Jeg lader telefonen min. Bruker en ledning som fulgte med når jeg kjøpte den.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Jeg lader telefonen min. Bruker en ledning som fulgte med når jeg kjøpte den.
Selvfølgelig!!
Selv om jeg ikke liker sjømat, må man promotere produktet!
(Innlegget ble redigert 17.11.19 02:31)
Fantastisk!!
Alepryyymp Deila?
Og om du noen gang viser trynet ditt igjen "Nabo" her, skal jeg gjøre mitt beste for at den rasistiske "alt-right" holdningen din aldri, aldri vil få gjennomslag.
Den unnskyldningen holder ikke når hendelsen både er filmet og omtalt i internasjonal media.
Soleklar tommel når jeg har en ! For en helt !
(Innlegget ble redigert 17.11.19 03:12)
Hvilken unnskyldning sikter du til ?
At document.no ikke er troverdig ? Hendelsen er da veldig godt dokumentert nå fra mange forskjellige kilder.
Document.no er på ingen måte troverdig. De er en Alt-right gren i likhet med Resett. Volden i Oslo er et særdeles vanskelig problem som ikke løses med tullinger som skriver på høyrevingsider, men av mer politi som kan ta kontroll over drittungene!
Dokumenter :
Du velger altså å ikke svare, hva sier man da?
Bruk Hjernen din, tenk selv, ikke la deg lede av tufser som sier de vet bedre. De gjør ikke det.
Akerselva, ein tilgong til den ørret og karpe fisk. Ein tilgong av LIV!
Natt...
Det hørtes kjent ut, så det kan være. Var ihvertfall mange trapper opp dit.
Ja, det avles mye storfe i bygatene.
God Morgen! Lov å håpe at sola titter frem i dag mon tro?
God morgen. Er på Jæren i dag for å sjekke Braut-stemningen på Bryne. Utrolige scener i gatene her!
Flott sted i motsetning til skitne Romerike hvor jeg uheldigvis måtte oppholde meg i 2 døgn. Grusomt sted med mer biler enn folk.
(Innlegget ble redigert 17.11.19 09:29)
Mannskonferanse i Oslo i dag. Der en av få kvinner en kan respektere deltar Karen Straughan.
Der de tar opp hva som skjer med guttene.
Synd jeg ikke kan få med meg dette.
I en verden der hvite menn blir forfulgt av feminaziene.
Lider du av forfølgelsesvanvidd kongemann?
Stille her?
Mye hissig folk om dagen!
Nei absolutt ikke. Men en skal ikke være naiv heller. Nok av maktsyke krefter i verden som ikke vil deg noe godt.
Mental pleie, ja. Ble nesten for mye av det gode i går, men nå er formen finfin. Hurra!
Alltid det. Men er Nabo spesielt langt til høyre når det gjelder islam og innvandring når det gjelder gjengen på Off-topic, da?
Jo, tenk bare på hva Kjell Inge har fått til !
(Innlegget ble redigert 17.11.19 13:11)