Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hei folkens!

NYTT TEMA
PerClemmet
PerClemmetInnlegg: 93
15.04.12 13:27

Hvorfor er det så lite aktivitet på forumet?

Det er mye å diskurere i forkant og i etterkant av V75 løpene. Jeg røk i 5 avdeling på min andre banker Pondus, som ble knepent slått til andre. Har Leangen som hjmmebane. De to trønderske vinnerne hadde jeg selvfølgelig med på bongen. Synjo Star gikk inn som første banker. Jeg merket meg flere hester som viste kapasitet, som er verdt å ta med seg når de starter neste gang. Det gjelder Routine B.R som galopperte i spurt bak vinneren, Dominek De Champs fikk et håpløst løp, hesten er mye bedre enn raden. Prins Tom galpperte og havnet sist. Satset innvendig. Det gikk delvis bra, ble hindret i perioder. Travet likevel 28.2. Pass opp neste gang hesten står i første rekke. Min banker Pondus fikk et tøft løp, kjempet likevel godt helt inn. En hest som utvikler seg fra start til start. Gamnes Prinsecila startet blant strekhestene, bakket seg sist og prøvde å runder feltet. Pass opp. En klasse hest fra Harstad, en annen Harstad hest som viste fart var Going Knight.
I de to løpene utenfor V75 imponerte Gangster Advice stort, som var også min V5 banker. Travet 13.8a, som var raskere enn det siste V75 løpet. I 3 årsløpet må dere merke dere navnet Say Superb som ble nr 3. Hentet nærmere 30 meter på vinneren de siste 500 metrene.

(Innlegget ble redigert 15.04.12 13:30)

russell_martin
russell_martinInnlegg: 17963
18.04.12 19:58
PerClemmet: eg røk i 5 avdeling på min andre banker Pondus,

Lot meg imponere av nettstedet travtanker.com her. De kjørte kun to hester, nemlig Prins Tom og Kremlinn.

Selv hadde jeg banker på Ultimate Lindy og Becky. 

Zombiedead
ZombiedeadInnlegg: 3294
19.04.12 15:29

Bare å starte diskusjoner, så er det noen som hopper på...

Noen her inne har kanskje unger og familie, og da er det ikke så lett å komme hit å diskutere på lørdag ettermiddag, og leggetid unger osv, men bare å sette i gang diskusjoner, mange av liker hest også uten bare å gamble :-)

PerClemmet
PerClemmetInnlegg: 93
19.04.12 19:03

Det er vel mer flaks enn kunnskap. Det å utelate Pondus til fordel for en av de to hestene var sjanseartet. Pondus fikk en tur i sporene før han havnet i dødens, det ble avgjørende.

Prins Tom utelot jeg for han er for veik. Passer dårlig med full distanse, andre spor og mange hester 20 meter foran ham. Vinneren var ukjent for meg.

Fikk de V75?

(Innlegget ble redigert 19.04.12 19:05)

russell_martin
russell_martinInnlegg: 17963
20.04.12 07:19

Nei

De tok V4 da.

Helt enig i at Pondus var farlig å overse. Hadde selv 5 hester i det løpet. 

Ultimate Lindy felte jo mange. Hamre var skikkelig sur etter løpet. Jeg tenker som så at skal hestesporten ta det ekstra stegeg og bli populært, så må det til kusker som kjører bajass og ikke lar favoritten få roe tempoet etter å ha inntatt ledning.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg