Vet at de aller fleste er lei av å høre om/diskutere sytinga til hushovd men før vi alle blir enige om å legge det hele brakk så vil jeg ta opp to ting..
1. Kan ikke Hushovd en gang for alle bare innrømme at Cavendish er en bedre spurter en gang for alle.. Hvis det er en flat etappe så taper Thor minst 8 av 10 spurter så hvorfor ikke bare si det.. Er det så innmari farlig..?? De klarer det i andre idretter.. ole Einar er jo kongen av skiskyting og ingen har problemer med å si at han er best..!! Det går liksom ikke an å bli snurt av å bli dribla av Messi og Ronaldo heller.. Tror de fleste forsvarsspillere i verden kan innrømme at: ja, han dribla meg på ræva men jeg er like glad for det og verden går videre..
2. Det kanskje viktigste er maset om at laget hans ikke er bra nok til å trekke han opp. men han har jo flere ganger nå liggi på hjulet til Cavendish...??!?!?!?!!? Er ikke det det aller beste stedet å ligge hvis du vil bli "trukket opp"...? Vær så snill å forklar meg det for jeg forstår det ikke!!!!
:0)