Lottoen er bare for å ha en bong og to inne. Spiller samme hver gang. Null stress, bare å betale. Har råd til å tape de kronene. Forventer ingenting, men er for dumt å ikke prøve.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Lottoen er bare for å ha en bong og to inne. Spiller samme hver gang. Null stress, bare å betale. Har råd til å tape de kronene. Forventer ingenting, men er for dumt å ikke prøve.
Typisk at Justice snakker om bong. Sånn er det når man er avhengig av marihuana.
Niks. Det heter narkotika.
Hvilke narkotika anbefaler dere å begynne med?
Jogger likesågreit i dusjen, jeg. Så slipper jeg å dusje etterpå og kan tisse og drikke vann mens jeg teller miles
Ellers er jeg overbevist om at jeg har et sunnere forhold til Cannabis, enn dere klovner har til alkohol.
Burde MOD være på plass når en debattant åpent legger ut om ulovlig narkotikamisbruk?
Tilskuerbenken demonstrerer i dag for mindre hasjgnål i denne tråden
Er jeg narkotikamisbruker, er du alkoholmisbruker.
(Innlegget ble redigert 17.11.18 16:13)
Skal du fyre opp en rev i kveld, Justine?
Nei.
Eg er arre stert
Er ikke lørdag den ultimate dagen for en tjall?
(Innlegget ble redigert 17.11.18 17:23)
Idag blir det fylla guttær
Eksamenslesning idag.
Hva studerer du i Molde, Gudleif?
Aner ikke når folk nyter tjall. Kunne antagelig ikke brydd meg mindre.
Har nesten spist halve julebrødet, (frokost, lunsj, middag) kommer sikkert til å se ut som et brød før helgen er omme.
Kjøpte heldigvis bare 1.
No blir det øl.
Enig, de narkomane får styre med sitt.
Nå kaller jeg det ikke narkomani å nyte litt tjall en gang i blant. Det blir som å kalle en som tar seg noen øl i helgene for alkis.
Men for all del, folk må få drive på med hva de vil, så sant det ikke går ut over andre. Dette overformynderiet fra staten, som saueflokken lydig følger, passer ikke alle.
(Innlegget ble redigert 17.11.18 17:58)
Her drikkes og gambles det over en lav sko...så er enkelte bekymret for litt god gammeldags tjallrøyking.
No blir det øl.
Kan jeg få anbefale øllebrød? Så får du alt du begjærer i ett.
Litt narkotika er bare sunt. Anbefales som én av fem om dagen.
Var det noe ufint han snakket om?
Denne tråd er nå anmeldelt til politi. Denne glori fiseringen av narkotiske stoffer kan få små barn til å bli kriminiminelle.