Curry med de 8 første for GSW. Da bør eg effektivt ha 3.50 i odds på seier til de...
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Curry med de 8 første for GSW. Da bør eg effektivt ha 3.50 i odds på seier til de...
Før denne kampen hadde jeg og Curry like mange dunk i NBA. Nå leder han..Faen
Bullshit. Jeg hørte under ett minutt av sangen, og da ble ordene Jihad, krig og islamsk stat nevnt fem ganger hver. Ingen sang noe om fred.
Ellers hva har du sløst pengene på idag?
Må Allah være med dere i nattens tipping.
Gobert tar ansvar!!
Pacers tar timeout med 3 min igjen og 100-89. Et minutt senere og Jazz tar timeout med 100-97. Gobert viktig blokk på Turner.
Blir vanskelig nå men de prøver
(Innlegget ble redigert 21.03.17 02:15)
Ser du ikke at jeg skrev "i utgangspunktet"? Hva man synger om i en nasheed er opptil enhver, men å sette den type musikk i en jihad-bås blir helt feil.
Her har du en typisk nasheed.
(Innlegget ble redigert 21.03.17 02:17)
Hahaha. Fy faen for en avslutning av halfen av Curry!!!
Hvis noen synger "The white man marches on" til melodien fra bæ bæ lille lam er det fortsatt en rasistisk sang.
Jazz gikk til vasken. Veldig jevnt..Det samme kan man ikke si om i Boston.
Prøver Ito til @3.10 på tennis i China. ALT FOR HØY
Tror ikke du ser poenget mitt her, så la oss bare legge denne død først som sist. Så får vi enes om at sangen ikke hører hjemme i denne tråden.
Fortell Keyser..
Godt med O192.5 mellom Indiana og Mormonene. Spiller nesten aldri over når Utah spiller, men idag måtte jeg bare slå til.
Du bør begynne å spille litt penger. Det er greit å gjøre litt annet enn å forsvare Führer Drumpf 24\7.
Først er han i knuffing med par av OKC-gutta inkl Westbrook på en tip-off med noen får sekunder igjen, som ender i to technicals på begge lag, og så drar han frem en kvikk underarms (tror eg det var) fra midt mellom 3point line og half line på skrå og rett i kurven mens han løper videre inn i garderoben til pause.
Så knuffingen nå på twittern. Liker det der.
1:57 tok det for å få 4 scoringer i Maple Leafs-Bruins. Og med det sitter o5.5. Heftige slutter er alltid artig
Edit: Unibet likte ikke den slutten nei, setter 3-2 som resultat og spill tapt. Regner med det vil løse seg etterhvert. Imponerende at de fikk med seg at Bruins fikk 2 (Scoret sist) men ikke Leafs sin fjerde
(Innlegget ble redigert 21.03.17 03:28)
Fikk også akkurat inn over 5,5 i Toronto. Spilte i trippel med Oilers og Preds, så en fin natt.
Hvorfor ble innlegget mitt om han Christian K slettet? Skrev vel ikke verken noe upassende eller trakasserende.
Mod vil bare vise at han er tilbake fra utlandet.
Opelka @1.75 får 1800kr. Dagens
King vinner på walkover mot Opelka aka void.
Jepp.
Må bare understreke at jeg er glad i vgd. Fyfaen så mange idoter det finnes på facebook-gruppa og i oddsen.nu
Siste liten tips, om noen tør bli med..
Btts i Nantwich - Blyth @ 1,72
Toppoppgjør, 2 mot 1.
Nant med 11 av 12 siste btts. 6 av 7 siste hjemme btts. Har scoret i 22 av 23 siste hjemme.
Blyth med 7 av 8 siste btts. 4 siste borte btts. Scoret i 12 siste borte.
To lag som alltid scorer, og slipper inn også mye. De hadde 8 btts på rad innbyrdes før 2-0 i siste oppgjør. Det hadde det er toppoppgjør kan vel være et lite faremoment, men begge lag bør klare minst et mål så 1-1 i verste fall..
Btts i Fylde @ 1,64 bør også gå. Toppoppgjør her og.
Fylde er ekstreme og btts i 27 av 34 kamper. Stockport er ikke så hissige, men har scoret i 12 av 14 siste borte. Rimelig sikker de scorer i kveld, og Fylde scorer alltid så da er saken biff..
Er det for tidlig med Nhl?
Bruins, Tampa, Penguins og Blues frister alle veldig mye i natt.
Btts inne i Nantwich før pause. Beklager den korte fristen..