Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Unibets nye betalingsløsning

NYTT TEMA
missChance
missChanceInnlegg: 49233
05.09.18 18:32

Noen som har vært borti denne? Revolut heter det. Er det til å stole på? Kommentarene i YT-linken kan jo tyde på noe annet ...

(Innlegget ble redigert 05.09.18 18:33)

missChance
07.09.18 15:21

Ingen?

Kent
KentInnlegg: 119369
07.09.18 16:45

Ser ikke noen grunn til å ikke stole på det. Er jo et stort og seriøst selskap.

Sikkert bare for å omgå regelverket til myndighetene.

missChance
09.09.18 09:22
Kent: Ser ikke noen grunn til å ikke stole på det. Er jo et stort og seriøst selskap. Sikkert bare for å omgå regelverket til myndighetene.

Leste på YT-videoen de linket til at penger forsvant, men det trenger jo ikke å være helt slik. 

Hvis noen prøver det, si ifra :)

missChance
managermaster
managermasterInnlegg: 1141
11.09.18 16:01

Slik jeg har forstått det er det ganske likt entropay men med flere funksjoner, bla. at man kan ha et fysisk kort koblet til kontoen, slik som neteller. 

Noen som bruker det til innskudd/uttak til bettingsider el. som kan si litt om hvordan det fungerer? Hvordan er det sammenlignet med f.eks neteller ?

Nightwish
NightwishInnlegg: 679
13.09.18 19:54
missChance: Noen som har vært borti denne? Revolut heter det. Er det til å stole på? Kommentarene i YT-linken kan jo tyde på noe annet ...

Jeg bruker Skrill for å flytte penger hit og dit. Om du bor noenlunde urbant så finnes det jo sikkert Paysafecard.

missChance
13.09.18 20:37

Jeg klarer alltids å flytte penger, men siden Unibet tydeligvis har startet med noe nytt, lurte jeg på hvordan firmaet var. Tror jeg venter og ser om andre får problemer først :D

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg