Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Limitering hos Bookmaker

NYTT TEMA
AccountsReceivable
AccountsReceivableInnlegg: 199
03.08.18 22:17

Ser det er en sak i VG om 3 kompsiser som fikk kontoene sine med til sammen 170.000 kr sperret fordi de hadde plassert sine spill på samme PC og samme nettverk. For de som kjenner godt til online bookmakere kommer ikke en slik sak som noe sjokk, de gjør jo alt de kan for å stanse vinnende spillere. Jeg spiller svært lite i dag, men jeg hadde mine perioder med mye betting for noen år tilbake (hovedsaklig fotball og esport). Personlig endte jeg opp med å få flere kontoer limitert relativt kjapt nettopp pga at jeg vant for mye, rakk vel bare å nå rundt 70.000 kr i gevisnt før epostene fra Unibet tikket inn. Etterhvert gikk jeg lei av betting og i dag setter jeg bare noen få spill i året, da hos Norsk Tippig tross noe lavere odds. Siste jeg gjorde før jeg sluttet var å skrape markedet for bonuser ved bruk av matched betting.

Hvordan har deres erfaringer vært med limitering?

jaskopasko
jaskopaskoInnlegg: 1734
06.08.18 20:29

Egentlig så forstår jeg coolbet i akkurat denne saken. Det er ikke lov til å spille fra samme ip-adresse. Det står klart i reglene til bookmakerne. Så i dette tilfellet så har nok coolbet rett. Og coolbet sier at de sitter med tekniske bevis. Og det stemmer helt sikkert. Er ikke særlig vanskelig å skjønne at det er en mann som styrer alle disse kontone. Dette ser de nok på når spillene er satt. Og det er garantert satt de samme spillene på alle tre kontone hele tiden. Dette er også mest sannsynlig en kar som ikke har spilt på main-stream kamper som fotball-vm, men litt mere avanserte kamper en det.

Hvis man feks spiller ett verdi, hvor man hele tiden spiller på bedre odds, enn det sluttoddsen sier. Så blir du raskt limitert av spillselvskapene. Du blir også fort limitert om du spiller på lave divisjoner, hvor du vet informasjoenen før betting selvskapet. Noe som er stor sjansje siden du spiller på lave divisjoner. Disse spillerne er det bookmarkerne ikke vil ha.

Men hvis du kan slå asian bookies. Kan du tjene en del penger.

TomJones09
TomJones09Innlegg: 644
07.08.18 16:27

Hvis du over en tid (kan være veldig kort hos noen bookies, lengre tid hos andre) har en sluttodds på spillene dine som har verdi mot de asiatiske markedene blir du limitert. Trenger ikke å gå i pluss en gang.

Jo lengre ned i divisjonene du går, jo fortere blir du limitert (generelt sett)

Hadde holdt meg unna Coolbet. Spiller du for gøy, spill hos Norsk Tipping og se på det som penger til idretten om du taper.

Skal du ha en utenlandsk bookie, hadde jeg gått for Bet365

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13686
07.08.18 18:29

Jeg har aldri blitt limitert og tviler på jeg noen gang kommer til å bli det.

Ene grunnen er at jeg aldri har klart å vinne penger over tid. Den andre er at jeg spiller hos en exchangebookmaker og selv om jeg skulle vinne mye ville bookien tape på å limitere spillere, så jeg ser ikke for meg at det kommer til å skje.

jaskopasko
jaskopaskoInnlegg: 1734
08.08.18 09:33
TomJones09: Hvis du over en tid (kan være veldig kort hos noen bookies, lengre tid hos andre) har en sluttodds på spillene dine som har verdi mot de asiatiske markedene blir du limitert. Trenger ikke å gå i pluss en gang.

Dette er da ekstremt enkelt å få til. Finnes mange software programmer som gjør akkurat denne jobben for deg. Og ja, da blir du rimelig fort kastet ut.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg