Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ferdigutfylt vs Fyll ut selv på tipping

NYTT TEMA
Pwnez
PwnezInnlegg: 239
14.04.18 13:11

Kan noen si om det har noe forskjell på vinner sannsynlighet hvis du skal spille VikingLotto eller Eurojackpot f. eks?

(Innlegget ble redigert 14.04.18 13:12)

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13685
14.04.18 18:02

Helt lik.

Darwinian_
Darwinian_Innlegg: 1244
28.04.18 20:21

Korrupt. 

tinnyme
tinnymeInnlegg: 11283
04.06.18 10:42
Pwnez: Kan noen si om det har noe forskjell på vinner sannsynlighet hvis du skal spille VikingLotto eller Eurojackpot f. eks?

Jeg vinner en hel del, men så holder jeg meg også langt unna selskaper der vinnersjansen er som hos Norsk Tipping:

Sjansen for 7 rette i lottoen deres er: 1 av 5 379 616

Man kan like godt kaste en hundrelapp i dass som å drive og fore Norsk Tipping med ukentlige beløp. Ufattelig at noen gidder.

Norsk Tipping driver også stadig med sine ufine forsøk på å hindre nordmenn å bruke egne penger der man selv ønsker det. Nå er det bare slik at teknologien heldigvis har gått forbi de for lenge siden. Så det å tippe/spille andre steder er fult mulig. Man behøver bare utføre et par tastetrykk ekstra.

Trading hos Betfair er favoritten min da... 

(Innlegget ble redigert 04.06.18 10:45)

utenforallfarvei
utenforallfarveiInnlegg: 655
06.06.18 03:10
tinnyme: Man kan like godt kaste en hundrelapp i dass som å drive og fore Norsk Tipping med ukentlige beløp. Ufattelig at noen gidder.

Har du aldri vaert paa en idretts-arena eller i et kulturhus e.l.?

Der havner de pengene du foretrekker aa kaste i dassen, saa
du burde holde deg langt unna f.eks. en fotballstadion ettersom
dui foretrekker aa sponse  utenlandske selskaper der pengene
gaar i lomma paa eierne.

Ett hederlig unntak er Unibet, som sponset min oddskonkurranse
med 320.000.- over 7 aar, men de fleste av   disse kronene fikk
de tilbake i form av  ny innsats,selv om  det var frivillig.

Med trading hos Betfair mener du da oddstrading?  Svenskene er
veldig ivrige paa dette og proever stadig nye metoder, ettersom
det er ulovlig.

TomJones09
TomJones09Innlegg: 644
06.06.18 12:31

Ingen forskjell på hvor stor sjanse du har for å vinne med velge tall i forhold til ferdigutfylt, men du vil selvsagt ha en rekke ingen andre har slik at du slipper å dele hvis du vinner.

Føler jeg husker at det ble sagt at det alltid var 20+ som hadde 1234567 (7 tall?) i lotto hos NT.

Om jeg hadde spilt hadde jeg valgt minst et tall fra 32+ slik at du bommer alle de som spiller på bursdager og lignende.

Klikk for å gå tilbake til toppen