Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan kan man miste noe man ikke har hatt??

NYTT TEMA
Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22571
02.07.13 21:20

Altså i introen til sporten så sier sportsankeren at Edvald mistet ledertrøyen med 3 sekunder. Men i svarte granskauen kan han miste noe han aldri har hatt?

Men seriøs kommer nok aldri hypertabloide TV2 noen sinne til å bli.

Il_Falco
Il_FalcoInnlegg: 4911
02.07.13 21:24

Jøss, her kommer det nye tråder....Uansett er jeg helt enig i poenget, jeg synes TV2s dekning er enda dårligere i år enn noen gang før. Det virker helt desperate etter overskrifter med fete typer, og da er det som regel av typen "Edvald snytt, uten hjelp. alene etc". Jeg opplever det utrolig vanskelig å oppleve sykkelritt på TV2. Det handler bare om sjåvinisme, laktatverdier og fete ovrskrifter.

petruspan
petruspanInnlegg: 2237
02.07.13 21:38

de har da alltid vært sånn. stakkars Vaughters fikk jo aldri fred. Hver eneste dag var de der og maste om hvor lite hjelp Thor fikk hver eneste dag. ikke er det noe bedre når de vinner, da er det å løpe rundt til alle andre deltakere og spørre hva de synes om at norge er best i verden og har vi ikke flottere damer også?

Krylatskoye
KrylatskoyeInnlegg: 11067
02.07.13 21:48
petruspan: ikke er det noe bedre når de vinner, da er det å løpe rundt til alle andre deltakere og spørre hva de synes om at norge er best i verden og har vi ikke flottere damer også?

Vi kan vel ane konturene av hvordan TV2's dekning av vinter-OL kommer til å bli......grøss!

Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22571
02.07.13 22:26
Krylatskoye: Vi kan vel ane konturene av hvordan TV2's dekning av vinter-OL kommer til å bli......grøss!

GRØSSSS ikke minn meg på det der er du snill.

Mikkelen
MikkelenInnlegg: 1169
02.07.13 22:35

Jeg orker bare ikke den endeløse serien med reklame. Det er pinadø mer reklame enn virkelig sending i TV2 sine sendinger, og dessuten har formatet Kaggestad/Paasche stivnet i en veldig lite tiltalende form. Det er faktisk akkurat så lite sjarmerende som Drillos geografikunnskaper (hvilket er sjarmerende i ca. 2.5 minutter, og etterpå er du villig til å kaldkvele ham). Det har tom. vært rapporter i avisene om hvor nøye  Kaggis forbereder seg. Åpenbart ikke nok forberedelser til at han han skille mellom Irizar eller Bakelants, men wtf? I Norge er alt helt OK, og ingen har jo peiling uansett?

Krokstadelva og Vikersund er nå pr. def. ord som utløser brekninger i husholdningen. Jeg er voksen og har drukket kvistlakk, så jeg skal nok tåle det, men jeg tåler det ikke lenger!

DrakeD
DrakeDInnlegg: 147
02.07.13 23:01

Hvis du har tv2, så har du vel eurosport åsså?? Ikke at jeg vet no særlig om sykling, men han sidekicken på eurosport har vel litt peiling?? Kaggestad vet jo en del om fysisk trening, så det hender at han sier no intressant inni mellom..

Krylatskoye
02.07.13 23:15
DrakeD: men han sidekicken på eurosport har vel litt peiling??

Om det er sidekicket til Vacchi, Adamsson du mener så lo jeg godt av han idag; herlig hvordan han disset rytterne som kjørte med vannflaske på sykkelen for 25 minutters sykling. Fullstendig unødvendig ifølge han. F.eks. begynte Contador å drikke etter kun 7 kjørte minutter.....wtf...??

Han hadde også en herlig bemerkning om hockeykeepere og vanndrikking; hvorfor i all verden skal de ALLTID, og da mente han ALLTID drikke vann etter å ha sluppet inn et mål..? Blir de spesielt tørste av å få baklengs..? Fantastisk, og han har jo helt rett ;-) Hockeyfans bør ta med seg den diskusjonen videre til hockeyforumet hehe.

(Innlegget ble redigert 02.07.13 23:15)

Troygirl
TroygirlInnlegg: 2899
02.07.13 23:44
Mikkelen: og dessuten har formatet Kaggestad/Paasche stivnet i en veldig lite tiltalende form.

Når man så legger til Dag Oddo, kan det nesten ikke bli verre. Jeg synes som Il_falco at de er verre i år enn noen gang før. Og jeg har ikke sett noe mer på TV2 enn når Eurosport har reklame og oppsummeringen etter etappen. Paasche er så høy på seg selv at 1% kunne vært nok. 

Jeg har innsett at jeg ikke kommer til å heie på Edvald igjen før han kommer seg vekk fra SKY. Jeg elsket den gutten da han var i HTC. Nå er det bare trist å se og høre på han.

Troygirl
02.07.13 23:45
Krylatskoye: Han hadde også en herlig bemerkning om hockeykeepere og vanndrikking; hvorfor i all verden skal de ALLTID, og da mente han ALLTID drikke vann etter å ha sluppet inn et mål..? Blir de spesielt tørste av å få baklengs..? Fantastisk, og han har jo helt rett ;-)

Jeg har alltid tenkt at det må være noe annet enn vann i de flaskene. :p

Biff_Byford
Biff_ByfordInnlegg: 8414
03.07.13 09:12

Tror det hadde vært mye bedre hvis ingen sendte TdF så slapp vi å irritere oss så mye. Når det er så mye krig og elendighet i verden og økonomisk krise opp i alt dette, så skal jaggu meg TV2 sende sykkelritt:) Faen ta de, tvinge oss til dette.

Oki, litt dårlig ironi (ikke min sterke side) men dere klager så utrolig mye på alt tv2 og andre kommentarer at jeg synes synd på dere. Er det så vanskelig å sette seg ned i godstolen, se på sykling i HD kvalitet fra svingete veier på Korsika og tenke, "søren så deilig det hadde vært å være der", i stedet for "tv2 utsetter meg for overgrep med Kaggis/Påskemannen".

(Innlegget ble redigert 03.07.13 09:16)

andwez
andwezInnlegg: 11282
03.07.13 18:42
Troygirl: Jeg synes som Il_falco at de er verre i år enn noen gang før. Og jeg har ikke sett noe mer på TV2 enn når Eurosport har reklame og oppsummeringen etter etappen. Paasche er så høy på seg selv at 1% kunne vært nok.

Var det ikke du som var ute og kritiserte Eurosport-gjengen for noen år siden her inne? :) Ikke at jeg har noe i mot at folk endrer mening om det håpløse produktet til TV2, for all del. Jeg sitter med gapatrostene i TV2-boksen på øret mens jeg jobber (har ikke anledning til å se), og da kommer kontrasten til svensk ES skikkelig frem.

Og den reklamefrekvensen til TV2 virker verre enn noen gang.

Enzino
EnzinoInnlegg: 36487
03.07.13 18:50
Biff_Byford: Er det så vanskelig å sette seg ned i godstolen, se på sykling i HD kvalitet fra svingete veier på Korsika og tenke, "søren så deilig det hadde vært å være der", i stedet for "tv2 utsetter meg for overgrep med Kaggis/Påskemannen".

Veldig enig. Husker jeg tenkte det samme da flere her inn trashet de siste sesongene av Entrouage.

Sykling på tv og tv-serier er faktisk frivillig å se på. Hvis det plager folk så jævlig, så bare slutt å se på da vel?

Jeg er enig i at tv2 har en veldig tabloid fremstilling, de lager underholdning mer enn sykkelritt. Men det plager meg ikke nevneverdig, og jeg gidder ikke syte side opp og side ned på et forum om det.

For dere som vil ha sykkelritt er det bare å se på Eurosport, eller på divserse streams med gode utenlandske kommentatorer.

Troygirl
03.07.13 20:40
andwez: Var det ikke du som var ute og kritiserte Eurosport-gjengen for noen år siden her inne? :) Ikke at jeg har noe i mot at folk endrer mening om det håpløse produktet til TV2, for all del.

Tror du skal lete forgjeves etter å finne noe negativt jeg skal ha skrevet om Eurosport-gjengen. Jeg har ikke sett sykkel på annet enn svensk Eurosport siden jeg fikk tilgang i 2005. 

Dråpen som fikk det til å renne over for meg mht TV2, var da Contador kjørte fra klossmajoren Andy Schleck i 2010. Det var toppen av uprofesjonell kommentering fra TV2-gutta - spesielt Dag Otto. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor noen lar han sitte og kommentere noe som helst. NM i år er et annet eksempel. Ubegripelig. 

tucan
tucanInnlegg: 20337
03.07.13 20:45
Troygirl: NM i år er et annet eksempel.

Under NM var de jo totalt latterlige.. Hvor var Vacchi da? ;-)

goggen43
goggen43Innlegg: 11351
03.07.13 21:37
Mikkelen: Jeg orker bare ikke den endeløse serien med reklame. Det er pinadø mer reklame enn virkelig sending i TV2 sine sendinger, og dessuten har formatet Kaggestad/Paasche stivnet i en veldig lite tiltalende form

Selv pleier jeg å se på Eurosport og tv2 når de har reklame, det fungerer ganske greit er skjelden de reklmepauser likt.

Kaggestad er flink, men er drit lei å høre om vindruer og slott.

Paasche kommer alltid til å oppføre seg som en læregutt, selv når han går av med pensjon.

Jonaz
JonazInnlegg: 11944
03.07.13 23:24

Paasche blir mer og mer fjortis for hver Tour. Misliker at han har pris i kjeften og prater med stemte s-er.

tucan
tucanInnlegg: 20337
03.07.13 23:26
goggen43: Selv pleier jeg å se på Eurosport og tv2 når de har reklame

Nå blir det kun Eurosport siden jeg må ta opp etappene og se de i reprise blir det bare spoling i reklamepausene ;-)

notlob
notlobInnlegg: 34443
04.07.13 17:34
Mikkelen: Jeg orker bare ikke den endeløse serien med reklame. Det er pinadø mer reklame enn virkelig sending i TV2 sine sendinger,

Tre minutter fra målgang og til de bare er helt spika nødt til å sette over på reklame, før de kommer inn igjen. Eurosport og dansk TV 2 (som jo også er en reklamekanal) holder det gående fremdeles. Tror jaggu faen TV 2 på være en av de grådigste tv-kanalene i Europa.

Krylatskoye
04.07.13 18:28

En annen ting med TV2 er at ca. 10 sek. etter målgang så kommer en lengre reklamepause. Wtf??!

Eurosport har peiling, og vet at folk vil gjerne se litt live ETTER målgang også. Vil heller høre hva Sean Kelly har å si enn Dag Otto..... Kjører derfor aldri reklame de siste km. og heller ikke rett etter målgang.

TV2 ser jeg kun på når det er reklame på ES.

Troygirl
04.07.13 22:28
Krylatskoye: Eurosport har peiling,

Eurosport ser faktisk på etappe-profilen, hører på ekspertene og legger reklamene inn etter hva som skjer i rittet. TV2 kjører reklame uansett. Og det er virkelig verre i år enn noen gang før.

Det er bare TV2 i hele verden som klarer å gå til reklame akkurat i det feltet går inn i Arenberg-skogen. Det er sinnsykt godt gjort og beviser hvilke j** amatører de er. Jeg gruer meg til OL!!

Biff_Byford
Biff_ByfordInnlegg: 8414
04.07.13 23:42
Troygirl: Jeg gruer meg til OL!!

Med den klaginga deres så skjønner jeg det godt! Må jo bli et helvete det.

andwez
andwezInnlegg: 11282
05.07.13 11:41
Troygirl: Dråpen som fikk det til å renne over for meg mht TV2, var da Contador kjørte fra klossmajoren Andy Schleck i 2010. Det var toppen av uprofesjonell kommentering fra TV2-gutta - spesielt Dag Otto.

Selvsagt enig. Også veldig hyggelig (på kanten til rørende) hvor entusiastiske Vacchi og Adamson er på vegne av de norske, eller Skandinavia generelt. En genuin glede for alle nordiske som gjør det skarpt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg