Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Norsk som spilte godt i Dobble junior i Wimbledon

NYTT TEMA
Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22509
29.05.19 20:11

Hei for noen få år siden så var det en norsk gutt som spilte veldig godt i junior dobbel, mener han til og med var helt til finalen i Wimbeldon. (Dette var ikke Casper Ruud). 

Noen her som husker den spilleren og hva han het? mener navnet ikke var helt norsk.

Mener han holdt på omtrent på samme tid som Casper og dukket opp i juniorklassene.

Eksberten
EksbertenInnlegg: 26396
29.05.19 20:39
Kjetil_e: Hei for noen få år siden så var det en norsk gutt som spilte veldig godt i junior dobbel, mener han til og med var helt til finalen i Wimbeldon. (Dette var ikke Casper Ruud).
Noen her som husker den spilleren og hva han het? mener navnet ikke var helt norsk.
Mener han holdt på omtrent på samme tid som Casper og dukket opp i juniorklassene.

Viktor Durasovic? han var i junior double semifinalen i US open 2014.

edit. Som du sikkert ser har Durasovic egen tråd høyt oppe på side 1 her.

(Innlegget ble redigert 29.05.19 20:46)

Kjetil_e
29.05.19 20:47
Eksberten: Viktor Durasovic? han var i junior double semifinalen i US open 2014.

Takk det kan godt være, husker han hadde et jugoslaviskklingende navn. Så det kan nok stemme.

Men den jeg tenker på var helt der i Wimbledon junior og, vet du om han var det?

(Innlegget ble redigert 29.05.19 20:48)

Kjetil_e
29.05.19 20:56
Eksberten: Viktor Durasovic? han var i junior double semifinalen i US open 2014. edit. Som du sikkert ser har Durasovic egen tråd høyt oppe på side 1 her.

Det var han jeg tenkte på, og så blander jeg litt for jeg ser at Casper har vært helt i semi i Wimbledon dobble som junior.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg