Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Krem til beina

NYTT TEMA
gulesider
gulesiderInnlegg: 2046
04.06.10 12:23

Nå som leggene er barbert igjen er det vel greit å sjekke ut et par ting.

Jeg vurderer å kutte selvbruningskremen og teste ut noe mer nøytralt, men vil gjerne høre hvilket merke dere andre bruker. Altså hvilken krem glinser best.

WillyVoet
WillyVoetInnlegg: 11467
04.06.10 12:53

Hehe... hvis max glinsing er målet: jordnøttolje, men husk faktor under.

Er det  på hjul med Dag Otto som har påvirka deg nå eller:)?

Walko
WalkoInnlegg: 5130
04.06.10 13:58

æsj...

WillyVoet
WillyVoetInnlegg: 11467
04.06.10 14:10

Jepp, det er helt på kanten det der, men ikke helt uvanlig.

indurain
indurainInnlegg: 4566
04.06.10 14:50
gulesider: Jeg vurderer å kutte selvbruningskremen og teste ut noe mer nøytralt, men vil gjerne høre hvilket merke dere andre bruker. Altså hvilken krem glinser best.  

He-he....  :o)

Spenol anbefales. Ja. Masse spenol. Mohahhahaa!

Damiano_Cunego
Damiano_CunegoInnlegg: 402
04.06.10 15:06

Det finnes mange forskjellige varmeoljer som funker bra, og flere av dem innehlder litt brunfarge :)

gulesider
04.06.10 15:10

Dag Otto programmet er et av de bedre programmene jeg har sett på lang tid. Men vi barberte leggene før han viste det for et par uker siden.

Hva skjer'a folkens. Jeg får en følelse av at dere ikke barberer leggene. 

Det finnes regler for oss syklister. Regler er til for å følges. Og man skal vel lete lenge før man finner folk som er mere forfengelige enn oss.

Maltiv
MaltivInnlegg: 2912
04.06.10 15:13
gulesider: Hva skjer'a folkens. Jeg får en følelse av at dere ikke barberer leggene.  Det finnes regler for oss syklister. Regler er til for å følges. Og man skal vel lete lenge før man finner folk som er mere forfengelige enn oss.

Tror ikke noen reagerte på barbering av leggene, det er helt vanlig. Det var vel heller selbruningen og "hvilken krem glinser mest" som var litt på kanten. Hvis du vil bli brun, sykl mer, hvis du vil "glinse", svett mer! 

gulesider
04.06.10 15:13

Damiano, varmeoljer har jeg vel aldri hatt bruk for. (Vel, kanskje med unntak av birken i fjor)

gulesider
04.06.10 15:15

Maltiv, det hele dreier seg om hvordan man tar seg ut på startstreken.

;-)

gulesider
04.06.10 15:17

Glatt som en barnerompe fra pungen og ned.
Hårete som en gorilla fra pungen og opp.

Damiano_Cunego
Damiano_CunegoInnlegg: 402
04.06.10 18:15

Jeg bruker hvertfall varmeolje på alle ritt, jeg har noen forskjellige som jeg bytter på. En som varmer mye som jeg bruker på kaldere dage, og en som ikke varmer noe serlig men som glinser mye og ser bra ut :)

Walko
04.06.10 18:27

Jeg minner om at dette ikke er et forum for sex og samliv for homser, men et SYKKEL-forum folkens...

gulesider
04.06.10 22:39

Walko, skjerp deg

indurain
indurainInnlegg: 4566
04.06.10 22:51

Ikke lenge før gulesider begynner å etterlyse andre type kremer....

gulesider
16.06.10 21:12
indurain: Ikke lenge før gulesider begynner å etterlyse andre type kremer....

som for eksempel

Walko
16.06.10 21:23

Tannkrem?

gulesider
16.06.10 21:28

Tannkrem og munnskyllevann. Er standard oppsett

Walko
16.06.10 21:29
gulesider: Tannkrem og munnskyllevann. Er standard oppsett  

Digger du også super-mario?

Og Bryl-creme selvsagt.

(Innlegget ble redigert 16.06.10 21:29)

Biff_Byford
Biff_ByfordInnlegg: 8017
16.06.10 21:36
gulesider: Damiano, varmeoljer har jeg vel aldri hatt bruk for. (Vel, kanskje med unntak av birken i fjor)

Hjalp ikke så mye på birken i fjor heller. Smurte meg inn jeg, men var så kald på storåsen, klarte ikke å bevege fingrene så jeg gira med albuen en gang. Men generelt merker jeg at det har noe for seg å bruke varmekrem på ritt når det er kjølig. Nå sykler jeg ikke ritt på landeveien, kun terreng, og i terrengritt er starten hardere en på landeveien (tror jeg da, siden det mye kortere og mer naturlig rykk og napp).

Barberte legger ja, har to kompiser som har begynt å sykle landevei også i år, når de så programmet til Dag Otto så barberte de leggene. Deler Walkos oppfatning her..foreløpig.

gulesider
16.06.10 21:55
Walko: Digger du også super-mario? Og Bryl-creme selvsagt.

Super-mario var stor.  

Brylcreme før og etter ritt er obligatoriskt

gulesider
16.06.10 21:59
Biff_Byford: Hjalp ikke så mye på birken i fjor heller. Smurte meg inn jeg, men var så kald på storåsen, klarte ikke å bevege fingrene så jeg gira med albuen en gang. Men generelt merker jeg at det har noe for seg å bruke varmekrem på ritt når det er kjølig. Nå sykler jeg ikke ritt på landeveien, kun terreng, og i terrengritt er starten hardere en på landeveien (tror jeg da, siden det mye kortere og mer naturlig rykk og napp). Barberte legger ja, har to kompiser som har begynt å sykle landevei også i år, når de så programmet til Dag Otto så barberte de leggene. Deler Walkos oppfatning her..foreløpig.

Er litt både og det. Vi kjører ofte hardt på starten for å riste av litt, så roer det seg litt. På mtb så holdes pulsen høyere hele veien. Jeg ser at snittpulsen min nok er 10-20 slag høyere på terrengritt.

StianQQQ
StianQQQInnlegg: 3
08.07.18 15:23

https://www.test-vinner.no/tigerbalsam-og-varmekrem/

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg