Ydmyk er han i hvert fall ikke!
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
WHY
Helt ærlig dere, var ikke alt mye bedre før?
Jo. Alt. Var bedre før. Før #meetoo, før el biler, før klima krise, og før mobil telefoner.
Musikken og butikkølet.
Jo...ikke aller minst "før bonden på thread" !
Ser ikke slik ut fra fjøset i Hard anger
Hvis du har en hard en. Vil fjøset aldri få deg til å angre.
Anger i hardanger vil bære deg frem til seier, så lenge du har fått budeia svanger.
Vil tro Mørk angrer ganske kraftig på at hun gikk inn for å ødelegge fremtiden til flere gutter og menn for å delt nakenbildene av henne.
Karma is a bitch.
(Innlegget ble redigert 26.08.19 23:21)
Som mitt for eksempel.
Utrolig deilig med den skaden til Nora Mørk, ja. Ufordragelig cunt som får som fortjent.
Da har jeg inntatt vannsengen og klar for et bad
Hvilken stor lyriker som nu er født på thread !
Skulle nu gjerne ha vært hos Demses med en gaffel i den vann seng
(Innlegget ble redigert 26.08.19 23:42)
Demses dårlige smak er ikje mitt problem
48 min. til middag !
1 t og 48 min takk !
Hvordan klarer dere å komme dere opp om morgenen? Er så stiv hver morgen at jeg nesten må ha hjelp!
Er den så stor?
Valium, sobril og imovane i en cocktail hjelper på.
Eg kan ikkje le no. Eg har fått brokk. Kan meget vel gå utover Forelesning i dag eftermiddag
Neida, jeg skal tåle profilbildet ditt!
Er du sunnmøring? Svangerskapskontrollen på sunnmøre er bedre for hardinger, enn sunnhetskontrollen i hardanger er for møringer.
"Gla i dæ", som vi sier her i Trøndelag. "Take care" sier min svoger fra Illinois.
Utrolig!. Var der du som skulle undervise oss imorgen? Fikk melding om at foreleser var syk i stad.
Jau, eg kan ikkje Forelese før i Medio desember. Startelver tar min plass frem til da.
Takk !
Godt det finnes klar og oppegående hjernekapasitet her på thread. Klarte nok en gang å se feil på fjøsklokka !
(Innlegget ble redigert 27.08.19 00:20)
Synd å miste en så god foreleser i nattkjole-påkledning, men det får gå. Da kan startelver lære oss litt om Rumpespyling i stellet.
Pass dæ no. Den stygge transebonden hate trøndera...
Kan De vennligst holde grisepreiken for Demses sjølve ?