Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mista spillerkortet, er det krise?

NYTT TEMA
ballbuster
ballbusterInnlegg: 70
04.04.10 13:30

Glemte igjen kortet etter at jeg tippa på en bensinstasjon i sirdal. Er det mulig å bare få nytt så lenge jeg oppgir samme infoen? Har nemlig litt over 700 kr på kortet...

mzzlfbs
mzzlfbsInnlegg: 14832
04.04.10 13:31

Dette vil jeg tro er helt umulig.

ballbuster
ballbusterInnlegg: 70
04.04.10 13:33

sånn seriøst...

AlexSong
AlexSongInnlegg: 583
04.04.10 13:45

taster du inn fødselsnummeret ditt( 11-siffer) tror jeg de kan klare å ordne nytt spillerkort til deg. Jeg har i hvertfall klart det :-)

Petter_hill
Petter_hillInnlegg: 721
06.04.10 12:39
ballbuster: Glemte igjen kortet etter at jeg tippa på en bensinstasjon i sirdal. Er det mulig å bare få nytt så lenge jeg oppgir samme infoen? Har nemlig litt over 700 kr på kortet...

Ikke krise, men du må nok betale 60 kr som et nytt kort koster. Du kan spille ved å taste inn fødsels og personnr, men du får ikke tatt ut penger, eller spilt for det beløpet som står der før du har det gamle eller nye kortet i hånda. Beløpet vil jo bli utbetalt deg rundt juletider :)

Cesc-15
Cesc-15Innlegg: 17557
06.04.10 13:22
Valdriss: Som du ser kan du vinne ganske mye mer ved aa spille hos
et av selskapene

Det er naturligvis kun amatører som spiller hos Norsk Tipping. Jeg nekter å tro at noen som har intensjoner om å langsiktig tjene penger ofrer så mye som et øre hos dem. Den oddsen som tilbys er ingenting annet enn et hån mot spillerne, og jeg kan nesten ikke forstå hvordan de fremdeles har kunder.

Isaweddiemurphyspenis
IsaweddiemurphyspenisInnlegg: 268
06.04.10 23:57
Cesc-15: Det er naturligvis kun amatører som spiller hos Norsk Tipping. Jeg nekter å tro at noen som har intensjoner om å langsiktig tjene penger ofrer så mye som et øre hos dem. Den oddsen som tilbys er ingenting annet enn et hån mot spillerne, og jeg kan nesten ikke forstå hvordan de fremdeles har kunder.

Her jeg bor har Norsk tipping utbetalt over 3 millioner til forskjellige lag og organisasjoner. Dette via grasrotandelen. Hvor mye har pokerstars og unibet støtte lokale lag og organisasjoner?

aegi2
aegi2Innlegg: 31162
07.04.10 00:53
Isaweddiemurphyspenis: Her jeg bor har Norsk tipping utbetalt over 3 millioner til forskjellige lag og organisasjoner. Dette via grasrotandelen. Hvor mye har pokerstars og unibet støtte lokale lag og organisasjoner?

http://msn.tv2sporten.no/fotball/-manglerudstar-har-faatt-ti-millioner-2101972.html

noen vil støtte men får ikke lov til det da.....

PS Grasrotandelen,,, jeg skal vedde på at det om ikke lenge kommer avsløringer om lag/foreninger som får penger derfra som ikke har krav på det. ( dvs jukseforeninger ) samme som spilelautomatene hadde.. På siden av dem hang det en " tilatelse og navnet på foreningen som skulel ha midlene og der var det mye juks du "

vadefugl
vadefuglInnlegg: 41449
07.04.10 07:44

Spiller fortsatt på norsk tipping. Leverer inn 3 lyn/eksperttips kuponger. Vinner aldri, men har ikke råd til å bli spillegal som jeg var littegranne før.

Rexwiller
RexwillerInnlegg: 10082
07.04.10 12:33

Hadde det ikke vært for de 700 kronene ville jeg ikke en gang tenkt tanken på å skaffe et nytt. Tilbudet til NT er jo elendig. Komplisert, dårlig utvalg i spill, samt elendige odds. Må innrømme at jeg bruker NT til et og annet lottospill, men innser jo at dette er å regne som frivillig skatt. Har aldri vunnet mer enn ca 300 kroner hos dem.

(Innlegget ble redigert 07.04.10 12:34)

Isaweddiemurphyspenis
IsaweddiemurphyspenisInnlegg: 268
07.04.10 14:00
aegi2: http://msn.tv2sporten.no/fotball/-manglerudstar-har-faatt-ti-millioner-2101972.html   noen vil støtte men får ikke lov til det da.....   PS Grasrotandelen,,, jeg skal vedde på at det om ikke lenge kommer avsløringer om lag/foreninger som får penger derfra som ikke har krav på det. ( dvs jukseforeninger ) samme som spilelautomatene hadde.. På siden av dem hang det en " tilatelse og navnet på foreningen som skulel ha midlene og der var det mye juks du "

Reglene for hvem som kan melde seg inn i grasrotandelen er strenge. Man må også levere inn regneskap en gang i året. Så at det er så mye svindel tror jeg ikke. Dette pga strengere regler. Man må også fylle ut noen skjema skaffe seg organisasjons nummer osv.

Wes24
Wes24Innlegg: 4471
11.04.10 13:54
Cesc-15: Det er naturligvis kun amatører som spiller hos Norsk Tipping. Jeg nekter å tro at noen som har intensjoner om å langsiktig tjene penger ofrer så mye som et øre hos dem. Den oddsen som tilbys er ingenting annet enn et hån mot spillerne, og jeg kan nesten ikke forstå hvordan de fremdeles har kunder.

Sjekk NTs odds på Aalesund opp mot resten av markedet i dag, soleklart markedsledende!

Ja, som regel er det ubrukelig odds hos dem, men alle som spiller seriøst burde ta en titt på oddsprogrammet...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg