Prøver meg på en dobbel cheeseburger med Caps og Wild.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Prøver meg på en dobbel cheeseburger med Caps og Wild.
Har selv spilt Ante over 24p og Harden u8 rebounds thpe. Også Walker o23.5p, men litt lavere innsats der pga fare for blowout.
Bucks ML har jeg også.
Cbj, digg
Hehe, Caps i gang!
Det jinxeS?
Peise på nå Cavs
Tommel gitt til Geers
Etter en begredelig forestilling av Spurs, scorer de fortsatt 2 mål enkelt på City, og snøballen ruller videre....
Checker Coolbet-kontoen i levende live. Tviler vel på at Caps også skal berge inn o4 når de ventet helt til 3rd med å komme ordentlig i gang (og ikke fikk spille overtall heller før i 3rd), men burde jo være mulig å putte ett til for å hente innsatsen tilbake...
Rakk ikke å se Spurs-kampen ferdig før Hockeyen startet, så fikk aldri satt o5.5-spill på Stars-Caps også, men ville blitt spoiler med å logge meg inn på betting-konto før kampen var sett.... Skitt au.
Fooock off Cavs
Spurs +4,5 + Wild ML sitter! Digg..
Ser ikke det spillet hos Coolbet ?
Sjekk under "Spesialer" inne på kampen.
Prøver Juventus + Sevilla nå klokka 12.
Kjører en liten 5ling med Inter, Juventus, Sevilla, Barcelona og Atletico Madrid.
Monaco og Arsenal i en dobbel (0-1) hc spill
Bilbao flest kort
Torino seier
Pitts, Islanders, Wild, Rangers singler etter det.
Hvordan er det med o/u lagtotaler på Coolbet i NHL, er det inkl OT/SO?
Nei
Kommet til siste kamp i denne snøballen, når valget falt på Osasuna-Sevilla o2.5@1.826. $139.93 settes, så en eventuell gevinst vil sende $10'eren opp i $255.51, som altså er drøyt $6 mer enn den quotede eg cashet inn som årets første (og dermed oppfyller kravet mitt om stigning før cash-inn). mrk: trodde $140.40 var det korrekte eg var nådd til, men ser etter finopptellinga under at $139.93 ville vært det korrekte. Derfor forskjell mellom satset beløp i link og regnskapsbeløp. Se ny mrk nederst.
Siden dette er siste bet i denne snøballen, uansett om den går inn eller ei, så tar eg en kjapp oppsummering:
1. $10->$19.90 Seppi-Kyrgios o33 games@1.99 i Australia Open fra Elmmm-tips
2. $19.90->$44.78 Carreno Busta seier mot Edmund@2.25 i AO fra Elmmm-tips
3. $44.78->$51.36 Norge seier mot Japan i Håndball-VM for herrer@1.147
4. $51.36->$65.22 Svitolina set-hcp seier mot Pavlyuchenkova med +1.5 å gå på@1.27 i AO fra Elmmm-tips
5. $65.22->$79.37 Thiem seier mot Paire@1.217 i AO fra Elmmm-tips
6. $79.37->$139.93 Spurs o1 mål borte mot City i Premier League@1.763
7. $139.93 Osasuna-Sevilla i LaLiga o2.5 mål@1.826
mrk2: Grunnen til litt forskjell i snøball-tallene mellom hva eg satser, og hva som er tellende, er at eg så godt som alltid setter litt mer enn snøball-beløpet på hver valgte kamp, og dermed casher inn litt for hver rette (så eg ikke ender med å spille fire veldig gode spill, og ikke tjener noe når snøballen evt smelter på spill 5, 6 eller 7 etc...) Med litt høyere innsatser for hvert spill, så casher eg gjerne i tillegg inn for 2-3 hundrelapper ekstra i innsatser på disse spillene, i tillegg til at snøballen vokser.
Ellers har eg satt litt på en dobbel med Sevilla og Inter @2.53 i dag, samt at eg har fulgt upforgrabs på Arsenal ballinnehav-% o61.5@1.85 (begge spill på Coolbet)
Coolbet skal ha for at de har hatt et utrolig bra utvalg på spill i sluttspillet i NFL, men makan så treige de er med å få ut spillene. Tipper alt ikke er på plass før i 18-19 tiden. Første kampen begynner 21.
Altfor mange hjemmefavoritter i fotballen i dag. Litt skummelt...
Arsenal, Chelsea, Roma, Monaco, Benfica, Juventus spilles veldig trolig i ulike varianter, dobbler med hc, trippler og mongo.
(Innlegget ble redigert 22.01.17 11:55)
Osasuna 1-0
Den er den dagen i dag også ja. Bare å tippe UB i alle kampene til favorittene.
Juventus og hc på Chelsea i kombinasjon i dag. 500 innsats.
1-1 fra Sevilla!
Ka-ching; checker snøballen med ett Sevilla selvmål :D
...og en kjapp Sevilla-utligning holder liv i dobbelen med Sevilla og Inter også; 2-2 og ingen tvil om over-spillet....
(Innlegget ble redigert 22.01.17 13:20)
Iborra med et sylfrekt hattrick med to mål og ett selvmål? Den var ny.
Gult kort også, ikke noe tvil om at han vil være i rampelyset i dag
Tips for dagen BHOYS?
(Innlegget ble redigert 22.01.17 13:22)
Mine spill i dag som jeg er sikker på:
over 2,5 i kamp Monaco + Benfica : 1.88 200,-
ballinnehav Arsenal 61% : 1.85 500,-
Atletico Madrid DNB + Barcelona : 1.98 300,-
over 2,5 i kamp Chelsea + Arsenal : 2.30 200,-
Bologna DNB + Roma + Atlanta : 4.85 100,-
Har lyst å bygge en stasjonær maskin for et komplett oppsett med flere skjermer & diverse godsaker i forbindelse odds/flere matcher samtidig/poker etc etc..
Men gud bedre meg hvor dyrt det er å bygge noe slikt, når man er HELT utstyrsfreak. Man vil jo ha alt, og helst det aller råeste innenfor en kategori, så man slipper å oppgradere igjen allerede neste år..
Har funnet meg cpu,gpu, hovedkort & ram, og er allerede innenfor budsjettet av en godt brukendes bil.
(Innlegget ble redigert 22.01.17 13:43)