Augsbuuuuurg.. Nå lukter det ful..
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Augsbuuuuurg.. Nå lukter det ful..
Freibuuuuuurg.. Det lukter gryn.
Vinner du?
Må ha flere mål da.. Men hjelper jo for hver scoring.. Må vel ha en til i augsburg for å få en bong til ht. Jaaaaaaaaaaaaaaa dortmund money money money
Apropos Bolivia prøver o3,0 i denna kampen Den endrer sikkert 0-0.
Kunne like gjerne spilt i inkasso-ligaen
Et mål i Freiburg og Bremen før pause så går en 62 oddser inn. Fikk akkurat en 18-oddser med dortmund målet..
Hva var den innsats ´?
50 kr så litt over 3k inn om flaksen står en bi siste minuttene her.. De må da klare noen til før pasue?... 18-oddsen ga 1000 kr ca..
(Innlegget ble redigert 13.05.17 16:06)
Helsingborg 1-0
Hoffffffern
1-1 i Freiburg... Grattis
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa organisk
Nydelig den
WOW
Ekkelt.
Verste er at jeg sitter med en haug bonger her, fra 6-ling med o2,5 til firlinger med o3,5/4,5 som ser plausible ut halveis.. Må oppsummere litt og se hva som kreves i andre omgang.. Jeg sa jo at det skulle bli mål i Bundesliga i dag..
Prøver RBK ht til 2.75
O4.5 i Bremen og o3.5 i Dortmund 2.48 spilles.
(Innlegget ble redigert 13.05.17 16:18)
Kanskje nærmest på en bong hvor jeg mangler et mål i Freiburg, wolfsburg, Darmstadt, augsburg og mål hjemmelag i Bremen og Mainz for 2500 kr.
Og o2,5 6-ling mangler 1 mål i Freiburg, Darmstadt, augsburg og 2 mål i wolfsburg, men bare 1000 kr på den:)
Noen til, men der må det litt mer mål til.. Så det for vi ta etterhvert..
Prøver du deg aldri på en/ei som er singel, Art?
(Innlegget ble redigert 13.05.17 16:24)
Glemte helt å takke Izcila før i dag for baseballmongoen i natt.. Fikk inn 3 av 9..
Mulig det var meningen å tippe motsatt..
Bare litt vennskapelig erting.. Vil gjerne fortsatt ha mongoer tilgjengelig.. Vet de går inn en eller annen gang.
Det hender Boya, men kjørte på sparebluss i dag så da blir det liten innsats og stor odds..
Får vel nevne trippelen som kan gi 20k
o6,5 bremen
o5,5 Leipzig
o4,5 Freiburg
mangler vel 2,2 og 3 mål med en liten omgang igjen..
Djokovic får "deng" av Nadal
Freiburg ødelegger i dag.
Sykt... En 18k bong som mangler Darmstadt og wolfsburg mål samt to mål i Freiburg med halvtime igjen..
Du har min velsignelse uansett
Fiorentina seier i dag er et godt tips. Lazio har absolutt ingenting å spille for.
Bundesligaen og Tippeligaen er to forskjellige verdener, hvor er målene.