Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Triksing med sjetongene

NYTT TEMA
-k9b-
-k9b-Innlegg: 1517
02.11.08 20:20
Hvordan er teknikken på dette? Jeg tenker på det trikset hvor du har to bunker med sjetinger og med den ene hånden får du det til å bli en bunke og alle sjetongene ligger annehvert. "Alle" spillerne på VPT gjør dette hele tiden, spesielt Guus.

Jeg merker at dette er noe jeg MÅ lære meg, noen som vil fortelle meg teknikken?

* * * * *
25.05.2005 Mission Imposible is accomplished
MrManUtd
MrManUtdInnlegg: 29350
02.11.08 20:22
Jævla enkelt egentlig, men litt vanskelig å forklare teknikken skriftlig.

Sjekk noen videoer, så sitter nok teknikken ganske kjapt.

http://www.youtube.com/watch?v=0QH0IA8AD6M&feature=related
papadask
papadaskInnlegg: 13492
02.11.08 20:24
http://www.youtube.com/watch?v=mPy0AHBbET0
CaptainOfIndustry
CaptainOfIndustryInnlegg: 9038
02.11.08 20:25
Det er pissenkelt. Synes det er betenkelig at du ikke mestrer dette.
MarveNils
MarveNilsInnlegg: 14375
02.11.08 20:25
Litt vanskelig i starten, men jævlig simpelt egentlig.
CaptainOfIndustry
CaptainOfIndustryInnlegg: 9038
02.11.08 20:26
Trikset heter forøvrig The Shuffle.

Det vanskeligste trikset er The Backroll. Her må man ha mange måneders trening for å få dette til.
-k9b-
02.11.08 20:29
Takk!! Nå sitter trikset med 3 sjetonger.

* * * * *
papadask
papadaskInnlegg: 13492
02.11.08 20:33
3 sjetonger er lett.

Værre når Farha gjør det md sånn 25 chips på en HSP sesong.
Touchdown-Jesus
Touchdown-JesusInnlegg: 602
03.11.08 07:49
de folka har jo lite å gjøre da
Juninho
JuninhoInnlegg: 2580
04.11.08 02:18
Fatter ikke at dette er noe du "må" lære.. Hver gang jeg spiller live sitter "alle" og trikser med chipsene... Ikke bare få sekunder om gangen, men gjennom HELE turneringen(e)/cashlaget. Jeg har en mistanke om at mange (kvasipros) gjør det for å gi inntrykk av at de er jævlig gode. Men pokeren blir ikke bedre av å trikse med chipsene!
Gilmour_Legend
Gilmour_LegendInnlegg: 2608
04.11.08 07:33
Juninho skrev:
Fatter ikke at dette er noe du "må" lære.. Hver gang jeg spiller live sitter "alle" og trikser med chipsene... Ikke bare få sekunder om gangen, men gjennom HELE turneringen(e)/cashlaget. Jeg har en mistanke om at mange (kvasipros) gjør det for å gi inntrykk av at de er jævlig gode. Men pokeren blir ikke bedre av å trikse med chipsene!

--Mange lærer seg dette for å fremstå som kvasipros, helt enig. Men er man selv en brukbar spiller så bør man evne håndtere chipsene på et greit nivå etter mitt syn. Hvis ikke man greier den enkle shuffleteknikken for eks så hadde jeg fått et litt useriøst inntrykk av spilleren. Gir et litt mer inntrykk av erfaring når man kan behandle chipsene bra.

Gilmour
Bomberom
BomberomInnlegg: 2434
04.11.08 07:41
Juninho skrev:

Jeg sitter og leker med chipsa absolutt hele tiden når jeg spiller poker. Det er ikke for å fremstå som proff, men fordi det er avslappende, rett og slett. Jeg må gjøre noe, hvis ikke blir jeg rastløs og utålmodig. Det er på samme måte når jeg holder på med andre ting også. Noen ganger må jeg ha noe mellom fingrene. Blir stressa hvis jeg ikke har det.

Tipper det er mange som føler det på akkurat samme måte.
Megalomani
MegalomaniInnlegg: 6010
04.11.08 10:14
Gilmour_Legend skrev:
--Mange lærer seg dette for å fremstå som kvasipros, helt enig.
------

Hehe, hvem vil egentlig fremstå som "kvasipros"?
-k9b-
04.11.08 11:33
Nå går triksinga lett med 12 chips. Det var egentlig målet mitt, for jeg trenger liksom noe å gjøre når jeg sitter å spiller. Samtidig er det en liten konkurranse innad i pokergjengen og jeg vil ikke være helt utenfor. Sist men ikke minst er det et fint tidsfordriv når jeg spiller nettpoker.

* * * * *
Gilmour_Legend
Gilmour_LegendInnlegg: 2608
04.11.08 16:42

Hehe, hvem vil egentlig fremstå som "kvasipros"?

--Hehe, moroklumpen. Skulle selvsagt stått at mange ønsker fremstå som de er proffer.

Gilmour
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg