Fantastisk. MB på at Brasil vinner hele Copa enkelt inn.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Fantastisk. MB på at Brasil vinner hele Copa enkelt inn.
Well played!
Sensasjonelt at Brasil vant copa på hjemmebane!
Meget åpen TdF-etappe i dag, "turte" derfor ikke å satse på noen.
MVH
Et flott tips til folket i kveld.
Ghana mot Tunisia i afrikamesterskapet. Ghana har aldri tapt mot Tunisia og har oppadgående form.
@2.40 er godt betalt.
Men blir ofte U mellom disse så DNB til @1.65 er safebet med høy innsats.
FlottTips!
Uff, dessverre tom for lys for startelver.
Høy innsats også. 500 flasker!
Asamoah Gyan! Må da være nærmere 50 år nå..
Kun 33, men vært på kartet i en mannsalder!
Flott tips!
Fryktelig
Temmelig pinlig.
Fikk tilbake pengene, ikke dum nok tilk å spille ren H.
Men den satt langt inne, godt jeg ikke så kampen.
Ikke dum nok til å spille, men dum nok til å tipse om det at det er bra spill og "godt betalt".
Notert. Nok et tap på elver
Sterkt og flott tips fra Startelever. Son som vanlig sjalu.
Vi noterer også at det ble stang ut for Son i copaen. Spilte selvsagt ikke på at Brasil vant. Så dårlig han er til å spille, så valgte han sikkert Qatar som vinner.
(Innlegget ble redigert 09.07.19 16:25)
Ingen tvil om at Roy gikk på en gedigen smell.
Er Son sjalu? Heldigvis kan jeg ikke se hans trolleri.
Ja, han er misunnelig på alle her inne som vinner mer enn han. Det vil altså si samtlige som deltar i tråden.
Jeg fulgte tipset til elver og er i harnisk. Forbrukerrådet er på saken! fortsettelse følger.
Hva da 112k?
Hadde 9.5k på drøy 12-oddser som røyk på 3-3 i Atlanta. Det verste tapet noensinne..
Andre som fikk inn MB på resultatet til Fiorentina i dag? 21-0 lå i korta og ville være idiotisk å ikke spille.
112K inn der.
0 rette.
Årets første fjelletappe i Touren står for tur. Rytterne skal avslutte på toppen av La Planche des Belles Filles, som kan by på 7km klatring med en gjennomsnittsstigning på brutale 8,9%. Egan Bernal er oddsfavoritt hos CB @3.50, og her blir det spennende å se styrkeforholdet mot lagkompis og medkaptein Geraint Thomas (@15). Thibaut Pinot (@6.50) har en god finish i slike bakker, og kommer til å få en enorm støtte av hjemmepublikummet.
Fryktelig vanskelig å spå et utfall i dag, men selv satser jeg nok en liten slant på Adam Yates (@12.50). Rett før målseilet er bakken oppe i hele 24%, noe som i utgangspunktet bør passe 50kg "tunge" og eksplosive Yates godt.
(Innlegget ble redigert 11.07.19 12:05)
Trenger et bankerstips til rundt 1.50 +++
Må være bankers, ellers er det ikke interessant.
Molde + Brøndby @1.51.
Værsegod.
Flott! Stoler på deg.