den som Kaggestad nevnte, om hun podie-jenta som kyssa så intenst under premieutdelingen at hun fikk fyken som podie-jente, men de er gift den dag i dag, så det var nok ekte følelser i sving :)

Hehe, Kaggestad er så herlig. Hans små historier om smått og stort er prikken over i'en for min del. En sjarmerende mann med en arti lune.

Saxon

Saxon
02.07.06 14:20
Trond Ahlsen. Flaut å se på.
tomhelge

tomhelge
02.07.06 14:45

Jeg bare sitter å gleder meg til Kaggestad skal fortelle historien om han som tok på seg blyvest på en fjelltopp. Denne kommer flere ganger hvert år, men blir ikke dårligere av den grunn.

Alemao

Alemao
02.07.06 15:18
kaggestad som fortalte om tdf anno tidlig 1900 var stilig.

fortalte om at fansen laget veisperringer og bare slapp igjennom syklistene de likte, de andre fikk juling. også vanlig at rytterne plaget hverandre med kløpulver i buksene eller avføringsmiddel i drikkeflaskene. høydaren var likevel da han pratet om at de brukte å sloss(!) under etappene. visstnok pleide de slå hverandre med de medbragte sykkelpumpene sine :-)

"vær klar over det"
chico

chico
02.07.06 16:27
Paasche:

- Og til dere i Natur & Ungdom som måtte se på og kanskje irriterer dere over disse flaskene som rytterne kaster ifra seg, dette er gjenstander som er høyt verdsatt av publikum og fans, så de forsvinner ganske kjapt. Bare så dèt er sagt.

Hehe :))

Alemao

Alemao
02.07.06 22:04
hahaha, bra med litt dissing av slike tosker! det der var dagens kommentar.
Kean0

Kean0
02.07.06 22:21
hva var det Paache sa? Hvis du putter frøene man finner inni nyper ned i buksa til en man ikke liker så vil han fungere som rytmeboks en god stund. Noe i den duren...
Bananen

Bananen
02.07.06 22:41
Kaggestad i sitt ess når ting skjer som vanlig:

"Det var Cofidis! Skal ikke forundre meg om det var Coyot som tok den spurten"

Jaja, det ville i hvert fall forundret meg ganske mye.
Riktig svar; Casper, Jimmy Casper . Ingen trøstepoeng for riktig lag.
Coyot ble forøvrig nummer 68.

"Men Tom Boonen var bak Thor og det betyr vel såvidt jeg kan regne at Thor fremdeles er i gul trøye."

Hvilken magisk kalkulator det var er jeg ikke helt sikker på, men Hincapie sin ledelse ble neppe påvirket av at Thor kom foran Boonen.
storpeder

storpeder
02.07.06 22:48
Jepp, Kaggestad viser tydelig at han bare er wannabe-ekspert. Derssverre på langt nær første gang han begår blemmer som dette.
evgyrt

evgyrt
03.07.06 00:57
----------------------------->storpeder

>>>
Jepp, Kaggestad viser tydelig at han bare er wannabe-ekspert. Derssverre på langt nær første gang han begår blemmer som dette.
storpeder

storpeder
03.07.06 01:27
evgyrt skrev:
----------------------------->storpeder

>>>
sanjoy

sanjoy
03.07.06 08:29
er så lei av alle som skal klage på alle kommentatorene vi har, jeg.. vi gjør da alle feil innimellom, og i en litt stressende og såpass dramatisk situasjon som under innspurten i går, så er det fort gjort å glemme seg litt... tror de som klager skal slite med å finne noen som kan gjøre jobben bedre..

når det er sagt, så lo jeg utrolig godt da de fortalte om han som fullførte en etappe med flere brukne ribbbein.. tror det var no sånt som dette:
Kaggestad:"Han gikk rett i grøfta, men satte seg på sykkelen og fullførte etappen, selv med flere brukne ribbein! Det var jo så det skrangla i brystkassa hans!!"
Paasche: "Vi trodde jo det bare var eikene som hadde gått vi, men så var det altså ribbeina som hang der og dingla!!"

Under prologen: Paasche: "AAAAAAAAAAAHHHHHHH! THOOOOOR leder på første mellomtid!!!" Kaggestad: "Jeg lukta det.." Paasche: "Hvordan lukter egentlig DET?

elsker forøvrig det klippet fra tour of norway for kids i fjor med han lille ungen med støttehjul alene utpå den lille velodromen, mens de har lagt på lydklippet av Paasche som skriker "VÆR KLOK, VÆR SMART NÅ, IKKE VÆR FOR HISSIG PÅ GRØTEN! SNART NÅ SÅ MÅ DU TA EN AVGJØRELSE PÅ HVA DU SKAL GJØRE!!!"

Glemmer heller aldri når Paasche for et par år sia så en supporter i toppen av et tre og sa så stille og rolig at " nå må du ikke dette ned da gutten min..."
Alemao

Alemao
03.07.06 18:00
ble mye "vær klar over det" i dag gitt!
Milano3

Milano3
03.07.06 18:12
Fin en fra Stoltenberg umiddelbart etter målgang på Eurosport:

"Må få lov til å si det, jeg er lei av McEwen nå!"

Herlig med kommentatorer som i kampens hete lirer av seg ting de ikke bør si.
Tenno

Tenno
03.07.06 20:47
Historien med kysse dama er bra. Her er det jeg mener er fullversjonen. (altså bakgrunn for historien etc, ikke hva som ble sagt ordrett)

Det var snakk om Christophe Moreau, som det var mye av så lenge han syklet på C.A, og da kom Kaggestad inn på kona hans eller noe, som hadde vært podium dame før og møtt Moreau der, og etter de ble sammen så var hun dame på ett ritt han vant og det ble litt hissig kyssing på podiet, og så ble altså da fru. Moreau fyket som podium dame etter det...

eller er jeg på jordet`?
BillyKid

BillyKid
03.07.06 20:53
Kaggestad lovet på direkten å bade naken i ei elv i Luxemburg - om Thor hadde gul trøye fordi han han hadde regent ut at det hadde han ikke! :))
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg