Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Uttak på forskjellige sider ?

NYTT TEMA
L-selaas
L-selaasInnlegg: 110
07.09.14 16:03

Hvor spiller du og hvor synest du det er lettest og ta ut penger. dvs. at du kansje må sende inn id, men ikke skjermbilde av banken og masse tull *kremt *kremt UNIBET *kremt *kremt

L-selaas
L-selaasInnlegg: 110
07.09.14 16:18

svar belønnes med tomler!

Valdriss
ValdrissInnlegg: 7509
08.09.14 04:17
L-selaas: Hvor spiller du og hvor synest du det er lettest og ta ut penger. dvs. at du kansje må sende inn id, men ikke skjermbilde av banken og masse tull *kremt *kremt UNIBET *kremt *kremt

Hei.

Jeg har spilt/spiller  paa Betsafe, Betsson, Nordicbet og Unibet.

Det er like enkelt aa ta ut penger hos alle disse, reglene er
helt like.   Ikke noe tull noe sted, det maa vaere du som ikke
har lest reglene og ikke forstaar.  Kravet til ID etc. er kun
til for din egen sikkerhet for pengene.

Jeg er helt "internett-idiot", dvs. jeg kan ikke fikse skjermbilde
e.l.   Har kun sendt mine dok. paa  mail og hittil har alt funket
aldeles utmerket.
Samarbeid med din bookmaker saa vil alt gaa som smurt.

Du behoever ikke sende tommel, jeg har allerede 11.286.

Ha en fin dag - og lykke til med dine spill.

b0lle
b0lleInnlegg: 12496
10.09.14 01:38
Valdriss: Hei.Jeg har spilt/spiller  paa Betsafe, Betsson, Nordicbet og Unibet.Det er like enkelt aa ta ut penger hos alle disse, reglene erhelt like.   Ikke noe tull noe sted, det maa vaere du som ikkehar lest reglene og ikke forstaar.  Kravet til ID etc. er kuntil for din egen sikkerhet for pengene.Jeg er helt "internett-idiot", dvs. jeg kan ikke fikse skjermbildee.l.   Har kun sendt mine dok. paa  mail og hittil har alt funketaldeles utmerket.Samarbeid med din bookmaker saa vil alt gaa som smurt.Du behoever ikke sende tommel, jeg har allerede 11.286.Ha en fin dag - og lykke til med dine spill.

Så klart det er enkelt med disse. 3 av 4 du nevner her er samme selskap og alle er underlagt samme lisenskrav. Er vel også tilnærmet de to største i Europa :)

b0lle
b0lleInnlegg: 12496
10.09.14 01:41
L-selaas: Hvor spiller du og hvor synest du det er lettest og ta ut penger. dvs. at du kansje må sende inn id, men ikke skjermbilde av banken og masse tull *kremt *kremt UNIBET *kremt *kremt

Om du ikke vil risikerer dette må du holde deg langt unna de seriøse selskapene som er lokalisert i Europa.

Fin deg et som ligger i Asia eller på en luguber øy i Karibien der du slipper å sende inn noe som helst :) 

Pinnemannen
PinnemannenInnlegg: 7245
11.09.14 22:28

Hvis du har Neteller (noe som virkelig er å anbefale) så synes jeg Marathonbet er blant de aller aller beste. uttak til Neteller går på sekundet, og jeg har aldri sent inn noe dokumentasjon til de. OG de er i toppen når det gjelder høy odds som regel

Annen side av akkurat den saken er neteller da, der må du ha dokumentasjon for å ta ut til banken din igjen. Men det trenger man ikke gjøre, da man kan få Mastercard av de som belastes "tippekontoen" hos Neteller.

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13564
14.01.18 02:27

Nå får jeg spørsmål fra Nordea om jeg vil bruke Nordea-kontoen min til å motta eller sende penger utenlands (netthandel ekskludert).

Det jeg lurer på da er om transaksjoner til og fra f.eks. Neteller regnes som internasjonal overføring. Og bookmakere? Nordea skal vite om jeg skal sende/motta, evt. begge deler, hvilket land jeg skal sende/motta til/fra og snittbeløp pr. måned. Dette for å kunne fortsette å bruke Nordea Nettbank.

Aner ikke hva som skjer om jeg svarer nei og det kommer en transaksjon. Men det står jo "Dersom du vet at det vil bli foretatt overføringer til din konto fra utlandet, må du svare ja på dette spørsmålet."

Veldig vagt dette, hvordan skal Nordea vite om jeg vet hvis det kommer en transaksjon?

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12463
28.01.18 05:49

Vær takknemlig for at de er nøye med sikkerheten for at du skal få ta uttak. Dette sikrer deg mot at andre klarer å stjele kontoen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg