Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor vanskelig er det å lese opp tippekupongen???

NYTT TEMA
ThePokerKing
ThePokerKingInnlegg: 5830
31.10.09 20:19

Hører innimellom på sport og musikk på P4 de gangene jeg er ute og kjører midt i fotballkampene på lørdag. Jeg tipper så jeg er interessert i å få med meg stillingen utover i kampene og til slutt resultatet, men det er søren meg ikke lett. Hadde radioverten lest opp; Kamp nr 1 Manchester United - Blackburn 1-1 uavgjort, kamp nr 2 Fulham - liverpool 3-1 hjemme, så hadde det vært rimelig greit å følge med selv om man kjører bil, men neida. Slik leses det ofte opp:

Kamp nummer 1 Manchester United - Blackburn 1-1 uavgjort, i kamp nummer to spiller Liverpool borte mot fulham og der er det 3-1 til hjemmelaget. Stoke spiller borte mot Hull i kamp nummer 3 og der leder Hull 2-0. 3-1 er stillingen i kamp nummer 4 der Chelsea møter Tottenham...på bortebane. John Carew har scoret for gjestene Aston Villa, som møter Everton på hjemmebane. På tross av mål til John Carew leder hjemmelaget her 4-1. Altså hjemmeseier i kamp nummer 5. Kamp nummer seks hjemme, kamp nummer syv uavgjort 1-1........

Er det bare jeg som sliter litt med å henge med?

Slimcase
SlimcaseInnlegg: 9841
31.10.09 20:31

Tja, er det sånn du vil ha det?

ThePokerKing
ThePokerKingInnlegg: 5830
31.10.09 21:26

Haha, ja det hadde nesten vært bedre :)

Armais
ArmaisInnlegg: 2672
01.11.09 17:57

Ser helt klart frustrsjonen ja...