Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Siste dag av årets TDF

NYTT TEMA
overvektige_meg

overvektige_meg
26.07.09 13:12

Så er vi nok en gang kommet frem til siste dag av TDF, verdens hardeste sykkelritt og kanskje verdens hardeste idrettskonkurranse.

Et fantastisk arrangement, og jeg er kjempeglad over at TV2 viser så mye som de gjør og det på en meget god måte. Det skal de ha all ros for

Årets TDF er ikke blitt overskygget av dopingskandaler, slik vi desverre har sett en del eksempler. Noen skader har det som vanlig vært, det er en del som liksom hører med. Godt det ikke er blitt noen virkelig alvorlige skader, synd det gikk ut over vår egen Arvesen men han ser vi tilbake neste år.

I dag er det ikke all verdens spenning, det blir en del shov og moro med den vanlige champagnefeiringen av årets vinner som fortjent blir Alberto Contador. Han har imponert stort og så ut til å ha fullstendig kontroll i de beinharde fjellene i går.

Dagens spenning blir ivaretatt først og fremst på etappeseier. Kan Hushovd ta rotta på Cavendish, eller er han rett og slett for god? Dernest, sikrer Hushovd seg den grønne trøya?

Jeg tror Cavendish vinner foran Hushovd. Dermed grønn trøye på nordmannen. Men jeg krysser det som kan krysses for at han omsider skal ta skalpen på han. Duellene mellom de to har vært et av de virkelige høydepunktene under årets flotte TDF

Ser frem til avslutningen, og gleder meg allerede til neste år.

Pulse

Pulse
26.07.09 13:18

Greit innlegg, men det er tillatt å sjekke forsiden.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg