Anderlecht 1-0
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Anderlecht 1-0
Studenter har ikke den luksusen å si nei takk til kveldsarbeid. Jobber i banksystemet
Anderlecht 1-0 BTTS neste
Gaay
Ligger flere mål i lufta i Anderlecht.
Og Bilbao styrer hjemme. Kommer til å sette H ht ved passerte 20 hvis det står 0-0.
Startelver: Droppa du Lyon kampen?
CHEEEEEEEEECK!
Kaller dette flytende fløøte
Droppet Lyon og Atletico Bilbao på den under 4.5 ja.
Crisito kort gikk kjapt.. Har han bare på en absurd femling dog, droppa han fra den sikre trippelen pga hysterisk lav odds på 2,50..
Neh men de liker å tro det. Var der i forbindelse med Norge-Kroatia kampen, aldri smakt en så oppskrytt kebab før. Men billig var den jo, sikkert greit for thpe og lars.
(Innlegget ble redigert 16.02.17 21:30)
Hvor mye er du opp i dag? Synes du ikke har gjort annet enn å checke!
Zenit da , dere lovte meg jo et bortemål.
EE DE GÅÅÅÅLLL ROMA LEDER 0-1
Bilbao troller. Score nå da!
Jeg caller bust på bilbao.
Kom igjen da United, få et til
Fy faen Apoel..
Det var på tide 0-1 APOEL , da må Atletico våkne her. Ender 3-1 til slutt.
(Innlegget ble redigert 16.02.17 21:42)
Litt under 3.5k profitt. Sier også når jeg ikke treffer da :P. Et game fra Radwanska spill. Og Mmoh som trekker seg nå fra kampen etter skadet selv om det var umulig å snu
6/8 spill inn. Minste odds 1.73.
5 spill incoming mens jeg ser United nå.
Nå er jeg svært nære maxbet på Athletic som står til 2. Har fullstendig dominert og burde ledet med minst to.
Hvor mange av oss er egentlig medlem i Spilleavhengighet Norge? Er det sånn at man kan være støttemedlem og bidra økonomisk som i andre organisasjoner eller må man først akseptere at man har et problem før man kan joine?..
Det rakk man ikke...
Bilbao!!
O1,5 ht inn. Kjør en til før pause da Bilba!
Returoppgjørene skal jeg spille o2,5 på alt.. Da kommer det virkelig til å smelle, nå spiller jo alle litt forsiktig.
EL er for lett å tippe på.
O3.5 spilles i Bilbao og Besiktas i en dobbel.
Zenith har hatt en god del sjanser mot Anderlecht men vært uheldig . Har fortsatt troa på btts der.
Nå har det stoppet helt opp her.