Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tour de France Blogg!!

NYTT TEMA
moand

moand
01.07.08 23:27
Hei folkens!

Vil bare reklamere litt for en helt ny blogg som spesialiserer seg på Touren. Vi vil komme med oppdateringer i forkant, under og etter Touren.

Vi har også eksklusive intervjuer med personligheter som Christian Paasche og Johan Kaggestad som også vil være med og oppdatere oss underveis i rittet!.

Vi håper på mange klikk i år og at mange skriver sine kommentarer på bloggen, for vi har planer om å lage en egen norsk webside for Touren der vi kan få med oss sponsorer og lignende etterhvert!

Det er en stor drøm for oss å kunne følge og informere om Touren i fremtiden også, så velkommen til oss for vi trenger hjelp fra dere!

Mvh Moen & Bakkes Tour Blogg

------------------------------------
www.tdf.blogg.no
------------------------------------
LORD-NIKO

LORD-NIKO
01.07.08 23:30
Det er også linker til diverse tour de france spill og vår egen facebook gruppe der.

Join dere også og kom med tipsa deres :-)

Bakke
Tenno

Tenno
01.07.08 23:58
Er dere sykkelfans, eller tour fans?

Altså, følger dere kun med på Touren, eller smått og stort hele året?
moand

moand
02.07.08 00:02
Hele året, men Touren er høydepunktet for oss ihvertfall:)
Mediapunta

Mediapunta
02.07.08 11:23
Interesante greier. Dette kommer jeg til å følge med på :)
moand

moand
02.07.08 15:15
Takker. Moro hvis folk vil støtte opp:)
moand

moand
03.07.08 21:49
Da har vi lagt du to ekslusive interjvuer av Christian Paasche og Johan Kaggestad på bloggen. Her får du vite deres tips og mye moro! Vi vil også få rapporter fra disse karene under rittet!

www.tdf.blogg.no
HyperT

HyperT
03.07.08 22:48
Fatter ikke at norske media bruker tid på denne dopingsporten.
Julemiddag1

Julemiddag1
03.07.08 22:55
Fatter ikke at noen gidder å gå inn på sykkelforumet for å komme med en setning som er temmelig malplassert i en slik tråd.
moand

moand
03.07.08 22:57
takk:)

Ikke rart det er krig...
chico

chico
04.07.08 05:29

Lykke til med prosjektet! Artig at noen orker å engasjere seg og lage til noe.
Håper det blir suksess :)

Skal nok titte innom underveis!

JohnLocke

JohnLocke
04.07.08 05:40
Stygg side, dårlig norsk og en god del skrivefeil.

Men morsomt at dere har fått EKSKLUSIVE intervjuer med helter som Paasche og Kaggis. Det må jeg si.

-Pat
Zeron

Zeron
04.07.08 11:38
JohnLocke skrev:

Men morsomt at dere har fått EKSKLUSIVE intervjuer med helter som Paasche og Kaggis. Det må jeg si.

-Du snakker som om du er en stor personlighet selv. Det tror jeg ikke du er.
JohnLocke

JohnLocke
04.07.08 12:06
"-Du snakker som om du er en stor personlighet selv. Det tror jeg ikke du er."

- Du tolker ting som om du var en bavian. Det...

-Pat
Zeron

Zeron
04.07.08 12:53
JohnLocke skrev:
- Du tolker ting som om du var en bavian. Det...

-Foreslår at du slutter og misbruke John Locke, eller at du rett og slett slutter og skrive her inne. Men så er det de som deg som har null selvinnsikt da.
Yrrot_7

Yrrot_7
04.07.08 12:55
Skjønner ikke hvorfor du da gidder å bruke tid på å skrive inne på et sykkel forum.
moand

moand
04.07.08 14:13

----------------------------------------

Hehe...
Siden er ikke topp nei, fordi det er en BLOGG med eget oppsett!!
Håper folk forstår den dårlige norsken, å de mange skrivefeilene!

Vi syns det er moro med inervjuene å kaller dem ekslusive ettersom at de gidder og gi oss intervju nå i denne travle tiden fra Frankrike. Å det er en god start at TV2 viser såpass interesse..

Men nå gidder jeg ikke kommentere det mer. Jeg visste på forhånd at det kom til å kommen en del idioter bare for å ødelegge, å de må man bare overse. Vi vil lage en god og informativ blogg, å skaffe oss god erfaring til senere..
moand

moand
05.07.08 09:45
Hva tror du om dagens etappe? Gi oss også dine tips på bloggen! www.tdf.blogg.no

Velkommen og gratulerer med dagen! I dag starter moroa!:)
moand

moand
06.07.08 12:45
Takker for mange klikk og positive tilbakemeldinger. Allerede fått tilbakemelding fra sponsorer:)
-Vanaheim-

-Vanaheim-
06.07.08 12:55
Fin side, men for mye ensidig tour de france for min smak. Og Valverde's seier var vel strengt tatt ikke overraskende?
moand

moand
06.07.08 13:05
Vi skrev vel egentlig overraskende pga at nesten alle vi snakket med på forhånd mente dette kom til å bli en rein spurtetappe.. Men var ikke såå overraskende nei;)
Amasone

Amasone
06.07.08 18:18
Så flott arbeid! Ikke bry deg om noen få duster som alltid skal klage over noe.
Veldig fint med en slik blogg. Jeg skal følge med på den. Lykke til videre!

