Harmoni er gørr kjedelig. Politikere er gørr kjedelige. Aids er artig. Forfall er stas. Å se gamliser som Art of Iz smuldre bort gir en indre glede.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Harmoni er gørr kjedelig. Politikere er gørr kjedelige. Aids er artig. Forfall er stas. Å se gamliser som Art of Iz smuldre bort gir en indre glede.
Hva er dine tanker om Therese Johaug?
Mary jane spiste kjeks
Hvem er denne sosialisten som har inntatt tråden?
Utrolig forstyrrende.
Slapp hun unna? Den ene saken til Ramos er ganske lik Johaug sin, mtp at legen tok på seg skylda i begge tilfellene. Du tror ikke det er tilfeldig at en sentral spiller i en av verdens mektigste klubber slipper unna, mens ei skijente fra Norge straffes? Korrupsjonen er åpenbar.
Og det var bare Ramos. Så har vi tilfellet med en hysterisk Ronaldo2, som skreik seg bort fra kontrollørene.
(Innlegget ble redigert 23.11.18 18:45)
Jan Puuk Pyysa ble en favoritt etter at han måtte trekke seg. Et kvaltteststempel uten rang.
Enormt mange ukjente i thread nå. Kan ikke huske å ha sett mange av de på tippeforumet før..
Eg like meg ikke her nå. Er vi trygg med disse utlendingene i tråden?
Nei
Ja, det her var bare merkelig.
Jeg har bare vært her i to døgn og stjerner Jeg sverger. Bare se på profile. Bildeprofilen,altså. Den lyver ikke. Jeg sverger!
Eg er lys, men har afrikansk underliv
Føler meg utrygg her
Sure. Du er en muslimsk dverginnvandrer som aldri får tak i kakespaden. Men lyset er ikke blåst ut enda. Tvitvi!
Men hey,kultur er kultur. Sant?
Et sykt sinn
Spørs om ikke noen leker med harde stoffer her.
Hva er det som skjer?
Bare å stenge thread.
Jeg trekker meg tilbake. Dere når meg inne i Oddsing om det skulle være noe.
Skal vi leke den leken,så må jo alko komme først på banen. Så kan resten bare flyte på etter.
We had a good run.
Nå skal jeg kose meg og se reruns av Fader Brown.
Er ungene endelig sovnet?