Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Innendørshaller østre Oslo

NYTT TEMA
FFK1903_
FFK1903_Innlegg: 9446
11.11.11 13:18

Norges Tennisforbund ligger jo på Bryn, og der er det vel innendørshaller? Er det flere steder i det østlige Oslo at det finnes? Utendørshaller var det litt lettere å finne, blant annet ved Tokerud skole. Der mente de jeg måtte lagt til gokk nordøst for å finne nærmeste innendørshall.

Ved Ikea på Furuseth så står det et eller annet om tennis, men fikk aldri svar fra kontaktpersonen, så muligens lagt ned?

Spilte siden jeg var liten drittunge, men det har blitt lite av det siden jeg flyttet til Oslo, men tenkte å begynne litt igjen nå.

Babolat
BabolatInnlegg: 578
13.11.11 15:23

Er forsåvidt flere muligheter for å spille inne på Oslo øst. Av permanente haller finnes riksanlegget på Hasle, i tillegg har Nordstrand egen hall, Furuset det samme, pluss diverse boblehaller ( f.eks Godlia, Ljan).

FFK1903_
13.11.11 15:25
Babolat: Furuset det samme

Hvor ligger den? Er det anlegget ved Ikea hvor jeg ikke fikk tak i kontaktpersonen, eller har de flyttet, eller er det ganske enkelte noen andre som har det et annet sted?

Babolat
13.11.11 15:40

Er maaange år siden jeg har spilt på furuset, men om jeg ikke husker helt feil ligger de like ved IKEA.

FFK1903_
13.11.11 16:22

Jeg får prøve å ta kontakt på nytt og se om jeg når frem, ser ut som de har oppdatert sidene sine siden sist (de fire ordene der kommer jeg ikke til å klare å si fort i beruset tilstand tror jeg) så det er vel håp om at jeg får svar denne gangen.

Babolat
13.11.11 16:31

Ellers er jo Riksanlegget et godt alternativ, flere baner og kanskje lettere å komme til.

http://www.riksanlegget.no/

Uansett, har du spilt tidligere er det sannelig på tide å begynne igjen, en sport du vil ha mye glede av leeeenge :)

Klikk for å gå tilbake til toppen