RobertoDiMatteo

RobertoDiMatteo
06.07.08 18:45
Dere har mye bra stoff og detaljerte beskrivelser og oppsumeringer fra etappene, men designet kunne ha vært bedre. Her er et par tips:

1: "Le Tour de France"-bakgrunnen som gjentar seg nedover hele siden ser ikke noe bra ut. Fjern den og bruk heller en farge som bakgrunn.
2: Bruk svart skrift i stedet for mørkeblå, så det blir lettere å lese.

Bortsett fra dette så ser det ganske bra ut. Stå på videre :)
moand

moand
06.07.08 20:29
Takk for hyggelig feedback!:)

Vi bryr oss ikke om at noen ikke er fornøyd eller lager kvalm. Det må man rett og slett bare regne med når man absolutt skal vise seg bland folk;)

Når det gjelder designet så har vi nå funnet ut at bloggen ikke vises likt på skjermene hos folk (skulle selvsagt visst det fra før) slik at Tdf-logoen på sidene ikke blir bra hos mange.

Fargen har jeg forska en del på, og ettersom at vi ikke vi forandre farger (pga gult er Touren og touren...ja...skjønner!) så er det sånn vi ser det disse fargene som vises best. Vi er ikke fornøyd vi eller, men vi skal etterhver lage hjemmeside der proffesjonelle folk skal inn og designe:) Eneste som mangler er et bra domenenavn..

Kan kanskje bli www.guttapaatour.no, men hvis noen har noen bra tips så kom med dem!:)
moand

moand
07.07.08 00:33
Hei folkens. Har forandra litt på utseende i bloggen. For dere som har vært inne der før, ble det bedre og mer oversiktlig nå?? Ikke lett med blogg altså.. hehe.

www.tdf.blogg.no
muzzIe

muzzIe
07.07.08 00:37
"Vi bryr oss ikke om at noen ikke er fornøyd eller lager kvalm. Det må man rett og slett bare regne med når man absolutt skal vise seg bland folk;)"

> Hva er denne håpløse holdningen for noe? Du starter en egen tråd, etter eget utsagt for å reklamere for bloggen, og avslutter åpningsinnlegget med at du håper på kommentarer, og at dere trenger vår hjelp. At mennesker da oppsøker både tråden og bloggen, og kommer med sin ærlige mening om dens kvaliteter, må du da være i stand til å takle uten å stemple det som å "lage kvalm".
moand

moand
07.07.08 00:41
Hehe.. Beklager at jeg kanskje har formulert meg litt dumt, men det jeg mener med kvalm er at vi har fått mailer og kommentarer på bloggen om at vi må brenne i helvette som lager blogg om sykkel, og at de ikke forstår hvorfor vi holder på med dette å slikt.. Vi er glad for konstruktiv kritikk selvsagt:)
muzzIe

muzzIe
07.07.08 00:44
Du skrev følgende, som direkte svar til et innleg JohnLocke skrev:

"Men nå gidder jeg ikke kommentere det mer. Jeg visste på forhånd at det kom til å kommen en del idioter bare for å ødelegge, å de må man bare overse. Vi vil lage en god og informativ blogg, å skaffe oss god erfaring til senere.."

Da synes jeg man bommer litt - selv om kritikken muligens var noe krass i utgangspunktet.

Ellers ser det vel ut som en... blogg. Både på godt og vondt. Så lenge dere har interesse av å drive med det selv, er det vel og bra. Skulle jeg komme med et konkret tips er det å gjøre postene mer personlige. Både forhåndsstoff og rapporter om etappene i etterkant gjøres stort sett utrolig mye bedre av veletablerte medier. Det dere har å bidra med er deres eget blikk på ting. Og det er det som gjør det interessant, ikke som en erstatning for de tradisjonelle nyhetskildene, men snarere som et supplement.
moand

moand
07.07.08 00:53
Tar til meg kritikken og beklager:) Det jeg mener er vel egentlig det med at folk absolutt skal kommentere ting de egentlig ikke bryr seg om bare for å kommentere det..

Er litt vanskeligere å lage blogg enn vi trodde i utgangspunktet.. Er enig med deg med det du sier om personlighet. Men utgangspunktet vårt var egentlig nå til å begynne med å samle Tourstoffet på en og samme side, lettleselig og lettfattelig. Vi skriver alt selv untatt litt på etappeprofilene for hver dag :)
Tenno

Tenno
09.07.08 14:11
Så dere i GD gutter ;) Stå på !
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg