Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV-kommentatorer, s.k.eksperter.

NYTT TEMA
utenforallfarvei
utenforallfarveiInnlegg: 878
05.11.19 14:30

For en sjelden gang  er jeg en snartur i Norge, og har sette en del fotballkamper.
I dag leser jeg hvor mye disse s.k. ekspertene tjener på å fortelle oss idioter som
ikke forstår noenting, om når det blir frispark, corner osv.  Ganske bra betalt synes jeg
for å ramse opp uvesentligheter-
Det er ganske enkelt bare irriterende å høre på, men jeg vil gjerne høre lyden fra
publikum og det er visst umulig å få stoppet disse pratesjuke selvgode individer.

I 1990 tror jeg  det var, EM eller VM  Italia.  Da forsvant stemmen til ellers sympariske
Arne Scheie, men vi hadde lyden fra publikum, det var en fin opplevelse.
Jeg synes ikke det er nødvendig å bli fortalt av en overbetalt kommentator at skue-
spilleren Neymar eller andre har det  fryktelig vondt når han/de ligger og vrir seg etter
en liten knuff.   Spillerne får jo like mye betalt sjøl om de blir liggende noen år, så
det hele virker banalt.
Flere av disse karene med kronisk leppesleng utgir seg også ofte "tippeeksperter."
Flere års sjekking av avisenes s.k. eksperter viser at det kun er en - 1 - av disse som
har klart et lite overskudd over tid.   Mange med meg tipper myebedre uten at vi utgir
oss for eksperter.
Jeg har lyst til å se en kamp eller to i kveld. skulle ønske at jeg kunne kuttet linja
til kommentatorn.  Men men, " arti læll" sa vår gode tidligere stortingspresident.

supergunners10
supergunners10Innlegg: 5292
05.11.19 14:40

Hva spiller du her?

lsklars
lsklarsInnlegg: 85497
05.11.19 14:42

En skikkelig skrønehistorie. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg