Det blikket hun brasilianske baben ga Casper der... et blikk ikke jeg hadde fått. For å si det sånn.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Det blikket hun brasilianske baben ga Casper der... et blikk ikke jeg hadde fått. For å si det sånn.
Dette er helt oppskønt!!! Sitter her med gåsehud!
Nok en seier, herlig!!
Blir helt på griner`n av dette her jeg. Dette er så stort! I semi i en ATP 500!
Carreno Busta nestemann da... tøff nøtt.
Utrolig sterkt å ta seg til seg en semifinale i sin første ATP-turnering, og ikke minst slå ut en klart bedre ranket brasilianer i Rio.
Nydelig. Noen med litt info om motstanderen i morgen?
Helt ellevilt det her, maktdemonstrasjon. Virker jo som han har gjort det her hundre ganger før.
Og nå er jo det ikke flere brasilianere igjen, så da kanskje han slipper pøbeltilskuerne.
Så er selvsagt Carreno-Busta noe helt annet, men Ruud var betydelig mer imponerende i dag om man stiller de to kampene mot hverandre.
Kom hjem nå fra lystige lag, hva er det jeg har gått glipp av!?
Edit: Hvor kan jeg få med meg action?
(Innlegget ble redigert 25.02.17 02:20)
Men du har vel en solid forehand? :)
90 poeng til det! Tilsammen poeng tilsvarende 2 X Sevilla!
8, 24 og 25 i verden i semi... Den siste plassen... Casper Ruud.
Setter det litt i perspektiv.
Det der var heftig.
Hahaha, der snakker vi kraftige greier ja!
Hvor er han på liverankingen nå?
Fiser vel forbi Elias Ymer på rankingen nå da. Første gang en nordmann er over beste svenske?
Uff vi superoptimister. ;-) Dette her er jo bare helt utrolig, helt utrolig, han spiller med en ro helt utenom det vanlige mot hjemmefavoritten...
Vanvittig! Semifinale i ATP500 skal nesten ikke gå an for en spiller som nesten aldri har spilt før på dette nivået. Måten han både spiller på og opptrer på i dag, gir håp om noe stort for den fyren der. Nå er det jo for pokker mulig at Casper klarer hovedtablå i French Open direkte med noen flere poeng i løpet av våren..
Jepp, men nå er vel Ruud liveranket rundt 133.
Ja, skulle han vinne i morgen er han på 103. plass på live-rankingen. Topp 104 kommer rett inn i hoved-tablået i GS :)
Hvordan pokker skal jeg lande i natt etter dette her? Kan bare glemme å sove nå ihvertfall.
Brad Gilbert har virkelig fått øynene opp for Ruud :)
Og VG topper med Ruud.
36 plass på årets ranking. Plassen foran Gael Monfils. Rundt en 30 plasser foran Kyrgios, Cilic og Isner.
Frem til Roland Garros forsvarer Ruud 31 poeng fra i fjor. Samme gjelder Wimbledon. Det betyr at han er sikret 406 poeng inn mot begge disse turneringene.
104. plassen (som gir direkte innpass i hovedtablået om jeg ikke tar helt feil?) ligger på live-rankingen nå med 552 poeng, men 97. plass har hele 595 poeng på live-rankingen. Så for å være helt sikker på å komme inn i hovedtablået på både RG og Wimbledon trenger Casper ca. 200 poeng til over de neste 3 månedene :)
Hva tenker folk om det? Mulig, eller blir det for mye å forvente?
Gutten er klin kokos! Han greier det!
Edit: Skal du ha en ekspertanalyse må du for all del ikke ta dette alvorlig ;)
(Innlegget ble redigert 25.02.17 02:54)
Haha, noted :D Men jeg liker optimismen din!
Syns det er sannsynlig, mye grusturneringer fremover og der er han en toppspiller - og det tror jeg ikke blir å endre seg selv om vi ikke kan forvente at han skal være like stabil som han har vært den her uka.