Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

MTB - dekk

NYTT TEMA
Nelson_M
Nelson_MInnlegg: 1204
05.05.13 15:28

Eg skal kjøpe meg asfalt dekk. Kva er å anbefale? Eg skal mellom anna bruke dei på Nibbe-rittet.............

Biff_Byford
Biff_ByfordInnlegg: 8422
05.05.13 18:46

Tja, asfalt dekk og asfalt dekk, men Maxxis Maxlite (finnes i både 26' og 29' tommere) er knallbra dekk til Nibberittet. Ruller veldig bra på både asfalt og grus, er jo grus siste 5 km på Nibberittet. Hardpakka grus riktignok, hvor det går greit med landeveis sykkel også. Scwalbee Furious Fred er litt i samme gata, men de har jeg ikke prøvd. Finnes også rene slick dekk som om mulig ruller enda bedre, men de har jeg ikke syklet på siden 90 tallet.

Nelson_M
09.05.13 15:25

Takk skal ha. 

Nelson_M
19.05.13 14:33

Veit du om ein nettbutikk som har ein godt prisa 29er i carbon for sal?

gulesider
gulesiderInnlegg: 2066
19.05.13 21:45

bikeshop.no

Nelson_M
25.05.13 21:57
Biff_Byford: Tja, asfalt dekk og asfalt dekk, men Maxxis Maxlite (finnes i både 26' og 29' tommere) er knallbra dekk til Nibberittet. Ruller veldig bra på både asfalt og grus, er jo grus siste 5 km på Nibberittet. Hardpakka grus riktignok, hvor det går greit med landeveis sykkel også. Scwalbee Furious Fred er litt i samme gata, men de har jeg ikke prøvd.

Eg hadde eigentleg tenk å kjøpe Maxxit Maxlite etter anbefaling frå deg og andre, men endte opp med Furious Fred. Dei skal vere raske....... Det eg er redd for er punkteringar. Eg har ikke testa dekket, og eg trur ikke eg skal sette dei på før tidlegast ei veke før Nibberittet. Eg syns dei virka skjøre sammenlikna med fleira av dei dekka vi har i familien i dag.  

Biff_Byford
26.05.13 09:25
Nelson_M: Eg hadde eigentleg tenk å kjøpe Maxxit Maxlite etter anbefaling frå deg og andre, men endte opp med Furious Fred. Dei skal vere raske....... Det eg er redd for er punkteringar. Eg har ikke testa dekket, og eg trur ikke eg skal sette dei på før tidlegast ei veke før Nibberittet. Eg syns dei virka skjøre sammenlikna med fleira av dei dekka vi har i familien i dag.

Er ganske like dekk, Maxlite litt lettere, men samme "type" og ja ruller superbra. Ikke noe å bekymre seg i forhold til Nibberittet, da mange som sykler på racerdekk der. Maxlite og FF er typiske dekk på birken for de som ikke er tunge, og der er det tross alt større sjans for å punktere:) om det er aldri så lite terreng.

Nelson_M
26.05.13 21:57
Biff_Byford: Maxlite og FF er typiske dekk på birken for de som ikke er tunge, og der er det tross alt større sjans for å punktere:) om det er aldri så lite terreng.

Eg er lett. Eg fryktar litt grepet. Dekka som står på no er Rocket Ron, men eg vil sjølvsagt ha lettaste reisa over fjellet utan punktering. 

sertono
sertonoInnlegg: 37608
26.05.13 22:03
Nelson_M: men eg vil sjølvsagt ha lettaste reisa over fjellet utan punktering.

Kjøp Schwalbe's Racing Ralph...

Biff_Byford
26.05.13 22:14
Nelson_M: Eg er lett. Eg fryktar litt grepet. Dekka som står på no er Rocket Ron, men eg vil sjølvsagt ha lettaste reisa over fjellet utan punktering.

Nibberittet er bare asfalt og tettpakka grus (som sagt, landeveis sykkel er no problem). Punkterer du har du utrolig uflaks, og sannsynligvis feil på slange elller kjører på en stift/spiker. F Fred funker gull.

Nelson_M
26.05.13 22:18
Biff_Byford: Nibberittet er bare asfalt og tettpakka grus (som sagt, landeveis sykkel er no problem). Punkterer du har du utrolig uflaks, og sannsynligvis feil på slange elller kjører på en stift/spiker. F Fred funker gull.

Kva vil du brukt på Birken, Rocket Ron elle F. Fred? Eg har sykla eit par på WTB eit eller anna... Har brukt Hutchinson Cobra dei to siste åra....

Biff_Byford
26.05.13 22:18
sertono: Kjøp Schwalbe's Racing Ralph...

Er knallbra dekk, men overkill på asfalt/grus ritt. Mener nå jeg da. Men skal jeg sykla Nibbe rittet (kolliderer med annet ritt, som jeg nok kommer til å prioritere foran) velger jeg landeveissykkel. Men har sykla det med terrengsykkel også, da brukte jeg Flyweight, den litt tyngre (50 gram) forgjengeren til Maxlite, men med samme rulleegenskaper.

Nelson_M
02.06.13 11:36
Biff_Byford: Nibberittet er bare asfalt og tettpakka grus (som sagt, landeveis sykkel er no problem). Punkterer du har du utrolig uflaks, og sannsynligvis feil på slange elller kjører på en stift/spiker. F Fred funker gull.

Då har eg satt på F.F dekka på sykkelen slik at eg får testa litt før eg skal bestige Nibba. MEN eg har satt hjulsettet opp med feil rulleretning på bakdekket. Betyr det noko?  

(Innlegget ble redigert 02.06.13 11:36)

Nelson_M
16.06.13 16:10

F.F funka som berre det på Nibberittet. Ny pers med 15 minutt! Eg er utruleg fornøyd med eigenskapane, og vurderer no å bruke dei på Birken dersom det er tørt føre. Eg har F.F i str. 29X2.0, og mange meiner at dette kanskje er for smalt. Fleire eg kjenner skryt av Continental Race King 29X2.2. Er dette eit betre dekk på Birken enn F.F og Rocket Ron 29X2.1 som eg også eig? Eg tenkjer då fyst og fremst på tørt føre... 

Klikk for å gå tilbake til toppen