Grusomt å sykle i regnværet idag! Gjennombløt helt ned til bokseren.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Grusomt å sykle i regnværet idag! Gjennombløt helt ned til bokseren.
Regn er flott, Fettleif!
Molde supportere vil vel da kalle deg for sviker :o
Spiser wok på skolens biblotek
De beste hilsener.
Det var selvsagt ren sabotasjetrening. Så ikke bli overrasket om han er ute av spill en god periode!
Flott!
Anne Rimmen og Kent Rimmen er selsakt i slekt. Må heller ikke glemme onkelen Kent-Are Rimmestad. Eller var det det Kent-Bjarne Rimmestad?
(Innlegget ble redigert 30.05.19 16:39)
Jeg må fortsatt lese brukernavnet ditt en ekstra gang for å sjekke om du er Iz. Utrolig for virr ende
Uber-gay tråd
Ja nå tar det helt av. Jeg får dukke inn i pensum igjen.
Vi gay"es (?)
(Innlegget ble redigert 30.05.19 16:39)
Det er virkelig flott!
Flott!!
Ser frem til det.
Svaret ditt er nu klaget inn for diskrimineringsombudet...vi med mikroer ønsker å bli anerkjent som et nytt mellomkjønn...da vi faller mellom to stoler...mikroene våre er større enn en kvinnes clitoris...men mindre enn en normal pen is...vi krever derfor å bli registrert som et eget microkjønn.
Støtteerklæringer mottas med takk...det er himmelspretten i dag...så håper på litt solidaritet
(Innlegget ble redigert 30.05.19 16:47)
Pompel og Fettleif, forventer at dere blir med på en pils under Molderjazzèn i år.
Lars vil pushe rompesprit under årets Moldejazz...kan inntas både oralt og brukes analt...om vi skal tro RompeLars rett
(Innlegget ble redigert 30.05.19 17:00)
Skulle gjerne blitt med, men skal være i Trondheim hele sommeren. Jobbing hele sommeren mao.
Skuff ende!
Jepp. Hadde vært morsomt med en liten off-topic meetup!
Absolutt! ser at jeg jobber hele Molde jazz uken selv faktisk, så ikke sikkert det blir i år. Men skal gi beskjed neste gang jeg er i Tr.heim ;)
Skal bli digg med siste eksamen 6 juni nå. Utrolig seigt å lese merker jeg.
Utrolig mye folk i Sverige! Luktet svette og urin på senteret!
Har dere sett Justine gå amok i cannabis-tråden?
Link til thread?
Å jada.