Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fignon er død

NYTT TEMA
craaazy
craaazyInnlegg: 5689
31.08.10 15:55

Dagbladet melder at legenden Laurent Fignon er død.

Han tapte kampen mot kreften bare 50 år gammel.

Han vant TdF to ganger i 1983 og -84.

(Innlegget ble redigert 31.08.10 15:56)

vestallstar
vestallstarInnlegg: 9996
31.08.10 17:40

Synd, RIP. Han var med å kommentere TDF i år, satt å irriterte meg når jeg hørte den hese stemmen prate og prate før jeg skjønte at det var kreftsyke Fignon som pratet.

Sorte_Baron
Sorte_BaronInnlegg: 9603
31.08.10 18:03

Så var det dette med å faktisk ta en titt på forumet før du kaster deg over nytt tema knappen.

Il_Falco
Il_FalcoInnlegg: 4630
31.08.10 18:04
Sorte_Baron: Så var det dette med å faktisk ta en titt på forumet før du kaster deg over nytt tema knappen.

Det er vel ikke så lett når det ene forumet er starta ett minutt etter det andre.....det kan jo faktisk skje at tråder startes samtidig.

Smallboi
SmallboiInnlegg: 9165
31.08.10 18:06
Sorte_Baron: Så var det dette med å faktisk ta en titt på forumet før du kaster deg over nytt tema knappen.

Vi startet faktisk trådene samme minutt :)

craaazy
31.08.10 18:13

Så var det dette med å faktisk ta en titt på når tråder er startet.

Sorte_Baron
Sorte_BaronInnlegg: 9603
31.08.10 18:14

Likevel imponerende at enkelte velger å gå overse den tråden som faktisk er brukt og ligger tilnærmest øverst og går ned til den som ingen har skrevet i.

Lages det dobbelt opp er det bare å la den ene synke eller kontakte mod. Må ikke på død og liv diskutere Fignon eller noe annet i 2 tråder.

craaazy
31.08.10 18:16
Smallboi: Vi startet faktisk trådene samme minutt :)

Jepp, jeg gikk til og med inn på forumet (som jeg alltid gjør før jeg starter en ny tråd) og sjekka før jeg trykket på "send inn". Da var ikke din kommet opp ennå. Så det var nok ganske likt.

craaazy
31.08.10 18:18
Sorte_Baron: Likevel imponerende at enkelte velger å gå overse den tråden som faktisk er brukt og ligger tilnærmest øverst og går ned til den som ingen har skrevet i.

Det har du selvfølgelig helt rett i. Det virka bare som du var ute etter meg.

Dette var siste innlegg i denne tråden. La den synke.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester