Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er du en TDF-hore del II

NYTT TEMA
Walko
WalkoInnlegg: 5130
02.07.11 03:20

Inspirert av tidligere års suksess-tester kommer her årets store TDF-hore-test.

10 tegn på at du er en tdf-Hore i 2011:

1. Du synes ikke det er unaturlig mange TDF-tråder på VGD-sykkel.
2. Du synes det er legitimt å fylle innlegg med uttrykk som LOL og he he he.
3. Du synes VGD-sykkel er fyllt med merkelige Conniseurs som ikke tar avstand fra Contador som du har lært det av guruene Kaggestad og Esten O Sæther.
4. Du har ikke oppdaget at Dag Otto er litt vel optimitisk på Thor Hushovds vegne.
5. Du ser med stor spenning frem til hvem som tar den grønne trøye i årets tour.
6. Du hater Mark Cavendish.
7. Du tror fremdeles at Julian Dean e r en viktig rytter i touren.
8. Du liker "artige" ordspill som "Thor de France".
9. Du er sikker på at plastfunnene i Contadors prøver er bevis på doping.
10. Du heier uhemmet på Andy Schleck.

Er DU en TDF-hore?

(Innlegget ble redigert 02.07.11 03:20)

Tozy
TozyInnlegg: 7293
02.07.11 03:29
Walko: Er DU en TDF-hore?

tjaaaa utifra disse betingelsene heller jeg mer mot enn imot ;P

Bibelnissen
BibelnissenInnlegg: 24844
02.07.11 03:31
Walko: 10. Du heier uhemmet på Andy Schleck.

Gjerne med hjerter på begge sider av navnet hans. Contador har jo dopa seg vet du, så da er Andy den beste siden han er den eneste som klarer å følge "doperen". Noe skurrer, og jeg blir kvalm.

Andy Schleck-tilhengerne har faktisk fått meg til å konverte til Contador-tilhengerne. Riktignok fra Gesink-tilhengerne, men likevel. Alt som er rivalisernede ovenfor den gjengen er jeg for. 

Relativisme
RelativismeInnlegg: 2044
02.07.11 03:41

Glemmer ikke jeg ble kallt TDF hore for noen år siden, ett av argumentene var fordi jeg syntes Oscar Pereiro var en av favorittene..

Sååååååå VANT HAN .. HAHAHA.

Vel spøk til side, jeg synes denne tåpelige stusselige og lavpannede beskrivelsen TDF hore av folk som flokker til forumet for å diskutere og ha en god opplevelse under TDF er lavmål!

Og du Walko, samt Willy hvafanhanheter er av de verste. Skam dere!

(Innlegget ble redigert 02.07.11 03:41)

vestallstar
vestallstarInnlegg: 9996
02.07.11 08:49

Endte jo med å lage denne tråden under fjorårets ritt:

http://vgd.no/sport/sykkel/tema/1582596/tittel/svar-for-de-nyfoedte

Gregor28
Gregor28Innlegg: 2833
02.07.11 10:33
Bibelnissen: Andy Schleck-tilhengerne har faktisk fått meg til å konverte til Contador-tilhengerne. Riktignok fra Gesink-tilhengerne, men likevel. Alt som er rivalisernede ovenfor den gjengen er jeg for.

Faktisk endt opp som Contador-tilhenger mye av samme grunn som deg..
Morsomt å se at over 60% av det norske folk tror at Andy Schleck vinner touren, mens bare 20-30% mener Contador.

sertono
sertonoInnlegg: 37608
02.07.11 10:42
Walko: Inspirert av tidligere års suksess-tester kommer her årets store TDF-hore-test.
10 tegn på at du er en tdf-Hore i 2011:
1. Du synes ikke det er unaturlig mange TDF-tråder på VGD-sykkel.2. Du synes det er legitimt å fylle innlegg med uttrykk som LOL og he he he.3. Du synes VGD-sykkel er fyllt med merkelige Conniseurs som ikke tar avstand fra Contador som du har lært det av guruene Kaggestad og Esten O Sæther.4. Du har ikke oppdaget at Dag Otto er litt vel optimitisk på Thor Hushovds vegne.5. Du ser med stor spenning frem til hvem som tar den grønne trøye i årets tour.6. Du hater Mark Cavendish.7. Du tror fremdeles at Julian Dean e r en viktig rytter i touren.8. Du liker "artige" ordspill som "Thor de France".9. Du er sikker på at plastfunnene i Contadors prøver er bevis på doping.10. Du heier uhemmet på Andy Schleck.
Er DU en TDF-hore?

LOL

Liverpooldebattant
LiverpooldebattantInnlegg: 1004
02.07.11 10:45

Er dette sykkelsportens svar på united- og cityfans?

Eberkopf
EberkopfInnlegg: 463
02.07.11 11:05
Relativisme: Glemmer ikke jeg ble kallt TDF hore for noen år siden, ett av argumentene var fordi jeg syntes Oscar Pereiro var en av favorittene..

Snakker du om Sio nå?

Draq
DraqInnlegg: 1101
02.07.11 11:44
Gregor28: Faktisk endt opp som Contador-tilhenger mye av samme grunn som deg..

Og ditto her.

+ offensiv ad hoc kjøring, selvsagt

Arshavin_93
Arshavin_93Innlegg: 29860
02.07.11 11:51
Walko: 1. Du synes ikke det er unaturlig mange TDF-tråder på VGD-sykkel.
2. Du synes det er legitimt å fylle innlegg med uttrykk som LOL og he he he.
3. Du synes VGD-sykkel er fyllt med merkelige Conniseurs som ikke tar avstand fra Contador som du har lært det av guruene Kaggestad og Esten O Sæther.
4. Du har ikke oppdaget at Dag Otto er litt vel optimitisk på Thor Hushovds vegne.
5. Du ser med stor spenning frem til hvem som tar den grønne trøye i årets tour.
6. Du hater Mark Cavendish.
7. Du tror fremdeles at Julian Dean e r en viktig rytter i touren.
8. Du liker "artige" ordspill som "Thor de France".
9. Du er sikker på at plastfunnene i Contadors prøver er bevis på doping.
10. Du heier uhemmet på Andy Schleck. Er DU en TDF-hore?

1. Jo, jeg synes faktisk det er altfor mange tråder.
2. LOL :-)
3. Nei, det synes jeg ikke. Alle kan ha sin mening.
4. La oss si at Hushovd har fått HIV. Da kommer nok Dag Otto til å si at dette kan virke utrolig bra for Thor, eller noe sånt. Så ja, jeg er lei.
5. Selvsagt gjør jeg det, og jeg kan ikke se hva som er galt med det?
6. Det gjør jeg ikke, men han er litt dust av og til.
7. Jeg har en teori om at han kan være viktig for Hushovd/Ferrar i eventuelle opptrekk.  
8. Jeg gjorde det, når jeg var 12-13 år.
9. Jeg har ikke engasjert meg så mye i den saken.
10. Ikke uhemmet, håper også på Evans eller Wiggins, men det skjer nok ikke.

Så jeg er en TdF-hore i dine øyne bare fordi jeg synes poengtrøya er en spennende konkurranse.
Herre min hatt..... 

tot-ka
tot-kaInnlegg: 6059
02.07.11 11:57

Nok en unødvendig tråd. TS må jo da være TdF-hore, eller?

VicariousVagabond
VicariousVagabondInnlegg: 5152
02.07.11 12:39

haters gon' hate.

Skal du ta din vanlige 3-ukers sabbat i år òg, Walkie?

Nemanjev
NemanjevInnlegg: 4080
02.07.11 12:41
VicariousVagabond: Skal du ta din vanlige 3-ukers sabbat i år òg, Walkie?

Kjipern, dette er tiden hvor folk som aldri ser annet sykkel enn TdF skal argumentere for sin sak og tro at de vet best... 

VicariousVagabond
02.07.11 12:49
Nemanjev: Kjipern, dette er tiden hvor folk som aldri ser annet sykkel enn TdF skal argumentere for sin sak og tro at de vet best...

Isj og æsj.

Dette er tiden for den viktigste rekrutteringen til norsk sykkelsport. Tiden hvor man burde ønske folk velkommen heller enn å jage de vekk og bidra til det ambivalente inntrykket nordmenn har av syklister.

kansas00
kansas00Innlegg: 20270
02.07.11 12:51

Alltid artig når det "faste inventaret" på et forum på VGD skal "ta" de som bare dukker opp her når det er noe spesielt. Minner litt om første dagen i en ny klasse eller på en ny skole.

vestallstar
vestallstarInnlegg: 9996
02.07.11 13:00
VicariousVagabond: Dette er tiden for den viktigste rekrutteringen til norsk sykkelsport. Tiden hvor man burde ønske folk velkommen heller enn å jage de vekk og bidra til det ambivalente inntrykket nordmenn har av syklister.

Ja de som kommer inn på VGD i Juli er jo helt klart viktige for fremtiden for norsk sykkelsport.

Dette er folk som liker TDF, ikke sykling. Stor forskjell der.

Men hey, alle er velkomne, de bør dog ikke bli snurt hvis noen som følger aktivt med på sykling blir småirriterte over for mye trolling.

VicariousVagabond
02.07.11 13:08
vestallstar: Ja de som kommer inn på VGD i Juli er jo helt klart viktige for fremtiden for norsk sykkelsport. Dette er folk som liker TDF, ikke sykling. Stor forskjell der.

Alle må begynne et sted. De aller fleste som har utviklet sykkelinteresse det siste tiåret har gjort dette gjennom Thor de France, og den grønne trøya og Johan Kaggestad. Lik det eller ei, det er sannheten. Det er ikke uten grunn at dette nå er et eget satsingsområde for NCF.

Walko
02.07.11 13:36

Utrolig hvor bra dette funker år etter år...

Walko
02.07.11 13:40
VicariousVagabond: Alle må begynne et sted. De aller fleste som har utviklet sykkelinteresse det siste tiåret har gjort dette gjennom Thor de France, og den grønne trøya og Johan Kaggestad. Lik det eller ei, det er sannheten. Det er ikke uten grunn at dette nå er et eget satsingsområde for NCF.

NCF??? Det har jeg ikke fått med meg at Norsk Countrymusikk Forbund involverer seg i sykkel.

Nemanjev
02.07.11 13:40
Walko: Utrolig hvor bra dette funker år etter år...

Haha, kunne ikke sagt det bedre selv! Vi har mange TFF-horer her, heldigvis er ikke jeg en av dem. ;)

VicariousVagabond
02.07.11 13:46
Walko: NCF??? Det har jeg ikke fått med meg at Norsk Countrymusikk Forbund involverer seg i sykkel.

Det gjør de da heller ikke. Jeg snakket selvsagt om Norges Cøliakiforening!

VicariousVagabond
02.07.11 13:46
Nemanjev: Haha, kunne ikke sagt det bedre selv! Vi har mange TFF-horer her, heldigvis er ikke jeg en av dem. ;)

Nei, du virker relativt desperat etter å distansere deg fra den gruppen.

Dawda-Leigh
Dawda-LeighInnlegg: 16652
02.07.11 13:51

4 av 10 på meg.

Dawda-Leigh
Dawda-LeighInnlegg: 16652
02.07.11 13:55
Walko: Julian Dean

var en klasseopptrekker for Thor.

Men er usikker på hans rolle idag.

Walko
02.07.11 13:56

Jøye meg... er dette første gang et innlegg fra VGD-sykkel er dagens mest tomlete?

Nemanjev
02.07.11 13:57
kansas00: Alltid artig når det "faste inventaret" på et forum på VGD skal "ta" de som bare dukker opp her når det er noe spesielt. Minner litt om første dagen i en ny klasse eller på en ny skole.

Ja, VV! De har sett mye av meg i forumet i klassikerne, Tour of California og giroen selv om jeg har hatt skole! Jeg registrerte meg i september i fjor og har derfor ikke diskutert rittene for dem igjen. Selv er jeg bare 15 og trenger mye mer sykkelglede foer jeg kan si at jeg har en veldig god kompetanse innen sykkel.

Men Kansas00, disse folka ber Contador brenne i helvete og tror at man vet bedre enn debattanter som har sett all slags ritt i fem til ti aar. Da blir jeg provosert. Forresten, du ser jo kun TdF du og. 

(Innlegget ble redigert 02.07.11 14:00)

sertono
sertonoInnlegg: 37608
02.07.11 14:01
Walko: Jøye meg... er dette første gang et innlegg fra VGD-sykkel er dagens mest tomlete?

ja, det vanker nok en femte stjerne på deg etter det "fantastiske" innlegget der, gratulerer...

VicariousVagabond
02.07.11 14:10
Nemanjev: De har sett mye av meg i forumet i klassikerne, Tour of California og giroen selv om jeg har hatt skole!

KRED!

Walko
02.07.11 14:19
sertono: gratulerer...

Takk gamle dreng.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg