Slovacko 1-0
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Slovacko 1-0
Vil dere høre noe lættis?
Ingen Ligue 1 kamper i helga endte med btts, ikke en gang, 0/10. Tidenes tulleliga.
(Innlegget ble redigert 18.09.17 11:17)
1-1, ungguttene er på jobb.
Starta med 5000 igår og endte med 30 000! Siste bongen redder meg etter noen patetiske corner spill og kort i Chelsea og United kampen. Føler jeg har enorm flyt om dagen, Girona bommer på straffe i 90! Kanskje gi meg før det snur
Galskap. Ligger du alltid +- 5000 på dine bets?
Nordsjælland o1.5 @ 1.76 (7/8 over sålangt denne sesongen.)
DnB@ 1.50
Neida Sjefan. Setter 5000+ på maks 6 i odds, som oftest er det kun 2 i odds når jeg skal spille høye summer. Har også en del mongobonger på en tusenlapp+/-
Har erfart at jo høyere summer du spiller for jo lettere blir det å gå i pluss, riktignok er tapet større om den ikke går inn, men for øyeblikket går det betraktelig mer i pluss enn minus heldigvis
(Innlegget ble redigert 18.09.17 12:25)
Tror dere sola vil skinne nå som vår kjære kompanjong i hasjbransjen straks er dømt? Jeg tenker at det kanskje ikke kan bli verre enn det har vært i det siste og at det blir sol i sikte nå.
Ja, tiden er inne for solfylt høst nå. Slutt på veisperringer, rødt lys, uklar sikt. Nå har tiden kommet for gjenreisning.
Hadde ikke gjort meg om o4.5 i Slovacko satt før fulltid her..
I tsjekkia blåser de av kampen før 90. minutter. Den er grei
Pleier ikke være tilleggstid i u-kampene i Tsjekkia, har brent meg på noen livespill mot slutten av kampene.
Sparta Prahas gutter o2.5 + Pibram goller o 1.5 @2.66
og
o3.5 i praha + Slovan + u4.5 i Sigma @ 3.62
Praha jobber, dødt i de andre
Vaktmesterkompaniet har folk på i Praha. Ellers stille og sol i Tsjekkia.
O2.5 i Espanyol til 2.10 i kveld. Espanyol har jo startet sesongen shit, mens Vigo er alltid variable. Må vurdere overspillet her.
Nå skjønte jeg ikke. Mener du det er en direkte korrelasjon mellom store innsatser og positivt resultat?
Nå har de fått opp dampen i Tsjekkia
Nordsjælland og Nordsjælland o1.5 spilles i dag.
Hhv. 2 og 1.78 i odds. Har synket siden i går.
Ut og inn. Manglet et mål til Pribram for full uttelling. Seff kjipt med straffebom da
Pult Besiktas og Zenit o1,5 til 2.23.
Skjer med oddsen på Nordsjælland? Bare stiger.
Det er bait. Bookiebait.
Det er det bare han der oppe som vet.
Men jeg vet at det verste han vet er mennesker som mesker seg med gevinst selv om det gjenstår 85% av kampen.
Tipper Besiktas fucker opp dobbelen. Tyrkerpakk
Nordsjælland rett på svartelista. Faen til pakk
Skal seriøst ikke Besiktas score en til? Fuckings nesten ikke skapt en dritt siden gollen heller.