Passe tragisk at det ser ut til å ende 3-3 til slutt også
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Passe tragisk at det ser ut til å ende 3-3 til slutt også
4-3 på straffe i 95.
Captials ML og Oilers Ml i en dobbel @3.47
Caps må klø i fingra etter og sette Canes på plass etter sin noe pinlig prestasjon natten som var mot samme motstander.
Coyotes kommer fra bye-week, og selv om Oilers er en greit dårlig lag om dagen burde de klare en seier borte i Arizona her.
(Innlegget ble redigert 13.01.18 00:53)
For lett.
Art, frem med regnskapsboken.
Forstår ikke. Snakker Geers om For rett?
Capitals avgjør faen meg matchen etter 19:59 i tredje periode. Sekundet før OT hadde vært et faktum der altså. Oilers nå da
Space Soldiers til 1.40 i morgen mot Avangar bør være plankekjøring, anbefaler denne. Liquid til 1.35 er også ganske safe. Er Counter Strike det er snakk om.
Full rulle i dag , må tenke litt over dette.
Checker alt fra i går.
Forestill dere 18 hockeykamper. 17 kamper leverer o4,5.
Ryker på en mongo i natt. 11 kamper, 1 bom..
Hva spiller homsepatruljen her inne idag?
Du vet..
spillefri.
Ingen tror deg. I dag skal det jobbes. 50K inn og 13 % utvidelse av asylmottaket er målet. Kaos
Geers har lovet minst 100k i dag. Han bør ikke skuffe.
Jeg foreslår at Geers bidrar med tipsene i dag så vi kan følge hans fantastiske oddskarriere.
Ajax - Lyngby kl 13. Treningskamp. Portugal. Vaskemiddelet stiller toppet. Lyngby er jo kaos begge veier. Kommer den på live må jeg vurdere o1,5 ht.
Tenkte o2.5 i Girona - Granka var bra, men 1.70 er jo ikke spillbart. Vil ha den på 2-tallet.
Wolves gjør vel rent bord mot Barnsley i dag.
Det fortjener vi ikke.
Stuani-mål til 2.08 spilles. Granka lekker som en sil bakover.
O2.5 i Red Bull - S04 er vel dagens banker.
Spillefri.
Skal for moro skyld prøve å booke litt fremover. Er vel sikkert vel så morsomt som å bette målscorere, og gule kort kan jo dras opp selv i de dølleste kampene for drøying av tid, masturbasjon, skuespill og whatnot...
10 spilt i dag, og 3 av de med 2 units (kjører 1 unit på de aller, aller fleste).
Tottenham v Everton (Craig Pawson)
2u Idrissa Gueye @ 3.25 Bet365
Fått 3 gule fra denne dommeren på de to siste oppgjørene han har dømt Everton (mot Pool og Arsenal), Gueye med kort i begge de to siste innbyrdes mot Spurs, og Pawson deler ut omtrent 3.66 kort pr PL-kamp han roter rundt i. Gueye "kun" med kort i 5 av 20 kamper denne sesongen, og har 25 på 88 kamper i PL.
Snittet gir ikke verdi, men innbyrdes med både dommer og Spurs, samt at han gjerne sanker kort i kamper med denne type motstand, gjør at 3.25 frister litt over gjennomsnittlig.
2u Mason Holgate @ 6 DNT
Holgate med kort i 3 av de 5 siste kampene, som riktignok er de eneste 3 på årets 11 spilte, men med den "formen" under Big Sam (selv om det vel har vært som fill-in på stopperplass i par kamper), så må det taes når motstanderne er spesielt super-striker Kane og skuespillerspiren Alli, og ett par andre lettbeinte som Eriksen, Son og Lamela også kan befinne seg på de trakter...
Chelsea v Leicester (Mike Jones)
2u Daniel Amartey @ 4 Betfair
Ble byttet inn for Danny Simpson mot ManU, og brukte 16 min på å dra på seg to gule i den kampen. Holdt seg unna kort ellers etter suspensjonen når han har fylt inn for en skadet Simpson, men så var det Eden Hazard... Kan ManU dra på Amartey to gule på 16 minutter, så burde noenogenhver på Chelsea klare det på en time+ på Stamford Bridge. Dommer Jones holder nesten identisk snitt som Pawson i overnevnte oppgjør, med sine 3.65 gule pr kamp.
1/3 inn for overskudd på disse. Det synes eg det er veldig gode muligheter for...
2-0 Ajax etter kvarteret. Fuck, spilte ikke
Følger Keyser på kortspillene.
Ellers prøver jeg dette :
Huddersfield - WH BTTS @2.05
Spurs hcp -1 @1.78 / Son scorer @2.23
Chelsea - Leicester u 3.5 @1.58
Wolves win @1.57 / Wolves win-to-nil @2.35
Real Madrid - Villareal u 4.5 @1.53
Leipzig - Schalke 04 o 2.5 @1.86 / Schalke +1 @1.68
Monaco DNB @1.65
(Innlegget ble redigert 13.01.18 14:17)
Spiller O3 i Chelsea til 1.90.