Flott!
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Flott!
Flott!
Flott
Roy på defensiven
Flott!
Helt klart. Viktig med restriksjoner for sånne som Bluffé og kompisen Röy
Av det politikere holder på med, er korstoget med utenlandske bookies og proteksjonismen av det utdaterte monopolet det dummeste jeg ser. Det er tilnærmet umulig å stoppe, og det å tro at blokkering av enkelte bankkonti, for ikke å nevne simple VPN-restriksjoner, vil løse "problemet" er ren og skjær galskap.
Tenk hvor mye ressurser som sløses på dette tullet. Latterlig.
I serie C leder AC Cuneo 15-0 etter 40 minutter?? WTF.
16-0 til pause.
Bra har o16,5 i kampen. Bør gå.
Spilte o15,5 HT.
Flott å se at flere går i fotsporene til Roy!
Fant en italiensk artikkel, Pro Piacenza stiller med 7 spillere, alle født mellom 2000 og 2002.
Her kan det bli mer i 2 omgang for å si det sånn.
Kanis med 6 mål. Defendi med 5 stk.
Stinker. Piacenca har tapt sine fem kamper med 0-3. Hjemmelaget har scoret totalt 18 mål før dagens kamp. Plutselig 16 på en omgang. Piacenca på fylla tydeligvis.
Spiller visst med 7 spillere og null innbyttere. Merkelig opplegg.
4 siste er dømt 0-3. Ikke spilt.
Alle spillerne er tenåringer pluss treneren.
MB på Girona @15 sitter enkelt.
Vgd er i hodet på Roy.
Rakk ikke dameløpet i sprinten i går. Heldigvis i grunn da jeg ikke ville spilt på Herrmann når det er 4 skytinger. Herreløpet positivt med grei seier på Fillon Maillet som gikk inn til 21 i odds. Thingnes Bø tror jeg siktet på elgen vi så på tv før rennet startet (jeg så det på nett-tv)
Mixed stafett i kveld (22:05 på NRK1) hvor mye rart skal skje om favoritten Norge, Tyskland og Frankrike ikke vinner. Oddsen på Norge med Sjaastad Christiansen, JTB, Tiril Eckhoff og Marte Olsbu Røiseland er latterlig lav. Hvem stoler på Eckhoff og Bø etter denne helga?
Tyskland med Lesser, Doll, Hildebrand og Hinz må selvsagt regnes med, men jeg går for Frankrike med Fillon Maillet, Desthieux, Aymonier og Chevalier. Herrene har vært enorme denne helga, og selc om damene ikke har imponert, så har de potensiale.
Frankrike til 5 i odds hos Nordicbet. Mulig noen av de jeg ikke bruker har høyere odds.
Inter og Leverkusen check
Gått ned fra 5 til 4,50 hos Nordicbet, men av alle så har Norsk Tipping 6 i odds på Frankrike. Lurer aldri NT, så nå går alt til helvete.
Real Potosi lever ikke opp til den vanlige standard i kveld. Svært skuffende
5 rette i kveld
Heia France!
Takk for Frankrike-tipset.
Værsågod