Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nordmann på CC US Open double

NYTT TEMA
Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22509
31.05.19 23:22

Hei mener bestemt å huske fra mine unge dager, enten slutten av 80 eller begynnelsen av 90 tallet så var det en norsk tennis spiller som spilte double kamp på Center courten i US Open. Han spilte der som amatørspiller da han og hans amerikanske makker hadde vunnet en turnering for studenter. Noen som kjenner til den historien og husker hvem det var.

Husker jeg så kampen på TV, men som sagt ikke hvem det var som spilte.

sexxes
sexxesInnlegg: 12582
02.06.19 22:59

Bent-Ove Pedersen i 1991. Gikk på samme skole som meg et år (siste året hans, første mitt). Er vel den som har hatt den klart beste rankingen i double av norske spillere.

Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22509
02.06.19 23:31
sexxes: Bent-Ove Pedersen i 1991. Gikk på samme skole som meg et år (siste året hans, første mitt). Er vel den som har hatt den klart beste rankingen i double av norske spillere.

Tusen takk skal du ha.

Var rimelig sikker på at det ikke var faren til Casper, tenkte en stund på Jan Helge Andersen men fant ingen info om at han hadde kommet så langt i US Open, så dermed fant jeg ut at jeg fikk spørre her.

Så tusen takk skal du ha.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg