Post dem etter kampene i stedet! Det skaper alltid god stemning, og treffprosenten blir også noe bedre :)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Post dem etter kampene i stedet! Det skaper alltid god stemning, og treffprosenten blir også noe bedre :)
Vi krysser fingrene og tær for at 30-oddser og MB går inn i kveld.
Grusomt. Hvordan skal man komme seg gjennom CL-runden uten fantasitips!!
Noen som vet om den gikk inn, har ikke fått sjekket resultatene.
Haha
United seier, o2.5mål, BTTS, o9.5 cornere og Pogba minimum 4 skudd @15 er dagens maxbet!
I tillegg føler jeg meg trygg på at Hull vinner hjemme mot svake Rotherham @1.73
Moderat innsats
Manchester united-PSG btts + roma vinner @3.22
Jeg kommer ikke heller til å poste mine CL-spill til disse taperne her, Son. Hvorfor skal de tjene penger på vår dyktighet? Bedre de taper på sin egen elendighet, og kanskje lærer noe av det heller..
Det går helt fint at du ikke poster for oss, Roy. Treffprosenten og premiene er like rævva uansett hva du gjør.
Kjører ManU og Roma til 4.9 i odds.(selvfølgelig gratisspill på 200)
No problem. Jeg har postet mitt, det eneste med trygghetsgaranti. Risikofritt, selvsagt.
Sant. Men nå har jeg sett lars, art, kent etc spille som om de hadde vært i pluss. Så jeg tror ikke de lærer noe heller.
Etter sikkert godt over 1000 forsøk og masse minus så burde ha lært for lenge siden. Men det får så være. Stor underholdning er det uansett å se de prøve uke etter uke.
Kan ikke iz og Roy finne seg et rom?
Maskoten vår med et enormt comeback her. Fytti katta.
Tydelig at Iz er vant med å håndtere skoleelever.
(Innlegget ble redigert 12.02.19 20:11)
Son tror Iz er seriøs.
Synd at halvparten av postingene deres her dreier seg om et troll.
Synd at halvparten av postene dine handler om hvor ofte du taper på oddsen.
Rødt kort til Man Utd er ikke langt ifra bankers nå-@5.25.
Spilt rødt kort @5.25 her også . Unibet.
skjedde med Hull?
Ja merkelig , ledet 2-0 til pause. Selvmål faktisk og utligning.
Spilte rødt live til 3 bare her.
Men la inn litt ekstra på United rødt på slutten, når frustrasjonen virkelig hadde fått bygget seg opp i toppen på de. Gode penger
Nydelig MB på PSG 1+ rett inn. 2/4 av de normale betsa inn.