Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nye rikstoto online.

NYTT TEMA
Oric-1
Oric-1Innlegg: 4331
04.03.19 18:37

Hva synes du om de nye spillsidene til rikstoto?

For min del sank lysten til å spille for sidene er så ulogiske og knotete....elendig oversikt.

gorrart
gorrartInnlegg: 2952
04.03.19 20:43
Oric-1: Hva synes du om de nye spillsidene til rikstoto? For min del sank lysten til å spille for sidene er så ulogiske og knotete....elendig oversikt.

Enig med deg.

Dette var lite intuitivt. Må lete etter alle funksjoner som var lett tilgjengelig tidligere.

Slackbyte
SlackbyteInnlegg: 1744
10.03.19 16:39

Bruker bare SPILL og RESULTATER øverst på siden. Ellers skriker førstesiden mot deg om lyntoto. Man må, som gorrart skriver, lete etter funksjonene.

Ønsker ikke å dømme sidene nord og ned. Vanens makt er stor, og regner med at ting går seg til etter hvert. Må bare lete litt mere.

Fjøsbonden
FjøsbondenInnlegg: 29067
10.03.19 16:43
Slackbyte: Bruker bare SPILL og RESULTATER øverst på siden. Ellers skriker førstesiden mot deg om lyntoto. Man må, som gorrart skriver, lete etter funksjonene.

Men det er jo bare å trykke på boksen med "old.rikstoto.no" øverst på siden, så dukker den gamle velkjente siden opp.

(Innlegget ble redigert 10.03.19 16:43)

Fjøsbonden
10.03.19 16:44
Oric-1: For min del sank lysten til å spille for sidene er så ulogiske og knotete....elendig oversikt.

Se gjerne svaret mitt rett ovenfor.

PerryAndre
PerryAndreInnlegg: 7899
12.04.19 15:49
Fjøsbonden: Men det er jo bare å trykke på boksen med "old.rikstoto.no" øverst på siden, så dukker den gamle velkjente siden opp.

Jeg foretrekker den gamle siden. Mer organisert og oversiktlig den gamle. 

Fjøsbonden
12.04.19 20:07
PerryAndre: Jeg foretrekker den gamle siden. Mer organisert og oversiktlig den gamle.

Ja, jeg bruker selv konsekvent den gamle. Den gamle siden har også langt bedre program for løp i Sverige og Danmark. Langt lettere å plukke vinnere i Sverige og Danmark, på den gamle siden. Går med overskudd i Sverige og Danmark, men ville neppe gjort det om jeg måtte forholde meg til programmet på den nye siden.

Håper jeg etter hvert får lagt inn litt flere tips på Fjøstipstråden min. Hadde vel fire av fem treff der, før jeg tok en pause.

(Innlegget ble redigert 12.04.19 20:11)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg