Noen som har sett historien om Tahir og Vidar? Tahir er blind og Vidar har nettopp blitt frisk etter kreft. I helgen skal de altså sykle Trondheim-Oslo. Vanvittig imponerende!!!!!!!!!!!
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Noen som har sett historien om Tahir og Vidar? Tahir er blind og Vidar har nettopp blitt frisk etter kreft. I helgen skal de altså sykle Trondheim-Oslo. Vanvittig imponerende!!!!!!!!!!!
Det er helt vilt. Jeg kjørte en tur for å heie på dem, men så dem dessverre ikke ...
De fullførte på 22.5 timer, utrolig sterkt!!!!!!!!!!!!!
Så bare deler av den siste episoden på TV2 i dag, men la merke til at Kaggestad satt og gren.
Vidar og Tahir seiler opp som årets navn. Helt rått det de har gjort
Har også bare sett noen av innslagene under Tour de France-sendingene inkl i dag. Satt også med tårer i øya etter episoden.
For en prestasjon av de to!
For en viljestyrke, årets forbilde(r) på idrettsgallaen?:)
"Jeg fryser som en apekatt"
Herlig type denne Tahir:)
Ja, jeg var stum av beundring for dem begge, ble litt rørt av å se dem!
Vanvittig imponerande det dei gjorde. Det gjorde stort inntrykk på meg. Vidar og Tahir er to fantastiske personar som bør inspirere oss som faktisk har alle sansane i orden. Mykje av det vi syter over blir rett og slett berre pinlig. Her har mange av oss mykje å lære. Stor hyllest til Vidar og Tahir.
Tahir og Vidar er tøffere enn Lars Monsen og Chuck Norris. Ble mer enn litt rørt da de endelig kom fram til Oslo. Meget imponerende.
Umulig å ikke bli rørt av dette. Utrolig imponerende av begge to.
Tahir og Vidar - "TV Teamet" - Norges nye mini sykkel-lag.
Imponerende rett og slett!
lo godt flere ganger av tahirs kommentarer: "Jeg legger meg flat som en fiskebolle", og når han begynte å si til johan k. at Vidar stopper og ser på damene! Forøvrig sykt god tid å komme i mål på, selv tipper jeg at jeg ikke hadde hatt en sjanse i havet til å fullføre!
Uslåelig duo dette. Imponerende av dem begge! Takket være Vidar fikk Tahir oppfylt sitt liv drøm! Enestående tiltak!
Han skulle vært opptrekker for Thor:)
Kan man få sett dokumentaren i sin helhet? Har ikke fått sett alt, sinnsykt imponerende! av med hatten