Grill
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Grill
Deltids med brukbar lønn er mitt tips.
Flott å se deg tilbake i thread forresten!
Mvh
Prøvde meg litt som drama queen i går. Det passet min figur dårlig.
Vanskelig den der. Selvsagt et pluss med praksis/trainee som gir relevant erfaring. Men ikke alltid det gir så god lønn.. Jeg har en deltidsjobb nå hvor jeg er ganske fornøyd med lønnen. Vurderer om jeg skal gå over i en annen deltidsjobb som er mer relevant i forhold til studiene, men da må jeg ned i lønn og det frister ikke så veldig..
Ser på oppgrader. Ser ut som det er 120 år gammelt med tingene de har med.
Jeg håper det. Har et par på glid, men mistenker svært dårlig lønn. Hadde jeg ikke hatt behov for en brukbar månedslønn, så hadde det stilt seg annerledes. Men så er det dette med å få et ben innafor, og fordelene det gir, men da skal jeg slite ekstremt økonomisk en stund.
Blir der nudler med duft av roser Hver Dag
Pølser til middag
---
Er ikke dem en sån derre muslim?
Prøver nye Taco king fra BK i aften.
Mvh
hahaha fattig
(Innlegget ble redigert 18.02.19 18:33)
Roy kan relatere seg..
Uansett hva man gjør i livet, så er det ganske interessant at man aldri blir fattigere enn maskoten vår. For øvrig interessant at man antageligvis traff en nerve i forrige uke. Det brygger opp til storm igjen.
Jeg har prøvd den nye Grandiosa Taco. Den smaker helt for jævlig. Som papp med krydder på. :-((
Noen av oss lever ekte liv og prøver å komme oss frem her i livet, fremfor å leve i en egen skapt fantasiverden på et internettforum som heller ingen tror på.
Men hver sin lyst..
Flott. Da skal jeg ikke kjøpe den!
Langorm: spørsmålet er hvor mye man kan forvente av en Grandiosa. Det er jo papp med ost og litt topping på..
Redde seg den som kan.
Ikke mulig å få relativt relevant arbeid til en grei lønn? Hva utdanner de deg til?
Joda, regner med at det burde gå fint. Bare håper det ikke tar altfor lang tid siden man eier leilighet og har diverse utgifter. Har dog en jobb på deltid som kan dekke over det meste, men håper etter hvert å få noe som kan relatere seg til studiet.
Helt utrolig at det selges så mye Grandiosa. Så synd at butikkene har sånt ensidig vareutvalg i sine frysedisker. Men selv lot jeg meg friste, av denne "nye". Peppes Pizza er også kommet. Vet ikke om jeg våger kjøpe. Selv om jeg liker Peppes Original Pizzasaus på frossen-pizza før steking.
Et godt tips er å begynne med odds! Lette penger!
Suverent, jeg inngår partnerskap med Son.
Har sett den nye Peppes pizza i frysedisken ja, men synes den så dyr og liten ut.. Er nok like greit å lage sin egen da tror jeg. Får jo kjøpt ferdig deig og alt.
Mat er billig. Alko er dyrt.
Men den Son viser da vei til de millioner? Trenger max en tier som startkapital. Hvis jeg har forstått ham rett. Har vel aldri misset et bet?
Tjener mye fantasipenger av å stadig «checke» i oddstråden ja. Høres ut som en behagelig jobb og ikke minst lett tjente penger!
Selvsagt ikke. Jeg skal skrive bachelor om dette fenomenet.
Pussig, for jeg spiste akkurat papp med krydder på, og det smakte akkurat som taco-grandis! Men var mye billigere.