Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VGD Elite Awards 2016

NYTT TEMA
Thpe
ThpeInnlegg: 30658
22.12.16 17:31

Da var det igjen. Forumets elite samles og skal dele ut de gjeveste prisene som eksisterer. Det har vært et fint år. Mye tid er brukt, mye tid er tapt. Det har vært glede, det har vært sinne. Det har vært uker med nudler, og det har vært uker med russisk kaviar. Jeg ser frem til neste år allerede. Stem i vei, nørds.

1. Årets Debattant
2. Årets morsomste debattant
3. Årets sakligste debattant
4. Årets hyggeligste debattant
5. Årets bidragsyter
6. Årets kunnskapsrike
7. Årets nykommer
8. Årets trash-talker
9. Årets sinnatagg
10. Årets beste oddsspiller
11. Årets beste pokersspiller
12. Årets r*tard
13. Årets bookie
14. Årets verste bookie

13. Hvem kunne du tenke deg å ta en øl med? (Maks 3 stykk)
14. Hvem kunne du tenke deg å fike til? (Maks 10 stykk)

15. Årets øyeblikk (dette er mest for underholdningen. Hvilke(t) øyeblikk husker du best fra året som gikk?

16. Hedersprisen

Regler:

- Du kan ikke stemme på deg selv.

Fristen er 03.01.17 kl. 18.00, tas ekstra forbehold om fyllesyke og diaré hos lsklars.

(Innlegget ble redigert 22.12.16 17:39)

lsklars
lsklarsInnlegg: 59929
22.12.16 17:55

Vil presisere at dette først og fremst er basert på de som spiller mest fotball. Dere som spiller på sport over dammen er sikkert dyktige og flinke, men jeg kan så lite om amerikansk sport så da blir det som det blir. 

1. Årets Debattant: Art-Vandeley 

2. Årets morsomste debattant: Kent
3. Årets sakligste debattant: keyser1
4. Årets hyggeligste debattant: Thpe
5. Årets bidragsyter: Art-Vandeley
6. Årets kunnskapsrike: Izcila 
7. Årets nykommer: Giggsy11 
8. Årets trash-talker: ...
9. Årets sinnatagg: Bear
10. Årets beste oddsspiller: Izcila har vel bra treffprosent. 
11. Årets beste pokersspiller
12. Årets r*tard: startelver 
13. Årets bookie: Coolbet - oversiktelig, enkelt å finne frem og raske med utbetalinger. 
14. Årets verste bookie: ComeOn

13. Hvem kunne du tenke deg å ta en øl med? (Maks 3 stykk) Art, Thpe, Giggsy11
14. Hvem kunne du tenke deg å fike til? (Maks 10 stykk) startelver, Bear, Kent. 

15. Årets øyeblikk (dette er mest for underholdningen. Hvilke(t) øyeblikk husker du best fra året som gikk? Må være alle utbruddene over kjønnssykdommer, aids, hiv og antall ganger med diaré i tråden. 

16. Hedersprisen: Thpe - en som har vært her lenge, både med nåværende bruker og tidligere bruker hvis jeg ikke tar helt feil. Alltid hyggelig, kommer med tips og generelt en behersket og respektert bruker her inne. Well done! 

Skulle gjerne tatt en øl med flere her inne jeg - men dere veit hvem jeg mener. Dere har blitt nevnt før :)

(Innlegget ble redigert 22.12.16 17:55)

Izcila
IzcilaInnlegg: 21095
22.12.16 21:17

1. Årets Debattant : Art-Vandeley
2. Årets morsomste debattant : Art-Vandeley ( Aner  ikke hvor mange ganger jeg har måttet le på ordentlig av innleggene hans.. lskars på 2. plass )
3. Årets sakligste debattant : Keyser1
4. Årets hyggeligste debattant : HengeTrynet ( lite aktiv i det siste dessverre. ) 
5. Årets bidragsyter : lsklars ( ikke redd for å si hva han spiller på. Vært med hele året. )
6. Årets kunnskapsrike : Keyser1
7. Årets nykommer : Giggsy11
8. Årets trash-talker : Kent eller Bear..? Kent
9. Årets sinnatagg : Bagdad123 uten tvil
10. Årets beste oddsspiller Keyser1
11. Årets beste pokersspiller : Grendal 
12. Årets r*tard : Art-Vandeley ( kom ikke på noen andre, Art passer inn her også han.. )
13. Årets bookie : Coolbet - Sjelden en "norsk" gir så gode odds. Og utvalg. Kommer bare til å bli bedre. 
14. Årets verste bookie : Her kunne man lagt en lang liste. Jeg velger BetRed Kings. Verste jeg har vært borti. Men Spilleautomater.com, Nordicbet og ComeOn fortjener en plass høyt. 

13. Hvem kunne du tenke deg å ta en øl med? (Maks 3 stykk) : Art-Vandeley, Grendal og Keyser1. 
14. Hvem kunne du tenke deg å fike til? (Maks 10 stykk) : Bear, Kent :)

15. Årets øyeblikk (dette er mest for underholdningen. Hvilke(t) øyeblikk husker du best fra året som gikk? For et år vi har hatt! Igjen. Mye gøy å se tilbake på. Et av de beste øyeblikkene må ha vært Bumba si storthetstid.. Og så klarer jeg jo ikke personlig å glemme gullrushet på MLB, som virkelig skøyt fart for meg. Ellers støtter jeg meg til det lsklars sier om utrbruddene over alle kjønnsykdommene, og ellers utbrudder som kommer. Dere er noen herlige folk! :-D 

16. Hedersprisen Jeg tillater meg selv å si samme person som lsklars over meg; nemlig Thpe. Dette er en fyr som har vært med lenge her, i tykt og jævla tynt. Man kan ha en humoristisk samtale, en seriøs samtale, og som lsklars sier; han er en respektert bruker av oss andre her inne. Jeg syns er også fan av at man til tider kan komme med helgeinfo over det som har skjedd i helgen; fyllehistorier og lignende, som Thpe også kommer med i ny og ne! 

Skulle gjerne tatt en øl med flere her inne jeg - men dere veit hvem jeg mener. Dere har blitt nevnt før :)

as_roma
as_romaInnlegg: 21332
04.01.17 01:33

Blir vel en evig prosess å måtte telle opp stemmene her?

bagdad123
bagdad123Innlegg: 18664
04.01.17 17:22

Håper bare på at russerne ikke hacker dette. 

lsklars
04.01.17 20:36

Vi som har stemt vinner alle kategoriene. 

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 29746
12.01.17 17:40

100%

Thpe
12.01.17 20:28

Elendig jobb av TS. 

Buuuuuu!

Kent
KentInnlegg: 116289
18.01.17 23:24

Jeg skal bruke noen timer i helgen på å stemme.

lsklars
20.01.17 14:41

For en gjeng latsabber som ikke gidder å stemme. Skamme dere 

Thpe
20.01.17 15:40

Skal også stemme Snart

startelver
startelverInnlegg: 41874
07.01.18 04:57

Takk Lars for at jeg ble nominert som retard. Det er en stor ære. 

Art-Vandelay
07.01.18 18:17

Sucse tråd

Art-Vandelay
07.01.18 18:18

12. Årets r*tard

Er vel ingen tvil om hvem som vinner denne...

Kent
KentInnlegg: 116289
09.01.18 21:44

Skal stemme i helgen.

lsklars
10.01.18 08:27

Den mest homofile tråden VGD har vært vitne til. Selv trådstarter fremstår som retard når han selv ikke stemmer.

Mvh 

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12463
28.01.18 05:51

Beklager at jeg ikke ser denne tråden før nå. Mener det har vært lite snakk om dette i selve oddstråden. Jeg fikk det ikke med meg i hvert fall.

TheUntouchable
28.01.18 05:57

1. Årets Debattant: lsklars
2. Årets morsomste debattant: Kent
3. Årets sakligste debattant: Keyser
4. Årets hyggeligste debattant: Izcila
5. Årets bidragsyter: Vassiriki
6. Årets kunnskapsrike: Keyser
7. Årets nykommer: Royu
8. Årets trash-talker: Grendal
9. Årets sinnatagg: Grendal
10. Årets beste oddsspiller: Keyser
11. Årets beste pokersspiller: Thumbhoe
12. Årets r*tard: Realisten123
13. Årets bookie: Coolbet
14. Årets verste bookie: 1xbet (svindlere rett og slett)

13. Hvem kunne du tenke deg å ta en øl med? (Maks 3 stykk): Kent, lsklars, Izcila
14. Hvem kunne du tenke deg å fike til? (Maks 10 stykk): Rolig kar jeg, stemmer ikke her

15. Årets øyeblikk (dette er mest for underholdningen. Hvilke(t) øyeblikk husker du best fra året som gikk? Rasistiske utbrudd fra Izcila og Elmmm

16. Hedersprisen: Elmmm

TheUntouchable
28.01.18 05:57

Ser først nå at dette var 2016. Ok. Mine er ment for 2017-året

keyser1
keyser1Innlegg: 13993
28.01.18 06:25

1. Årets Debattant LSKLars...
2. Årets morsomste debattant Kent...
3. Årets sakligste debattant Roma...
4. Årets hyggeligste debattant Thpe...
5. Årets bidragsyter LSKLars... Hva vil tråden vært uten de siste HTo1.5 fra vår Lars?
6. Årets kunnskapsrike Vassiriki tar denne for min del, by a mile...
7. Årets nykommer Er nok desvere Royu, og det sier mest om etterveksten her, enn om Geers' siste alter ego...
8. Årets trash-talker Grendal har vel brukt mer tid på å snakke ned en viss herremann, enn på å faktisk oddse...?
9. Årets sinnatagg BoyaBondola? Er det ikke han som buker å komme med neon saftige glose, eller har eg fortrengt rette herremannen?
10. Årets beste oddsspiller Står mellom Vassiriki og Izcila... Tror eg i år gir den til Vassiriki, men det er tight...
11. Årets beste pokersspiller Hvem faen vet... Poker er så 2004, det er nesten 1998...
12. Årets r*tard Royu
13. Årets bookie Coolbet
14. Årets verste bookie cointoss mellom BetVictor, BetWay og ComeOn... Tror sistnevnte vinner på sudden death....
15. Hvem kunne du tenke deg å ta en øl med? (Maks 3 stykk) Izcila, Thpe og Vassiriki
16. Hvem kunne du tenke deg å fike til? (Maks 10 stykk) Royu, Geers, Royu, Geers, Geers, Royu, Geers, Royu og Izcila... sistnevnte mest for å jinxe mine spill i tide og utide, selv om en del av de vel er i 2018....
17. Årets øyeblikk (dette er mest for underholdningen. Hvilke(t) øyeblikk husker du best fra året som gikk? Da Hertha Berlin var Startelver's beste venn....
18. Hedersprisen Vassiriki; holder stort sett ett høyt nivå på tross av hva vi generelt begir oss utpå...

lsklars
28.01.18 10:41

Godt å se det finnes noen fornuftige her. Jeg vil kansellere mine stemmer å stemme på nytt. 

Thpe
29.01.18 20:24
lsklars: Godt å se det finnes noen fornuftige her. Jeg vil kansellere mine stemmer å stemme på nytt.

Dessverre for sent. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg